Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Mitovi o dijeti i vježbama vezanim za prekomjernu težinu

Prekomjerna težina

S obzirom na to da su problemi s viškom kilograma široko rasprostranjeni, mnogi ljudi počinju grčevito tražiti najbrže načine da se riješe prekomjerne tjelesne težine. Nerijetko donose preuranjene zaključke i pogrešne odluke. Ovdje su najčešći mitovi o dijeti i vježbama:

  • Mnogi ljudi vjeruju da smanjenje kalorija može biti od pomoći u rješavanju prekomjerne težine. Da, može, ali samo djelimično. Ako ste odlučili da izgubite na težini ograničavanjem unosa kalorija, morate to nadoknaditi programom fizičkih vježbi kako biste izgradili dovoljno mišića za održavanje metabolizma.
  • Mnogi ljudi vjeruju da je moguće osloboditi se od sala na stomaku uz redovne vježbe za stomak. Ali ustvari, salo na stomaku odražava ukupnu količinu masti u tijelu, tako da ga ne možete ukloniti nametanjem snage samo na ovom dijelu tijela. Kako biste smanjili salo na stomaku, trebali biste razviti dobar program vježbanja za cijelo tijelo i početi sa smanjenjem svih masnih naslaga.
  • Još jedan ustaljeni mit o dijeti i vježbanju je da vježbe pretvaraju masne naslage u mišićnu masu. U stvarnosti, to su dvije potpuno različite komponente koje se sastoje od različitih tipova ćelija. Ako želite da spalite masne naslage i izgradite mišiće, trebali biste razviti dva odvojena programa dijete i vježbanja.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Tjestenina s povrćem
Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem idealno je jelo za užinu ili za lakši ručak.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Engleski doručak
Engleski doručak

Hranjiv i slastan engleski doručak s crvenim grahom u roštilj umaku

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta

Zakuska je gotova za 15 minuta!

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Meksička salata s tjesteninom i tunom
Meksička salata s tjesteninom i tunom

Zdrava i hranjiva salata s jedinstvenom mješavinom okusa

2 osobe 15-30 min Srednje zahtjevno
Mitovi o dijeti i vježbama vezanim za prekomjernu težinu

Prekomjerna težina

S obzirom na to da su problemi s viškom kilograma široko rasprostranjeni, mnogi ljudi počinju grčevito tražiti najbrže načine da se riješe prekomjerne tjelesne težine. Nerijetko donose preuranjene zaključke i pogrešne odluke. Ovdje su najčešći mitovi o dijeti i vježbama:

  • Mnogi ljudi vjeruju da smanjenje kalorija može biti od pomoći u rješavanju prekomjerne težine. Da, može, ali samo djelimično. Ako ste odlučili da izgubite na težini ograničavanjem unosa kalorija, morate to nadoknaditi programom fizičkih vježbi kako biste izgradili dovoljno mišića za održavanje metabolizma.
  • Mnogi ljudi vjeruju da je moguće osloboditi se od sala na stomaku uz redovne vježbe za stomak. Ali ustvari, salo na stomaku odražava ukupnu količinu masti u tijelu, tako da ga ne možete ukloniti nametanjem snage samo na ovom dijelu tijela. Kako biste smanjili salo na stomaku, trebali biste razviti dobar program vježbanja za cijelo tijelo i početi sa smanjenjem svih masnih naslaga.
  • Još jedan ustaljeni mit o dijeti i vježbanju je da vježbe pretvaraju masne naslage u mišićnu masu. U stvarnosti, to su dvije potpuno različite komponente koje se sastoje od različitih tipova ćelija. Ako želite da spalite masne naslage i izgradite mišiće, trebali biste razviti dva odvojena programa dijete i vježbanja.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description