Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Ljetna dijeta

Ljetna vitkost

Glavni principi ove dijete su:

  • Jedite malo, ali često,
  • Pijte dosta tečnosti,
  • Povrće i voće je najbolji izvor vitamina,
  • Poštujte pravila o laganoj dijeti

Jedite malo, ali često

Ali ako večeramo obilno na kraju dana, hrana će biti zadržana u stomaku, zbog čega ćemo imati osjećaj nadimanja, opterećeno srce, kao i opći osjećaj težine. Stoga je bolje imati 4-5 manjih obroka dnevno, svaka 3-4 sata.

Pijte dosta tečnosti

Suhi zrak, morski povjetarac, visoke ljetne temperature i stalno izlaganje suncu dehidriraju tijelo brže nego normalno. Voda je osnovni sastojak ljudskog tijela. Svi tjelesni procesi povezani su s vodom. Zbog toga moramo piti što više tečnosti. To će ubrzati probavu i pomoći će našem tijelu da se riješi toksina. Voda je glavni element ćelija tijela. Efekti dehidracije organizma mogu se vidjeti preko suhe kože, bora i iritacije. Moramo zapamtiti da pijemo najmanje 2,5 litara vode svaki dan tokom ljeta. 

Male porcije

Jedite redovne obroke u pravilnim vremenskim razmacima, na ovaj način ćete dati tijelu potrebnu energiju, i poboljšati rad crijeva. Stomak radi najbolje kada je količina hrane koju jedemo mala, i može je svariti odmah.

Povrće i voće - najbolji izvor vitamina

Ako provodemo više vremena na suncu, možemo dobiti lijepu boju kože, ali se naše zdravlje može pogoršati. Posljedice takvih problema mogu biti starenje kože, tačke po tijelu i promjene na sudovima koje se pojavljuju u dijelovima tijela koji su najviše izloženi suncu. Moramo koristiti odgovarajuću kozmetiku, s visokim faktorom zaštite (najmanje faktor 15), koji će efikasno zaštititi našu kožu od sunca. Osim toga, potrebno je jesti što više svježeg povrća i voća. U prvom slučaju, treba odabrati one koje su bogate vitaminima i antioksidansima, kao što su vitamin A, C ili E. Oni se bore sa slobodnim radikalima koji su rezultat izloženosti našeg tijela suncu.

Sljedeće stavke su dobar izvor gore navedenih vitamina:

A: (beta-karoten): povrće i voće koje ima žutu, narandžastu ili zelenu boju - mrkva, bundeva, grašak, grah, brokula, marelice, breskve, dinje

C: šipak, bobice, južno voće, paprika, paradajz, peršun, kupus, krompir, hren,

E: biljna ulja, klice i sjeme (posebno pšenica), lisnato povrće, peršun, špinat, zelena salata i kukuruz.

Nemojte zaboraviti fizičku aktivnost

Kada idete na more ili u planine uzmite bicikl sa sobom i koristite ga umjesto ležanja na plaži. Nakon što ujutro obavite jogging, sigurno ćete biti aktivni i ostatak dana. Preporučujemo plivanje, plivanje i ... opet plivanje. To je vrlo korisno za vaše tijelo, pogotovo kičmu, a osim toga, to je ono što smo čekali cijele godine!

Držite dijetu laganom

Vrlo je teško zadržati energiju tokom dužeg ljetnog dana. Proces probave je sporiji i kako ne biste preopteretili tijelo još više, izbjegavajte teške obroke koji će ostati u stomaku dugo vremena. Savjetujemo da izaberete lagane proizvode, bogate nutrijentima.

Osnove lagane dijete su:

  • Izbjegavajte masne, teške obroke (masno meso, suhomesnate proizvode, umake)
  • Izbjegavajte prženu hranu, posebno duboko prženu
  • Bolje je izabrati kuhana jela, kuhana na pari, pirjana, pečena u foliji
  • Izbjegavajte teške supe sa kremom ili čvarcima
  • Izbjegavajte previše začina

Meni

Doručak: žitarice s mlijekom, krofna od cjelovitih žitarica sa sirom s vlascem, ledeni čaj s limunom

Ručak: Voćna salata

Užina: mlaćenica sa šumskim voćem

Rana večera: piletina pirjana u umaku od paradajza, kuhani špinat, sok od mrkve i jabuke, voda s limunom i ledom

Kasna večera: 3 kriške integralnog hljeba, meko kuhano jaje, marelica, čaj


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Sushi riža
Sushi riža

Recept za sushi rižu – osnovu sushija.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Puding s kukuruzom, kravljim sirom i umakom od brusnice
Puding s kukuruzom, kravljim sirom i umakom od brusnice

Nevjerovatno ukusan recept!

6 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Krem supa od buče sa škampima
Krem supa od buče sa škampima

Idealni recept za ljubitelje hrane od plodova mora. Izvrsni okus škampi poboljšan okusom buče daje brzu i nutritivno bogatu krem juhu

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Nabujak od povrća
Nabujak od povrća

Ukusno jelo obogaćeno okusom miješanog povrća i sira. Izvrsno za ručak ili večeru!

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Ljetna dijeta

Ljetna vitkost

Glavni principi ove dijete su:

  • Jedite malo, ali često,
  • Pijte dosta tečnosti,
  • Povrće i voće je najbolji izvor vitamina,
  • Poštujte pravila o laganoj dijeti

Jedite malo, ali često

Ali ako večeramo obilno na kraju dana, hrana će biti zadržana u stomaku, zbog čega ćemo imati osjećaj nadimanja, opterećeno srce, kao i opći osjećaj težine. Stoga je bolje imati 4-5 manjih obroka dnevno, svaka 3-4 sata.

Pijte dosta tečnosti

Suhi zrak, morski povjetarac, visoke ljetne temperature i stalno izlaganje suncu dehidriraju tijelo brže nego normalno. Voda je osnovni sastojak ljudskog tijela. Svi tjelesni procesi povezani su s vodom. Zbog toga moramo piti što više tečnosti. To će ubrzati probavu i pomoći će našem tijelu da se riješi toksina. Voda je glavni element ćelija tijela. Efekti dehidracije organizma mogu se vidjeti preko suhe kože, bora i iritacije. Moramo zapamtiti da pijemo najmanje 2,5 litara vode svaki dan tokom ljeta. 

Male porcije

Jedite redovne obroke u pravilnim vremenskim razmacima, na ovaj način ćete dati tijelu potrebnu energiju, i poboljšati rad crijeva. Stomak radi najbolje kada je količina hrane koju jedemo mala, i može je svariti odmah.

Povrće i voće - najbolji izvor vitamina

Ako provodemo više vremena na suncu, možemo dobiti lijepu boju kože, ali se naše zdravlje može pogoršati. Posljedice takvih problema mogu biti starenje kože, tačke po tijelu i promjene na sudovima koje se pojavljuju u dijelovima tijela koji su najviše izloženi suncu. Moramo koristiti odgovarajuću kozmetiku, s visokim faktorom zaštite (najmanje faktor 15), koji će efikasno zaštititi našu kožu od sunca. Osim toga, potrebno je jesti što više svježeg povrća i voća. U prvom slučaju, treba odabrati one koje su bogate vitaminima i antioksidansima, kao što su vitamin A, C ili E. Oni se bore sa slobodnim radikalima koji su rezultat izloženosti našeg tijela suncu.

Sljedeće stavke su dobar izvor gore navedenih vitamina:

A: (beta-karoten): povrće i voće koje ima žutu, narandžastu ili zelenu boju - mrkva, bundeva, grašak, grah, brokula, marelice, breskve, dinje

C: šipak, bobice, južno voće, paprika, paradajz, peršun, kupus, krompir, hren,

E: biljna ulja, klice i sjeme (posebno pšenica), lisnato povrće, peršun, špinat, zelena salata i kukuruz.

Nemojte zaboraviti fizičku aktivnost

Kada idete na more ili u planine uzmite bicikl sa sobom i koristite ga umjesto ležanja na plaži. Nakon što ujutro obavite jogging, sigurno ćete biti aktivni i ostatak dana. Preporučujemo plivanje, plivanje i ... opet plivanje. To je vrlo korisno za vaše tijelo, pogotovo kičmu, a osim toga, to je ono što smo čekali cijele godine!

Držite dijetu laganom

Vrlo je teško zadržati energiju tokom dužeg ljetnog dana. Proces probave je sporiji i kako ne biste preopteretili tijelo još više, izbjegavajte teške obroke koji će ostati u stomaku dugo vremena. Savjetujemo da izaberete lagane proizvode, bogate nutrijentima.

Osnove lagane dijete su:

  • Izbjegavajte masne, teške obroke (masno meso, suhomesnate proizvode, umake)
  • Izbjegavajte prženu hranu, posebno duboko prženu
  • Bolje je izabrati kuhana jela, kuhana na pari, pirjana, pečena u foliji
  • Izbjegavajte teške supe sa kremom ili čvarcima
  • Izbjegavajte previše začina

Meni

Doručak: žitarice s mlijekom, krofna od cjelovitih žitarica sa sirom s vlascem, ledeni čaj s limunom

Ručak: Voćna salata

Užina: mlaćenica sa šumskim voćem

Rana večera: piletina pirjana u umaku od paradajza, kuhani špinat, sok od mrkve i jabuke, voda s limunom i ledom

Kasna večera: 3 kriške integralnog hljeba, meko kuhano jaje, marelica, čaj

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description