Mediteranska kuhinja: ukus i vitalnost

Mediteranska ishrana

Šta čini mediteransku ishranu jednom od najpopularnijih na svijetu? Neosporna je činjenica da ona produžava život jer je konzumiraju narodi dugog životnog vijeka (prema National Geographic magazinu).
Mediteranska hrana se sastoji uglavnom od voća i povrća, žitarica, ribe i mliječnih proizvoda. Neki je zovu mediteranska dijeta, jer za razliku od uobičajenih dijeta sa jo-jo efektom, ona pomaže kod regulisanja težine unutar normalnih okvira i održavanja dobrog zdravlja.

Ovdje su neka osnovnih pravila mediteranske ishrane: jesti ribu i do 4 jaja sedmično; dodati malo jogurta i sira dnevnom meniju, kao i puno voća i povrća. Koristiti maslinovo ili neko drugo nerafinisano ulje, i piti vodu umjesto alkoholnih ili gaziranih pića. Dnevna fizička aktivnost je također dio ovog načina života i ishrane koja pomaže u održavanju dobrog izgleda i forme.

Iskoristite blagodati mediteranske kuhinje da živite zdravo i dodajte još nekoliko godina svom životu.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem
Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Recept za rižoto u italijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerovatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Sushi riža
Sushi riža

Recept za sushi rižu – osnovu sushija.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Lazanje
Lazanje

Naša kuharica vam donosi ukusan i provjeren recept za lazanje - jedno od najpoznatijih italijanskih jela.

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Prženi škampi s rezanim šampinjonima
Prženi škampi s rezanim šampinjonima

Spektakularno jelo

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Mediteranska kuhinja: ukus i vitalnost
Mediteranska ishrana

Šta čini mediteransku ishranu jednom od najpopularnijih na svijetu? Neosporna je činjenica da ona produžava život jer je konzumiraju narodi dugog životnog vijeka (prema National Geographic magazinu).
Mediteranska hrana se sastoji uglavnom od voća i povrća, žitarica, ribe i mliječnih proizvoda. Neki je zovu mediteranska dijeta, jer za razliku od uobičajenih dijeta sa jo-jo efektom, ona pomaže kod regulisanja težine unutar normalnih okvira i održavanja dobrog zdravlja.

Ovdje su neka osnovnih pravila mediteranske ishrane: jesti ribu i do 4 jaja sedmično; dodati malo jogurta i sira dnevnom meniju, kao i puno voća i povrća. Koristiti maslinovo ili neko drugo nerafinisano ulje, i piti vodu umjesto alkoholnih ili gaziranih pića. Dnevna fizička aktivnost je također dio ovog načina života i ishrane koja pomaže u održavanju dobrog izgleda i forme.

Iskoristite blagodati mediteranske kuhinje da živite zdravo i dodajte još nekoliko godina svom životu.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description