Lagane ljetne salate - Smršajte i izgledajte dobro

Smršajte i izgledajte dobro
 
Važno je jesti najmanje pet puta dnevno, male porcije s vrlo malo ugljikohidrata i masti, piti puno tekućine i hodati pola sata dnevno. Ali, šta jesti? Ljeto je idealno doba godine za početak dijete. Možete uživati u ukusu i koristiti veliki izbor salata od voća i povrća.
 
Odaberite bilo koju kombinaciju voća i povrća koja ne samo da odgovara vašim potrebama i željama nego sadrži i osnovne elemente koji će dati poticaj vašem metabolizmu, sagorjeti masti i učiniti da se osjećate dobro i fit. Možete koristiti sljedeće voće i povrće: patlidžan, tikvice, paradajz, paprika, breskva, dinja, grožđe, grah, krastavac, zelena salata, brokula, limun, jabuke, avokado.
 
Dodajte sir, tvrdo kuhana jaja, kockice od tosta, ocat dobrog kvaliteta, ulje i malo svježeg bilja za dobijanje slasne salate. Poslužite ih tople ili hladne, sa ili bez mesa, dobit ćete vašu omiljenu ljetnu poslasticu!

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Salata u staklenci sa žutim mahunama

Salata u staklenci sa žutim mahunama

Idealan obrok za ured ili piknik

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Špinat s jogurtom i kukuruzom

Špinat s jogurtom i kukuruzom

Kuhajte jednostavna i ukusna jela za cijelu porodicu. Novi recepti iz Bonduellea. Kuhajte s nama.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem idealno je jelo za užinu ili za lakši ručak.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Tiramisu - italijanski desert sa mascarpone sirom

Tiramisu - italijanski desert sa mascarpone sirom

Recept za tiramisu - ovo je idealan desert za ručak. Tradicionalno se služi hladan sa espressom.

4 osobe Više od 45 min Jednostavno
Lagane ljetne salate - Smršajte i izgledajte dobro
Smršajte i izgledajte dobro
 
Važno je jesti najmanje pet puta dnevno, male porcije s vrlo malo ugljikohidrata i masti, piti puno tekućine i hodati pola sata dnevno. Ali, šta jesti? Ljeto je idealno doba godine za početak dijete. Možete uživati u ukusu i koristiti veliki izbor salata od voća i povrća.
 
Odaberite bilo koju kombinaciju voća i povrća koja ne samo da odgovara vašim potrebama i željama nego sadrži i osnovne elemente koji će dati poticaj vašem metabolizmu, sagorjeti masti i učiniti da se osjećate dobro i fit. Možete koristiti sljedeće voće i povrće: patlidžan, tikvice, paradajz, paprika, breskva, dinja, grožđe, grah, krastavac, zelena salata, brokula, limun, jabuke, avokado.
 
Dodajte sir, tvrdo kuhana jaja, kockice od tosta, ocat dobrog kvaliteta, ulje i malo svježeg bilja za dobijanje slasne salate. Poslužite ih tople ili hladne, sa ili bez mesa, dobit ćete vašu omiljenu ljetnu poslasticu!