Navike u ishrani - uvedite stil zdrave ishrane

Povrće i voće 5 puta dnevno
Povrće se sastoji uglavnom od zdravih ugljikohidrata, vitamina i minerala. Voće nam uglavnom daje vitamine. Postoji toliko dostupnog raznovrsnog voća i povrća u našim trgovinama, čak i u zimskom razdoblju. Ako ne možete nabaviti svježe voće i povrće, tu je uvijek smrznuto ili konzervirano voće i povrće.

Voda i tjelesna aktivnost

Pokušajte razviti naviku pijenja vode svaki dan - voda je neizostavan sastojak naše ishrane. Odrasla osoba treba piti 1,5 l do 2 l tečnosti svaki dan, utoliko više ukoliko se bavi fizičkom aktivnošću. Najbolje je odabrati oblik fizičke aktivnosti koje čini da se osjećamo zadovoljno.

Kultura jela

Kada ste na zabavi, onda je neprimjereno da ne jedete špinat, samo zato što vam se ne sviđa. No, prvenstveno nije pametno da ga ostavite na tanjiru jer sadrži mnogo vitamina. Otkrivanje novog okusa ili dobivanje istog u novom jelu, u novoj verziji, može postati vrlo ugodno, također može obogatiti naš jelovnik i snabdjeti naše tijelo hranjivim tvarima koje mu nedostaju.

Planiranje kupovine

Ako planirate kupovinu, to će vam olakšati kontrolu onoga što jedete i dat će vam mogućnost da jedete ono što je zdravo i raznoliko. Kad birate grickalice, treba da izaberete jogurt, voće, povrće i orašaste plodove. Kad birate slatkiše, izaberite one koji nisu samo prazne kalorije.
 

Zamjena životinjskih masti biljnim uljima

Životinjske masti povećavaju količinu holesterola u našem tijelu. Dakle, pri kupovini mesa treba obratiti pažnju da li je prezasićeno masnoćom. Također bi trebalo da naučite pripremati jela s biljnim ili maslinovim uljem. Dobro je investirati u dobru tavu, što će vam omogućiti prženje hrane bez ulja.

Manje soli i šećera

Sol ima vitalnu ulogu u ljudskom tijelu, ali dnevni unos za odraslu osobu ne bi trebao prelaziti 5-6 g. Svakako bismo trebali ograničiti i unos šećera u ishrani. Nije teško uvesti zdravi stil ishrane u našem životu.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kremasta tjestenina s graškom i šparogama
Kremasta tjestenina s graškom i šparogama

Ako volite slasnu tjesteninu ovaj recept je izvrstan odabir! Jednostavan je za pripremu i htjet ćete još jednu porciju!

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Pureći giros - tradicionalni grčki recept
Pureći giros - tradicionalni grčki recept

Recept za giros otkriven je veoma davno.

2 osobe Više od 45 min Jednostavno
Paradajz punjen rižom i crvenim grahom
Paradajz punjen rižom i crvenim grahom

Novo ruho tradicionalnog jela.

2 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Navike u ishrani - uvedite stil zdrave ishrane
Povrće i voće 5 puta dnevno
Povrće se sastoji uglavnom od zdravih ugljikohidrata, vitamina i minerala. Voće nam uglavnom daje vitamine. Postoji toliko dostupnog raznovrsnog voća i povrća u našim trgovinama, čak i u zimskom razdoblju. Ako ne možete nabaviti svježe voće i povrće, tu je uvijek smrznuto ili konzervirano voće i povrće.

Voda i tjelesna aktivnost

Pokušajte razviti naviku pijenja vode svaki dan - voda je neizostavan sastojak naše ishrane. Odrasla osoba treba piti 1,5 l do 2 l tečnosti svaki dan, utoliko više ukoliko se bavi fizičkom aktivnošću. Najbolje je odabrati oblik fizičke aktivnosti koje čini da se osjećamo zadovoljno.

Kultura jela

Kada ste na zabavi, onda je neprimjereno da ne jedete špinat, samo zato što vam se ne sviđa. No, prvenstveno nije pametno da ga ostavite na tanjiru jer sadrži mnogo vitamina. Otkrivanje novog okusa ili dobivanje istog u novom jelu, u novoj verziji, može postati vrlo ugodno, također može obogatiti naš jelovnik i snabdjeti naše tijelo hranjivim tvarima koje mu nedostaju.

Planiranje kupovine

Ako planirate kupovinu, to će vam olakšati kontrolu onoga što jedete i dat će vam mogućnost da jedete ono što je zdravo i raznoliko. Kad birate grickalice, treba da izaberete jogurt, voće, povrće i orašaste plodove. Kad birate slatkiše, izaberite one koji nisu samo prazne kalorije.
 

Zamjena životinjskih masti biljnim uljima

Životinjske masti povećavaju količinu holesterola u našem tijelu. Dakle, pri kupovini mesa treba obratiti pažnju da li je prezasićeno masnoćom. Također bi trebalo da naučite pripremati jela s biljnim ili maslinovim uljem. Dobro je investirati u dobru tavu, što će vam omogućiti prženje hrane bez ulja.

Manje soli i šećera

Sol ima vitalnu ulogu u ljudskom tijelu, ali dnevni unos za odraslu osobu ne bi trebao prelaziti 5-6 g. Svakako bismo trebali ograničiti i unos šećera u ishrani. Nije teško uvesti zdravi stil ishrane u našem životu.