Kulinarske inspiracije za neuobičajene i zdrave dresinge za salatu

Kulinarske inspiracije

 
Kao ukusna i zdrava hrana, salata je definitivno nepobjediva - u potpunosti od zdravih sastojaka, ovo je prvo jelo za svakoga ko traži dodatne minerale i vitamine uz obrok. Osim toga, salate omogućuju brojne kulinarske eksperimente, dopuštajući vašim kulinarskim inspiracijama punu slobodu kad god vam dosade poznati recepti.
Jedan dobar način da se ovo salata napravi još više zanimljivom i raznovrsnom je priprema zdravih dresinga za salatu koje nikad niste probali ranije. Mnogi ljudi su zadovoljni sa maslinovim uljem ili majonezom - ali postoji doslovno desetine načina kako bi ukus salatama bio potpuno nov i nepoznat!
 

Evo samo nekoliko prijedloga za zdrave sastojke koji mogu doprinijeti nevjerovatnom dresingu za salatu:

  • Mlaćenica – daje mekanu, kremastu teksturu salati i malo kiselosti sveukupnom ukusu i djeluje kao dobra osnova za dresing.
  • Feta sir / Tofu – sklon raspadanju u maslinovom ulju u jedinstvenom sloju ukusa, feta je osnovna hrana za zdravu salatu, barem na Mediteranu. Ako sirevi nisu vaš izbor, koristite Tofu kao odličnu vegetarijansku alternativu.
  • Koštunjičavo voće - bademi, indijski orah, orasi i lješnjaci su prekrasan dodatak na bilo salatu. Oni su bogati proteinima i važnim mikroelementima kao što su cink i željezo - da ne spominjemo odličan ukus!
  • Sok – mnogi ljudi koriste koncentrat soka za aromu jer vole jak nagovještaj voća u njihovom povrću. Što se tiče okusa i mirisa, koncentrati su jaki, tako da treba da ih koristite vrlo štedljivo. Dobar recept za početak bi bio senf od jabuke kao dresing.
  • Čak i se najukusnije povrće može poboljšati dodavanjem zdravih dresinga za salatu u mješavinu. Ako ništa drugo, oni su način da promijenite okus poznatih jela - i pustite mašti na volju!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj ishrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Recept za rižoto u italijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerovatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Recept za žablje batake - jedan od najpoznatijih specijaliteta francuske kuhinje.

3 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Tjestenina rigatoni sa povrćem i krem sosom

Tjestenina rigatoni sa povrćem i krem sosom

Veoma hranjiv recept za hladnije vrijeme.

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Kulinarske inspiracije za neuobičajene i zdrave dresinge za salatu

Kulinarske inspiracije

 
Kao ukusna i zdrava hrana, salata je definitivno nepobjediva - u potpunosti od zdravih sastojaka, ovo je prvo jelo za svakoga ko traži dodatne minerale i vitamine uz obrok. Osim toga, salate omogućuju brojne kulinarske eksperimente, dopuštajući vašim kulinarskim inspiracijama punu slobodu kad god vam dosade poznati recepti.
Jedan dobar način da se ovo salata napravi još više zanimljivom i raznovrsnom je priprema zdravih dresinga za salatu koje nikad niste probali ranije. Mnogi ljudi su zadovoljni sa maslinovim uljem ili majonezom - ali postoji doslovno desetine načina kako bi ukus salatama bio potpuno nov i nepoznat!
 

Evo samo nekoliko prijedloga za zdrave sastojke koji mogu doprinijeti nevjerovatnom dresingu za salatu:

  • Mlaćenica – daje mekanu, kremastu teksturu salati i malo kiselosti sveukupnom ukusu i djeluje kao dobra osnova za dresing.
  • Feta sir / Tofu – sklon raspadanju u maslinovom ulju u jedinstvenom sloju ukusa, feta je osnovna hrana za zdravu salatu, barem na Mediteranu. Ako sirevi nisu vaš izbor, koristite Tofu kao odličnu vegetarijansku alternativu.
  • Koštunjičavo voće - bademi, indijski orah, orasi i lješnjaci su prekrasan dodatak na bilo salatu. Oni su bogati proteinima i važnim mikroelementima kao što su cink i željezo - da ne spominjemo odličan ukus!
  • Sok – mnogi ljudi koriste koncentrat soka za aromu jer vole jak nagovještaj voća u njihovom povrću. Što se tiče okusa i mirisa, koncentrati su jaki, tako da treba da ih koristite vrlo štedljivo. Dobar recept za početak bi bio senf od jabuke kao dresing.
  • Čak i se najukusnije povrće može poboljšati dodavanjem zdravih dresinga za salatu u mješavinu. Ako ništa drugo, oni su način da promijenite okus poznatih jela - i pustite mašti na volju!