Ljetna dijeta

Ljetna vitkost

Glavni principi ove dijete su:

  • Jedite malo, ali često,
  • Pijte dosta tečnosti,
  • Povrće i voće je najbolji izvor vitamina,
  • Poštujte pravila o laganoj dijeti

Jedite malo, ali često

Ali ako večeramo obilno na kraju dana, hrana će biti zadržana u stomaku, zbog čega ćemo imati osjećaj nadimanja, opterećeno srce, kao i opći osjećaj težine. Stoga je bolje imati 4-5 manjih obroka dnevno, svaka 3-4 sata.

Pijte dosta tečnosti

Suhi zrak, morski povjetarac, visoke ljetne temperature i stalno izlaganje suncu dehidriraju tijelo brže nego normalno. Voda je osnovni sastojak ljudskog tijela. Svi tjelesni procesi povezani su s vodom. Zbog toga moramo piti što više tečnosti. To će ubrzati probavu i pomoći će našem tijelu da se riješi toksina. Voda je glavni element ćelija tijela. Efekti dehidracije organizma mogu se vidjeti preko suhe kože, bora i iritacije. Moramo zapamtiti da pijemo najmanje 2,5 litara vode svaki dan tokom ljeta. 

Male porcije

Jedite redovne obroke u pravilnim vremenskim razmacima, na ovaj način ćete dati tijelu potrebnu energiju, i poboljšati rad crijeva. Stomak radi najbolje kada je količina hrane koju jedemo mala, i može je svariti odmah.

Povrće i voće - najbolji izvor vitamina

Ako provodemo više vremena na suncu, možemo dobiti lijepu boju kože, ali se naše zdravlje može pogoršati. Posljedice takvih problema mogu biti starenje kože, tačke po tijelu i promjene na sudovima koje se pojavljuju u dijelovima tijela koji su najviše izloženi suncu. Moramo koristiti odgovarajuću kozmetiku, s visokim faktorom zaštite (najmanje faktor 15), koji će efikasno zaštititi našu kožu od sunca. Osim toga, potrebno je jesti što više svježeg povrća i voća. U prvom slučaju, treba odabrati one koje su bogate vitaminima i antioksidansima, kao što su vitamin A, C ili E. Oni se bore sa slobodnim radikalima koji su rezultat izloženosti našeg tijela suncu.

Sljedeće stavke su dobar izvor gore navedenih vitamina:

A: (beta-karoten): povrće i voće koje ima žutu, narandžastu ili zelenu boju - mrkva, bundeva, grašak, grah, brokula, marelice, breskve, dinje

C: šipak, bobice, južno voće, paprika, paradajz, peršun, kupus, krompir, hren,

E: biljna ulja, klice i sjeme (posebno pšenica), lisnato povrće, peršun, špinat, zelena salata i kukuruz.

Nemojte zaboraviti fizičku aktivnost

Kada idete na more ili u planine uzmite bicikl sa sobom i koristite ga umjesto ležanja na plaži. Nakon što ujutro obavite jogging, sigurno ćete biti aktivni i ostatak dana. Preporučujemo plivanje, plivanje i ... opet plivanje. To je vrlo korisno za vaše tijelo, pogotovo kičmu, a osim toga, to je ono što smo čekali cijele godine!

Držite dijetu laganom

Vrlo je teško zadržati energiju tokom dužeg ljetnog dana. Proces probave je sporiji i kako ne biste preopteretili tijelo još više, izbjegavajte teške obroke koji će ostati u stomaku dugo vremena. Savjetujemo da izaberete lagane proizvode, bogate nutrijentima.

Osnove lagane dijete su:

  • Izbjegavajte masne, teške obroke (masno meso, suhomesnate proizvode, umake)
  • Izbjegavajte prženu hranu, posebno duboko prženu
  • Bolje je izabrati kuhana jela, kuhana na pari, pirjana, pečena u foliji
  • Izbjegavajte teške supe sa kremom ili čvarcima
  • Izbjegavajte previše začina

Meni

Doručak: žitarice s mlijekom, krofna od cjelovitih žitarica sa sirom s vlascem, ledeni čaj s limunom

Ručak: Voćna salata

Užina: mlaćenica sa šumskim voćem

Rana večera: piletina pirjana u umaku od paradajza, kuhani špinat, sok od mrkve i jabuke, voda s limunom i ledom

Kasna večera: 3 kriške integralnog hljeba, meko kuhano jaje, marelica, čaj


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kineski rezanci s brokulom

Kineski rezanci s brokulom

Kombinacija kineskih rezanaca i brokule s umakom je idealna. Možete ih pripremiti vrlo jednostavno i brzo i osjetiti izvorni kineski okus. Servira se kao glavno jelo ili kao prilog uz meso.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Njemačka krompir salata

Njemačka krompir salata

Osnova ovog jela je krompir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, paradajz, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mješavina mljevene svinjetine i začinjene govedine, pečena na vrelom ulju.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Izvrsne mesne okruglice s krastavcima

Uživajte u klasičnim mesnim okruglicama u novom ruhu!

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Ljetna dijeta

Ljetna vitkost

Glavni principi ove dijete su:

  • Jedite malo, ali često,
  • Pijte dosta tečnosti,
  • Povrće i voće je najbolji izvor vitamina,
  • Poštujte pravila o laganoj dijeti

Jedite malo, ali često

Ali ako večeramo obilno na kraju dana, hrana će biti zadržana u stomaku, zbog čega ćemo imati osjećaj nadimanja, opterećeno srce, kao i opći osjećaj težine. Stoga je bolje imati 4-5 manjih obroka dnevno, svaka 3-4 sata.

Pijte dosta tečnosti

Suhi zrak, morski povjetarac, visoke ljetne temperature i stalno izlaganje suncu dehidriraju tijelo brže nego normalno. Voda je osnovni sastojak ljudskog tijela. Svi tjelesni procesi povezani su s vodom. Zbog toga moramo piti što više tečnosti. To će ubrzati probavu i pomoći će našem tijelu da se riješi toksina. Voda je glavni element ćelija tijela. Efekti dehidracije organizma mogu se vidjeti preko suhe kože, bora i iritacije. Moramo zapamtiti da pijemo najmanje 2,5 litara vode svaki dan tokom ljeta. 

Male porcije

Jedite redovne obroke u pravilnim vremenskim razmacima, na ovaj način ćete dati tijelu potrebnu energiju, i poboljšati rad crijeva. Stomak radi najbolje kada je količina hrane koju jedemo mala, i može je svariti odmah.

Povrće i voće - najbolji izvor vitamina

Ako provodemo više vremena na suncu, možemo dobiti lijepu boju kože, ali se naše zdravlje može pogoršati. Posljedice takvih problema mogu biti starenje kože, tačke po tijelu i promjene na sudovima koje se pojavljuju u dijelovima tijela koji su najviše izloženi suncu. Moramo koristiti odgovarajuću kozmetiku, s visokim faktorom zaštite (najmanje faktor 15), koji će efikasno zaštititi našu kožu od sunca. Osim toga, potrebno je jesti što više svježeg povrća i voća. U prvom slučaju, treba odabrati one koje su bogate vitaminima i antioksidansima, kao što su vitamin A, C ili E. Oni se bore sa slobodnim radikalima koji su rezultat izloženosti našeg tijela suncu.

Sljedeće stavke su dobar izvor gore navedenih vitamina:

A: (beta-karoten): povrće i voće koje ima žutu, narandžastu ili zelenu boju - mrkva, bundeva, grašak, grah, brokula, marelice, breskve, dinje

C: šipak, bobice, južno voće, paprika, paradajz, peršun, kupus, krompir, hren,

E: biljna ulja, klice i sjeme (posebno pšenica), lisnato povrće, peršun, špinat, zelena salata i kukuruz.

Nemojte zaboraviti fizičku aktivnost

Kada idete na more ili u planine uzmite bicikl sa sobom i koristite ga umjesto ležanja na plaži. Nakon što ujutro obavite jogging, sigurno ćete biti aktivni i ostatak dana. Preporučujemo plivanje, plivanje i ... opet plivanje. To je vrlo korisno za vaše tijelo, pogotovo kičmu, a osim toga, to je ono što smo čekali cijele godine!

Držite dijetu laganom

Vrlo je teško zadržati energiju tokom dužeg ljetnog dana. Proces probave je sporiji i kako ne biste preopteretili tijelo još više, izbjegavajte teške obroke koji će ostati u stomaku dugo vremena. Savjetujemo da izaberete lagane proizvode, bogate nutrijentima.

Osnove lagane dijete su:

  • Izbjegavajte masne, teške obroke (masno meso, suhomesnate proizvode, umake)
  • Izbjegavajte prženu hranu, posebno duboko prženu
  • Bolje je izabrati kuhana jela, kuhana na pari, pirjana, pečena u foliji
  • Izbjegavajte teške supe sa kremom ili čvarcima
  • Izbjegavajte previše začina

Meni

Doručak: žitarice s mlijekom, krofna od cjelovitih žitarica sa sirom s vlascem, ledeni čaj s limunom

Ručak: Voćna salata

Užina: mlaćenica sa šumskim voćem

Rana večera: piletina pirjana u umaku od paradajza, kuhani špinat, sok od mrkve i jabuke, voda s limunom i ledom

Kasna večera: 3 kriške integralnog hljeba, meko kuhano jaje, marelica, čaj