Kulinarske inspiracije za zdrave priloge

 

Kulinarske inspiracije

Kreativno pripremljen prilog može učiniti čuda za obrok - uostalom, ko želi jesti išta osim glavnog jela? Ako vam je potrebno da nešto dodate zbog nutritivne vrijednosti, ili za poboljšanje okusa, to može da bude nešto zanimljivo i inspirativno.
 

Postoje brojni zdravi prilozi koje možete napraviti i tako uvesti nove ukuse u poznate namirnice, a da ne izgubite puno vremena. Prilozi su nepresušan izvor kulinarske inspiracije, a na kraju krajeva, ima puno, puno zdravih sastojaka koji se dobro slažu sa različitim glavnim jelima.

Evo nekoliko prijedloga za priloge koji se pripremaju na jednostavan način:

Pečeni krompir

Umjesto pomfrita ili kuhanog krompira, za promjenu krompir pokušajte peći u pećnici. To je jednostavnija, puno zdravija alternativa koja ide dobro sa bilo kojim jelom. Za dodatnu nutritivnu vrijednost, koristite slatki krompir.

 

Šareni miks od povrća

Ponekad je najlakši način za dodavanje raznolikosti u vaše jelo dodavanje hrane u različitim bojama. Što više zdravog povrća različitih nijansi imate kao prilog, tim bolje. Ovo je rješenje ako ne možete odlučiti koje povrće da koristite.
 
 
 

Zelen – mješavina vrtnog zelenila je savršena kao prilog, ili čak kao dodatak prilogu. Svježi bosiljak, metvica, peršun i kopar su samo neke opcije koje možete odabrati kako bi okus vašeg obroka bio bolji.
Začini – dodajte ih štedljivo ili velikodušno, kako god vam odgovara, jer je čak i sušeno bilje vrlo zdravo. Ruzmarin, origano, bosiljak, mažuran i metvica mogu učiniti čuda kako za pripremu priloga, tako i za glavno jelo. Odaberite okus koji vam najviše odgovara i pronađite svoju savršenu mješavinu.

Kao što možete vidjeti, zdravi prilozi, iako su naizgled restriktivni, pružaju dovoljno slobode da ostvarite svoje kulinarske inspiracije i dodate nove ukusne prizvuke obrocima koje znate i volite. Kad je proljeće u punom zamahu, ili kada su vam potrebni vitamine usred zime, ne možete pogriješiti s ovim hranjivim opcijama!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mješavina mljevene svinjetine i začinjene govedine, pečena na vrelom ulju.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom

Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom

Poseban ukus za posebne trenutke s dragim ljudima.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Recept za žablje batake - jedan od najpoznatijih specijaliteta francuske kuhinje.

3 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Recept za sushi s kavijarom - jelo s kojim je japanska kuhinja pokorila svijet.

3 osobe 30-45 min Zahtjevno
Kulinarske inspiracije za zdrave priloge
 

Kulinarske inspiracije

Kreativno pripremljen prilog može učiniti čuda za obrok - uostalom, ko želi jesti išta osim glavnog jela? Ako vam je potrebno da nešto dodate zbog nutritivne vrijednosti, ili za poboljšanje okusa, to može da bude nešto zanimljivo i inspirativno.
 

Postoje brojni zdravi prilozi koje možete napraviti i tako uvesti nove ukuse u poznate namirnice, a da ne izgubite puno vremena. Prilozi su nepresušan izvor kulinarske inspiracije, a na kraju krajeva, ima puno, puno zdravih sastojaka koji se dobro slažu sa različitim glavnim jelima.

Evo nekoliko prijedloga za priloge koji se pripremaju na jednostavan način:

Pečeni krompir

Umjesto pomfrita ili kuhanog krompira, za promjenu krompir pokušajte peći u pećnici. To je jednostavnija, puno zdravija alternativa koja ide dobro sa bilo kojim jelom. Za dodatnu nutritivnu vrijednost, koristite slatki krompir.

 

Šareni miks od povrća

Ponekad je najlakši način za dodavanje raznolikosti u vaše jelo dodavanje hrane u različitim bojama. Što više zdravog povrća različitih nijansi imate kao prilog, tim bolje. Ovo je rješenje ako ne možete odlučiti koje povrće da koristite.
 
 
 

Zelen – mješavina vrtnog zelenila je savršena kao prilog, ili čak kao dodatak prilogu. Svježi bosiljak, metvica, peršun i kopar su samo neke opcije koje možete odabrati kako bi okus vašeg obroka bio bolji.
Začini – dodajte ih štedljivo ili velikodušno, kako god vam odgovara, jer je čak i sušeno bilje vrlo zdravo. Ruzmarin, origano, bosiljak, mažuran i metvica mogu učiniti čuda kako za pripremu priloga, tako i za glavno jelo. Odaberite okus koji vam najviše odgovara i pronađite svoju savršenu mješavinu.

Kao što možete vidjeti, zdravi prilozi, iako su naizgled restriktivni, pružaju dovoljno slobode da ostvarite svoje kulinarske inspiracije i dodate nove ukusne prizvuke obrocima koje znate i volite. Kad je proljeće u punom zamahu, ili kada su vam potrebni vitamine usred zime, ne možete pogriješiti s ovim hranjivim opcijama!