Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće možemo čuti da je roštiljanje nezdravo. Međutim, ukoliko se pridržavamo određenih pravila, ovaj oblik pripreme hrane ima mnogo prednosti. Dobra strana roštiljanja jeste da nije potrebno dodavanje nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprečava da hrana koja se priprema na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati namirnice prije roštiljanja. Roštiljanje će definitivno biti sigurnije ukoliko se budete pridržavali nekoliko važnih savjeta. Prije svega je neophodno očistiti rešetku vrlo oprezno jer spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte mogu biti izvor toksičnih tvari. Također je važno kako i šta pripremate na roštilju, žar treba da gori ravnomjerno, a trebalo bi i da koristite samo posebnu vrstu uglja od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor odgovarajuće temperature zavisi od vrste međuproizvoda i važan je faktor koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalaze u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod direktnim utjecajem visokih temperatura) formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, ukoliko se konzumiraju u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i rak. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „ugljenišemo" proizvode tokom pečenja.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna
Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj ishrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Slasna užina za Vaše goste

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Carska salata s bijelim ribljim fileom i tartar sosom
Carska salata s bijelim ribljim fileom i tartar sosom

Jednostavan i nevjerovatno ukusan recept!

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni!

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Kako roštiljati i peći?

Roštiljanje

Sve češće i češće možemo čuti da je roštiljanje nezdravo. Međutim, ukoliko se pridržavamo određenih pravila, ovaj oblik pripreme hrane ima mnogo prednosti. Dobra strana roštiljanja jeste da nije potrebno dodavanje nikakve dodatne masnoće. Vrijeme pripreme proizvoda od mesa i povrća na roštilju je vrlo kratko, što sprečava da hrana koja se priprema na roštilju izgubi svoje vrijedne minerale i vitamine. Također, najbolje je marinirati namirnice prije roštiljanja. Roštiljanje će definitivno biti sigurnije ukoliko se budete pridržavali nekoliko važnih savjeta. Prije svega je neophodno očistiti rešetku vrlo oprezno jer spaljena mast i ostaci hrane od prethodne fešte mogu biti izvor toksičnih tvari. Također je važno kako i šta pripremate na roštilju, žar treba da gori ravnomjerno, a trebalo bi i da koristite samo posebnu vrstu uglja od listopadnog drveća.

How to grill and roast?

Pečenje

Pečenje je ništa drugo nego zagrijavanje hrane u pećnici. To se obično odvija na temperaturi od 160 do 250 ° C. Izbor odgovarajuće temperature zavisi od vrste međuproizvoda i važan je faktor koji utječe na kvalitetu finalnog proizvoda. Fino pečenje traje od nekoliko minuta pa sve do 3-4 sata, ovisno o vrsti hrane. Visoka temperatura čini proteine ​​i škrob koji se nalaze u proizvodu lakše probavljivima. U vanjskom dijelu hrane (onom koji je pod direktnim utjecajem visokih temperatura) formiraju se specifični spojevi mirisa i aroma. Te tvari, ukoliko se konzumiraju u prekomjernim količinama, mogu pridonijeti mnogim bolestima, uključujući i rak. Imajući to na umu, trebamo biti vrlo oprezni da ne „ugljenišemo" proizvode tokom pečenja.