Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Kalcij - saveznik dijeta za mršavljenje

Neosporni dokazi

Naučnici su sigurni da nam kalcij pomaže reći tjelesnim masnoćama zbogom zauvijek. Eksperiment koji je trajao nekoliko sedmica pokazao je da kada ste na mliječnoj dijeti gubite najviše kilograma - to se događa kada vaš izvor kalcija dolazi iz mliječnih proizvoda. Žene čija je prehrana bila siromašna kalcijem imale su više masnog tkiva, veće dimenzije u struku i viši nivo lošeg holesterola od onih koje su konzumirale umjerene ili velike količine kalcija.

Turbo sagorijevanje

Tijela osoba koje pate od nedostatka kalcija prebacila su se na takav način funkcionisanja da stalno osjećaju glad što znači da jedu puno više, baš onako kao da pokušavaju zadovoljiti ovaj nedostatak. Veći unos kalcija može povećati metabolizam masti, može kontrolisati težinu i spriječiti dobivanje težine. Ako imate višak kilograma, jedete prečesto, ne pijete mlijeko ili ne jedete mliječne proizvode, ili ne jedete ribu, možete imati poteškoća s gubitkom težine.

Gdje treba tražiti kalcij

Preporučena dnevna doza kalcija za zdrave osobe je oko 1000 mg (za djevojke, trudnice i žene u menopauzi, indeks je znatno viši). Ako imate višak kilograma, doza od 1500 mg će biti dovoljna kako biste izgubili težinu i smanjili apetit. Kalcij, osim u mlijeku i mliječnim proizvodima, nalazi se i u svježem voću i povrću: zelenom lisnatom, brokuli, karfiolu, orašastim plodovima, plodovima mora i ribi (losos, papalina). Takođe je dobro jesti namirnice obogaćene kalcijem - žitarice, sok od narandže, sireve i jogurte. 

Namirnice koje su prirodno bogate kalcijem su više korisne za tijelo od dodataka kalcijuma, jer ih tijelo apsorbira lakše.

Vitamin D duo

Vitamin D je odgovoran za apsorpciju kalcija - kada postoji nedostatak vitamina D, ne možete apsorbirati kalcij. Kalcij i vitamin D zajedno rade, regulišući metabolizam masnoća u tijelu, u masnim stanicama, kao što podtiču i sagorijevanje masti. Prirodni izvor vitamina D nalazimo u masnoj morskoj ribi.

Mliječni proizvodi od jutra do večeri

Doručak: kefir ili mlaćenica, pomiješajte s jagodama i borovnicama. Ova vrsta frapea osvježit će i napuniti energijom vaše tijelo.

Ručak: pečena paprika punjena feta sirom, bijeli luk i maslina će dati energiju da radite bez nepotrebnog opterećivanja želuca.

Večera: Topla riža s prirodnim jogurtom i svježim voćem. Nećete dobiti neželjene kilograme od takvog obroka. Popijte šolju toplog mlijeka s kašikom meda prije odlaska na spavanje. To će vam omogućiti da se smirite i lako zaspite.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Riža s crvenim grahom u umaku
Riža s crvenim grahom u umaku

Brzi obrok s basmati rižom i crvenim grahom u pikantnom umaku od paradajza.

3 osobe 30-45 min Jednostavno
Ratatouille – specijalitet od povrća iz Nice
Ratatouille – specijalitet od povrća iz Nice

Recept za Ratatouille, svjetski poznato jelo od povrća, ukusne i zdrave francuske kuhinje.

4 osobe Više od 45 min Jednostavno
Baguette s bijelim lukom
Baguette s bijelim lukom

Recept za baguette s bijelim lukom - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Rižoto sa šampinjonima, sušenim paradajzom i rukolom
Rižoto sa šampinjonima, sušenim paradajzom i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Kalcij - saveznik dijeta za mršavljenje

Neosporni dokazi

Naučnici su sigurni da nam kalcij pomaže reći tjelesnim masnoćama zbogom zauvijek. Eksperiment koji je trajao nekoliko sedmica pokazao je da kada ste na mliječnoj dijeti gubite najviše kilograma - to se događa kada vaš izvor kalcija dolazi iz mliječnih proizvoda. Žene čija je prehrana bila siromašna kalcijem imale su više masnog tkiva, veće dimenzije u struku i viši nivo lošeg holesterola od onih koje su konzumirale umjerene ili velike količine kalcija.

Turbo sagorijevanje

Tijela osoba koje pate od nedostatka kalcija prebacila su se na takav način funkcionisanja da stalno osjećaju glad što znači da jedu puno više, baš onako kao da pokušavaju zadovoljiti ovaj nedostatak. Veći unos kalcija može povećati metabolizam masti, može kontrolisati težinu i spriječiti dobivanje težine. Ako imate višak kilograma, jedete prečesto, ne pijete mlijeko ili ne jedete mliječne proizvode, ili ne jedete ribu, možete imati poteškoća s gubitkom težine.

Gdje treba tražiti kalcij

Preporučena dnevna doza kalcija za zdrave osobe je oko 1000 mg (za djevojke, trudnice i žene u menopauzi, indeks je znatno viši). Ako imate višak kilograma, doza od 1500 mg će biti dovoljna kako biste izgubili težinu i smanjili apetit. Kalcij, osim u mlijeku i mliječnim proizvodima, nalazi se i u svježem voću i povrću: zelenom lisnatom, brokuli, karfiolu, orašastim plodovima, plodovima mora i ribi (losos, papalina). Takođe je dobro jesti namirnice obogaćene kalcijem - žitarice, sok od narandže, sireve i jogurte. 

Namirnice koje su prirodno bogate kalcijem su više korisne za tijelo od dodataka kalcijuma, jer ih tijelo apsorbira lakše.

Vitamin D duo

Vitamin D je odgovoran za apsorpciju kalcija - kada postoji nedostatak vitamina D, ne možete apsorbirati kalcij. Kalcij i vitamin D zajedno rade, regulišući metabolizam masnoća u tijelu, u masnim stanicama, kao što podtiču i sagorijevanje masti. Prirodni izvor vitamina D nalazimo u masnoj morskoj ribi.

Mliječni proizvodi od jutra do večeri

Doručak: kefir ili mlaćenica, pomiješajte s jagodama i borovnicama. Ova vrsta frapea osvježit će i napuniti energijom vaše tijelo.

Ručak: pečena paprika punjena feta sirom, bijeli luk i maslina će dati energiju da radite bez nepotrebnog opterećivanja želuca.

Večera: Topla riža s prirodnim jogurtom i svježim voćem. Nećete dobiti neželjene kilograme od takvog obroka. Popijte šolju toplog mlijeka s kašikom meda prije odlaska na spavanje. To će vam omogućiti da se smirite i lako zaspite.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description