Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Mediteranska kuhinja: ukus i vitalnost

Mediteranska ishrana

Šta čini mediteransku ishranu jednom od najpopularnijih na svijetu? Neosporna je činjenica da ona produžava život jer je konzumiraju narodi dugog životnog vijeka (prema National Geographic magazinu).
Mediteranska hrana se sastoji uglavnom od voća i povrća, žitarica, ribe i mliječnih proizvoda. Neki je zovu mediteranska dijeta, jer za razliku od uobičajenih dijeta sa jo-jo efektom, ona pomaže kod regulisanja težine unutar normalnih okvira i održavanja dobrog zdravlja.

Ovdje su neka osnovnih pravila mediteranske ishrane: jesti ribu i do 4 jaja sedmično; dodati malo jogurta i sira dnevnom meniju, kao i puno voća i povrća. Koristiti maslinovo ili neko drugo nerafinisano ulje, i piti vodu umjesto alkoholnih ili gaziranih pića. Dnevna fizička aktivnost je također dio ovog načina života i ishrane koja pomaže u održavanju dobrog izgleda i forme.

Iskoristite blagodati mediteranske kuhinje da živite zdravo i dodajte još nekoliko godina svom životu.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Slasna užina za Vaše goste

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Gulaš od bijelog graha sa svinjskom koljenicom
Gulaš od bijelog graha sa svinjskom koljenicom

Ukusno tradicionalno jelo.

2 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Pržena govedina s crvenim grahom
Pržena govedina s crvenim grahom

Visoko proteinsko jelo, jako aromatično

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Pečeni krompir s avokadom i crvenim grahom
Pečeni krompir s avokadom i crvenim grahom

Počastite svoje goste s divnim i zdravim jelom jednostavnim za pripremu

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Mediteranska kuhinja: ukus i vitalnost
Mediteranska ishrana

Šta čini mediteransku ishranu jednom od najpopularnijih na svijetu? Neosporna je činjenica da ona produžava život jer je konzumiraju narodi dugog životnog vijeka (prema National Geographic magazinu).
Mediteranska hrana se sastoji uglavnom od voća i povrća, žitarica, ribe i mliječnih proizvoda. Neki je zovu mediteranska dijeta, jer za razliku od uobičajenih dijeta sa jo-jo efektom, ona pomaže kod regulisanja težine unutar normalnih okvira i održavanja dobrog zdravlja.

Ovdje su neka osnovnih pravila mediteranske ishrane: jesti ribu i do 4 jaja sedmično; dodati malo jogurta i sira dnevnom meniju, kao i puno voća i povrća. Koristiti maslinovo ili neko drugo nerafinisano ulje, i piti vodu umjesto alkoholnih ili gaziranih pića. Dnevna fizička aktivnost je također dio ovog načina života i ishrane koja pomaže u održavanju dobrog izgleda i forme.

Iskoristite blagodati mediteranske kuhinje da živite zdravo i dodajte još nekoliko godina svom životu.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description