Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Mediteranska kuhinja: ukus i vitalnost

Mediteranska ishrana

Šta čini mediteransku ishranu jednom od najpopularnijih na svijetu? Neosporna je činjenica da ona produžava život jer je konzumiraju narodi dugog životnog vijeka (prema National Geographic magazinu).
Mediteranska hrana se sastoji uglavnom od voća i povrća, žitarica, ribe i mliječnih proizvoda. Neki je zovu mediteranska dijeta, jer za razliku od uobičajenih dijeta sa jo-jo efektom, ona pomaže kod regulisanja težine unutar normalnih okvira i održavanja dobrog zdravlja.

Ovdje su neka osnovnih pravila mediteranske ishrane: jesti ribu i do 4 jaja sedmično; dodati malo jogurta i sira dnevnom meniju, kao i puno voća i povrća. Koristiti maslinovo ili neko drugo nerafinisano ulje, i piti vodu umjesto alkoholnih ili gaziranih pića. Dnevna fizička aktivnost je također dio ovog načina života i ishrane koja pomaže u održavanju dobrog izgleda i forme.

Iskoristite blagodati mediteranske kuhinje da živite zdravo i dodajte još nekoliko godina svom životu.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pašteta od graška s puterom i mentom
Pašteta od graška s puterom i mentom

Odličan i interesantan ukus.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Meksička salata s tjesteninom i tunom
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 min Srednje zahtjevno
Proljetni paketići s zelenim i žutim mahunama
Proljetni paketići s zelenim i žutim mahunama

Dočekajte goste s divnim i zdravim obrokom lakim za pripremu.

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Špinat s jogurtom i kukuruzom
Špinat s jogurtom i kukuruzom

Kuhajte jednostavna i ukusna jela za cijelu porodicu. Novi recepti iz Bonduellea. Kuhajte s nama.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Mediteranska kuhinja: ukus i vitalnost
Mediteranska ishrana

Šta čini mediteransku ishranu jednom od najpopularnijih na svijetu? Neosporna je činjenica da ona produžava život jer je konzumiraju narodi dugog životnog vijeka (prema National Geographic magazinu).
Mediteranska hrana se sastoji uglavnom od voća i povrća, žitarica, ribe i mliječnih proizvoda. Neki je zovu mediteranska dijeta, jer za razliku od uobičajenih dijeta sa jo-jo efektom, ona pomaže kod regulisanja težine unutar normalnih okvira i održavanja dobrog zdravlja.

Ovdje su neka osnovnih pravila mediteranske ishrane: jesti ribu i do 4 jaja sedmično; dodati malo jogurta i sira dnevnom meniju, kao i puno voća i povrća. Koristiti maslinovo ili neko drugo nerafinisano ulje, i piti vodu umjesto alkoholnih ili gaziranih pića. Dnevna fizička aktivnost je također dio ovog načina života i ishrane koja pomaže u održavanju dobrog izgleda i forme.

Iskoristite blagodati mediteranske kuhinje da živite zdravo i dodajte još nekoliko godina svom životu.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description