Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće možemo čuti da je roštiljanje nezdravo. Međutim, ukoliko se pridržavamo određenih pravila, ovaj oblik pripreme hrane ima mnogo prednosti. Dobra strana roštiljanja jeste da nije potrebno dodavanje nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprečava da hrana koja se priprema na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati namirnice prije roštiljanja. Roštiljanje će definitivno biti sigurnije ukoliko se budete pridržavali nekoliko važnih savjeta. Prije svega je neophodno očistiti rešetku vrlo oprezno jer spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte mogu biti izvor toksičnih tvari. Također je važno kako i šta pripremate na roštilju, žar treba da gori ravnomjerno, a trebalo bi i da koristite samo posebnu vrstu uglja od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor odgovarajuće temperature zavisi od vrste međuproizvoda i važan je faktor koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalaze u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod direktnim utjecajem visokih temperatura) formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, ukoliko se konzumiraju u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i rak. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „ugljenišemo" proizvode tokom pečenja.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pašteta od graška s puterom i mentom

Pašteta od graška s puterom i mentom

Odličan i interesantan ukus.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Italijanska tjestenina sa tunjevinom

Italijanska tjestenina sa tunjevinom

Jedno od najpoznatijih jela italijanske kuhinje.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Njemačka krompir salata

Njemačka krompir salata

Osnova ovog jela je krompir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, paradajz, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće možemo čuti da je roštiljanje nezdravo. Međutim, ukoliko se pridržavamo određenih pravila, ovaj oblik pripreme hrane ima mnogo prednosti. Dobra strana roštiljanja jeste da nije potrebno dodavanje nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprečava da hrana koja se priprema na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati namirnice prije roštiljanja. Roštiljanje će definitivno biti sigurnije ukoliko se budete pridržavali nekoliko važnih savjeta. Prije svega je neophodno očistiti rešetku vrlo oprezno jer spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte mogu biti izvor toksičnih tvari. Također je važno kako i šta pripremate na roštilju, žar treba da gori ravnomjerno, a trebalo bi i da koristite samo posebnu vrstu uglja od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor odgovarajuće temperature zavisi od vrste međuproizvoda i važan je faktor koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalaze u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod direktnim utjecajem visokih temperatura) formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, ukoliko se konzumiraju u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i rak. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „ugljenišemo" proizvode tokom pečenja.