Kako sačuvati toplotu i ne udebljati se za vrijeme zime

U vrijeme hladnoće

  • Ne zaboravite dobar doručak koji ćete zaliti toplim mlijekom ili čajem.
  • Jedite obroke redovno, nemojte dozvoliti da ogladnite do te tačke da vam bude hladno.
  • Jedite tople obroke najmanje dva puta dnevno. Vaše tijelo će izgubiti manje energije, a pritom neće gubiti energiju na zagrijavanje hrane prije nego što je probavi.

Ne zaboravite voće i povrće

Ako jedete voće i povrće najmanje dva puta dnevno, nećete osjetiti nedostatak vitamina koji može smanjiti imunitet. Vitamini i minerali regulišu tjelesni probavni sistem. Ako ne dajemo našem tijelu vitamine, ono počinje pohranjivati masnoću umjesto da je konzumira što dovodi do pretilosti. Ne morate kupovati skupo svježe voće i povrće, smrznuto će biti sasvim uredu.

Želite ostati vitki? Koristite začine

Začini zagrijavaju tijelo i stimulišu našu cirkulaciju. U isto vrijeme začini pomažu u borbi protiv prehlade jer ubijaju bakterije. Poboljšanjem našeg metabolizma, oni pospješuju probavu što dovodi do mršavljenja. Dodajte začine supama, umacima, mesu i ribi - začinite ih svim vrstama bibera, lovora, ljute paprike, ruzmarina, đumbira i cimeta.

Odaberite supe

Supe ne uzrokuju dobivanje na težini, naprotiv, one pomažu da se težina izgubi jer se sastoje uglavnom od vode. Supe se temelje na ukusnom povrću, koje savršeno zagrijava tijelo i začinima, koji povećavaju brzinu zagrijavanja. Supa sa komadom mesa može biti bogat obrok po sebi, tako da ukusna čorba ne mora biti visokokalorična. Jedna šolja čorbe daje samo 100 kcal, što je 5 % od minimalnog dnevnog unosa kalorija za tijelo. U skladu s tim, možete konzumirati dobre supe da vas zagriju, ne brinući se o svojoj figuri.

Izbjegavajte masnu hranu

Imamo tu duboko ukorijenjenu ideju da će nam kalorična hrana sačuvati toplotu. Masti su potrebne kako bi zaštitile naš nervni sistem, unutarnje organe, te za proizvodnju hormona, ali samo pola od tipičnog unosa masti (70 g dnevno) je dovoljno, a ostatak se apsorbira od strane masnih stanica , i... tako dobijamo na težini. Odaberite nemasne nareske i mliječne proizvode niske masnoće, a meso pržite u aluminijskoj foliji.

Nikada nemojte koristiti alkohol da vas zagrije

Pogotovo na prazan želudac. Ustvari, iako osjećamo toplotu nakon nekoliko gutljaja alkohola, brzo se upija i senzacija nestaje. Izlazak po hladnom vremenu nakon ove vrste zagrijavanja može izazvati promrzavanje izloženih dijelova tijela. Alkohol usporava reakciju nervnog sistema što uzrokuje kašnjenje osjećaja za hladnoću.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Burrata s kukuruzom i pesto umakom
Burrata s kukuruzom i pesto umakom

Nevjerojatan recept

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Korpice s povrćem i umakom od parmezana
Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Cheesecake
Cheesecake

Recept za popularni cheesecake.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Kako sačuvati toplotu i ne udebljati se za vrijeme zime

U vrijeme hladnoće

  • Ne zaboravite dobar doručak koji ćete zaliti toplim mlijekom ili čajem.
  • Jedite obroke redovno, nemojte dozvoliti da ogladnite do te tačke da vam bude hladno.
  • Jedite tople obroke najmanje dva puta dnevno. Vaše tijelo će izgubiti manje energije, a pritom neće gubiti energiju na zagrijavanje hrane prije nego što je probavi.

Ne zaboravite voće i povrće

Ako jedete voće i povrće najmanje dva puta dnevno, nećete osjetiti nedostatak vitamina koji može smanjiti imunitet. Vitamini i minerali regulišu tjelesni probavni sistem. Ako ne dajemo našem tijelu vitamine, ono počinje pohranjivati masnoću umjesto da je konzumira što dovodi do pretilosti. Ne morate kupovati skupo svježe voće i povrće, smrznuto će biti sasvim uredu.

Želite ostati vitki? Koristite začine

Začini zagrijavaju tijelo i stimulišu našu cirkulaciju. U isto vrijeme začini pomažu u borbi protiv prehlade jer ubijaju bakterije. Poboljšanjem našeg metabolizma, oni pospješuju probavu što dovodi do mršavljenja. Dodajte začine supama, umacima, mesu i ribi - začinite ih svim vrstama bibera, lovora, ljute paprike, ruzmarina, đumbira i cimeta.

Odaberite supe

Supe ne uzrokuju dobivanje na težini, naprotiv, one pomažu da se težina izgubi jer se sastoje uglavnom od vode. Supe se temelje na ukusnom povrću, koje savršeno zagrijava tijelo i začinima, koji povećavaju brzinu zagrijavanja. Supa sa komadom mesa može biti bogat obrok po sebi, tako da ukusna čorba ne mora biti visokokalorična. Jedna šolja čorbe daje samo 100 kcal, što je 5 % od minimalnog dnevnog unosa kalorija za tijelo. U skladu s tim, možete konzumirati dobre supe da vas zagriju, ne brinući se o svojoj figuri.

Izbjegavajte masnu hranu

Imamo tu duboko ukorijenjenu ideju da će nam kalorična hrana sačuvati toplotu. Masti su potrebne kako bi zaštitile naš nervni sistem, unutarnje organe, te za proizvodnju hormona, ali samo pola od tipičnog unosa masti (70 g dnevno) je dovoljno, a ostatak se apsorbira od strane masnih stanica , i... tako dobijamo na težini. Odaberite nemasne nareske i mliječne proizvode niske masnoće, a meso pržite u aluminijskoj foliji.

Nikada nemojte koristiti alkohol da vas zagrije

Pogotovo na prazan želudac. Ustvari, iako osjećamo toplotu nakon nekoliko gutljaja alkohola, brzo se upija i senzacija nestaje. Izlazak po hladnom vremenu nakon ove vrste zagrijavanja može izazvati promrzavanje izloženih dijelova tijela. Alkohol usporava reakciju nervnog sistema što uzrokuje kašnjenje osjećaja za hladnoću.