Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Mitovi o dijeti i vježbama vezanim za prekomjernu težinu

Prekomjerna težina

S obzirom na to da su problemi s viškom kilograma široko rasprostranjeni, mnogi ljudi počinju grčevito tražiti najbrže načine da se riješe prekomjerne tjelesne težine. Nerijetko donose preuranjene zaključke i pogrešne odluke. Ovdje su najčešći mitovi o dijeti i vježbama:

  • Mnogi ljudi vjeruju da smanjenje kalorija može biti od pomoći u rješavanju prekomjerne težine. Da, može, ali samo djelimično. Ako ste odlučili da izgubite na težini ograničavanjem unosa kalorija, morate to nadoknaditi programom fizičkih vježbi kako biste izgradili dovoljno mišića za održavanje metabolizma.
  • Mnogi ljudi vjeruju da je moguće osloboditi se od sala na stomaku uz redovne vježbe za stomak. Ali ustvari, salo na stomaku odražava ukupnu količinu masti u tijelu, tako da ga ne možete ukloniti nametanjem snage samo na ovom dijelu tijela. Kako biste smanjili salo na stomaku, trebali biste razviti dobar program vježbanja za cijelo tijelo i početi sa smanjenjem svih masnih naslaga.
  • Još jedan ustaljeni mit o dijeti i vježbanju je da vježbe pretvaraju masne naslage u mišićnu masu. U stvarnosti, to su dvije potpuno različite komponente koje se sastoje od različitih tipova ćelija. Ako želite da spalite masne naslage i izgradite mišiće, trebali biste razviti dva odvojena programa dijete i vježbanja.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Clafoutis s brokulom i cherry paradajzom
Clafoutis s brokulom i cherry paradajzom

Specijalitet francuske kuhinje koji će oduševiti čitavu familiju

2 osobe Više od 45 min Jednostavno
Jelo od graška sa svježim koprom
Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Pašteta od graška s puterom i mentom
Pašteta od graška s puterom i mentom

Odličan i interesantan ukus.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Vegetarijanski burger
Vegetarijanski burger

Vegetarijanska alternativa mesnom burgeru.

3 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Mitovi o dijeti i vježbama vezanim za prekomjernu težinu

Prekomjerna težina

S obzirom na to da su problemi s viškom kilograma široko rasprostranjeni, mnogi ljudi počinju grčevito tražiti najbrže načine da se riješe prekomjerne tjelesne težine. Nerijetko donose preuranjene zaključke i pogrešne odluke. Ovdje su najčešći mitovi o dijeti i vježbama:

  • Mnogi ljudi vjeruju da smanjenje kalorija može biti od pomoći u rješavanju prekomjerne težine. Da, može, ali samo djelimično. Ako ste odlučili da izgubite na težini ograničavanjem unosa kalorija, morate to nadoknaditi programom fizičkih vježbi kako biste izgradili dovoljno mišića za održavanje metabolizma.
  • Mnogi ljudi vjeruju da je moguće osloboditi se od sala na stomaku uz redovne vježbe za stomak. Ali ustvari, salo na stomaku odražava ukupnu količinu masti u tijelu, tako da ga ne možete ukloniti nametanjem snage samo na ovom dijelu tijela. Kako biste smanjili salo na stomaku, trebali biste razviti dobar program vježbanja za cijelo tijelo i početi sa smanjenjem svih masnih naslaga.
  • Još jedan ustaljeni mit o dijeti i vježbanju je da vježbe pretvaraju masne naslage u mišićnu masu. U stvarnosti, to su dvije potpuno različite komponente koje se sastoje od različitih tipova ćelija. Ako želite da spalite masne naslage i izgradite mišiće, trebali biste razviti dva odvojena programa dijete i vježbanja.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description