Piramida ishrane za djecu

Usvajanje dobrih navika u ishrani

childrens food always consist of multi vataminDjetinjstvo, osim što je period rasta, razvoja i učenja o svijetu koji nas okružuje, ujedno je i faza formiranja djetetovih prehrambenih navika koje nastaju prvenstveno pod utjecajem roditelja. Ova piramida ishrane može se koristiti istovremeno kao dio igre i učenja. Možete postaviti piramide na kuhinjski zid i planirati meni, te zajedno sa svojim djetetom odlučiti o shoping listi.

Pitanje raznolikosti

Proizvodi koji se nalaze u piramidi osiguravaju djetetu unos namirnica važnih za pravilan razvoj i dobro zdravlje. Važno je učiniti ishranu raznolikom svaki dan, tako da dijete svaki dan ima nešto drugo za izabrati.

Povrće i voće su esencijalni

Voće i stopostotni voćni sokovi treba da budu uključeni u dnevni meni. Oni su izvor vitamina A i C, a kada se uzimaju sa korom, izvor su vlakana. Preporučuje se svježe, zamrznuto i sušeno voće. Povrće, s druge strane, neophodan je element jelovnika, ono se može koristiti svježe, kuhano i zamrznuto. Ne zaboravite da dodate malo maslinovog ulja u salatama.

Pravi jogurti

a neterious  food for childrens is the healthy way to start feedingMliječni proizvodi sadrže kalcij koji je veoma važan za pravilan dječiji rast. Najbolji i "najčišći" su kefir, jogurt i vrhnje prirodnog okusa - oni voćni sadrže aditive i više kalorija. Prehrana djece trebala bi sadržavati malomasno ili nemasno mlijeko, iako se mlađoj djeci preporučuje mlijeko s 3,2% mliječne masti. Također je važno naviknuti djecu na konzumiranje sireva koji sadrže manje masti i natrija - tako će se formirati dugočne zdrave prehrambene navike.

Crni hljeb nije uvijek zdrav

Osnova piramide ishrane su žitne pahuljice, a najvrednije su one koje sadrže integralne žitarice. Oni su izvor vitamina B, vlakana i vrijednih mikroelemenata. Crni hljeb koji se u današnje vrijeme smatra punim hranjivih tvari ponekad može biti samo obojen karamelom - bolje je izbjegavati takve proizvode. U ovu grupu spadaju pahuljice za doručak, a najzdraviji oblik je sa žitaricama, ječmom ili raži. Oni će biti lijepa i ukusna komponenta našeg domaćeg muslija, koji se može poslužit s voćem.

Čokolada umjesto slatkiša

healthy food  is necessary for children  growthDjeca su slaba na slatkiše, ali treba biti oprezan kako bi oni ostali samo dodatak obroku, a ne da ga u potpunosti zamijene. Napravite razumne i ukusnije izbore - umjesto teških slatkiša dajte svom djetetu čokoladu, umjesto kolača sa šlagom dajte im kolače od dizanog tijesta ili kekse. Sokovi su opasni i tihi snabdjevači šećera - učite djecu da ugase žeđ vodom. Kada se bave sportom na sportskom terenu ili se igraju vani, uvijek im pružite bocu vode.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Tacosi s crvenim grahom

Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Proljetni paketići s zelenim i žutim mahunama

Proljetni paketići s zelenim i žutim mahunama

Dočekajte goste s divnim i zdravim obrokom lakim za pripremu.

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Zelene mahune s paradajzom i koprom

Zelene mahune s paradajzom i koprom

Izvrstan obrok s bijelim lukom i puno kopra! Lagan za pripremu! Prikladan za predjelo ili glavno jelo.

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Ukusan recept za cijelu porodicu.

2 osobe Do 15 min Jednostavno
Piramida ishrane za djecu

Usvajanje dobrih navika u ishrani

childrens food always consist of multi vataminDjetinjstvo, osim što je period rasta, razvoja i učenja o svijetu koji nas okružuje, ujedno je i faza formiranja djetetovih prehrambenih navika koje nastaju prvenstveno pod utjecajem roditelja. Ova piramida ishrane može se koristiti istovremeno kao dio igre i učenja. Možete postaviti piramide na kuhinjski zid i planirati meni, te zajedno sa svojim djetetom odlučiti o shoping listi.

Pitanje raznolikosti

Proizvodi koji se nalaze u piramidi osiguravaju djetetu unos namirnica važnih za pravilan razvoj i dobro zdravlje. Važno je učiniti ishranu raznolikom svaki dan, tako da dijete svaki dan ima nešto drugo za izabrati.

Povrće i voće su esencijalni

Voće i stopostotni voćni sokovi treba da budu uključeni u dnevni meni. Oni su izvor vitamina A i C, a kada se uzimaju sa korom, izvor su vlakana. Preporučuje se svježe, zamrznuto i sušeno voće. Povrće, s druge strane, neophodan je element jelovnika, ono se može koristiti svježe, kuhano i zamrznuto. Ne zaboravite da dodate malo maslinovog ulja u salatama.

Pravi jogurti

a neterious  food for childrens is the healthy way to start feedingMliječni proizvodi sadrže kalcij koji je veoma važan za pravilan dječiji rast. Najbolji i "najčišći" su kefir, jogurt i vrhnje prirodnog okusa - oni voćni sadrže aditive i više kalorija. Prehrana djece trebala bi sadržavati malomasno ili nemasno mlijeko, iako se mlađoj djeci preporučuje mlijeko s 3,2% mliječne masti. Također je važno naviknuti djecu na konzumiranje sireva koji sadrže manje masti i natrija - tako će se formirati dugočne zdrave prehrambene navike.

Crni hljeb nije uvijek zdrav

Osnova piramide ishrane su žitne pahuljice, a najvrednije su one koje sadrže integralne žitarice. Oni su izvor vitamina B, vlakana i vrijednih mikroelemenata. Crni hljeb koji se u današnje vrijeme smatra punim hranjivih tvari ponekad može biti samo obojen karamelom - bolje je izbjegavati takve proizvode. U ovu grupu spadaju pahuljice za doručak, a najzdraviji oblik je sa žitaricama, ječmom ili raži. Oni će biti lijepa i ukusna komponenta našeg domaćeg muslija, koji se može poslužit s voćem.

Čokolada umjesto slatkiša

healthy food  is necessary for children  growthDjeca su slaba na slatkiše, ali treba biti oprezan kako bi oni ostali samo dodatak obroku, a ne da ga u potpunosti zamijene. Napravite razumne i ukusnije izbore - umjesto teških slatkiša dajte svom djetetu čokoladu, umjesto kolača sa šlagom dajte im kolače od dizanog tijesta ili kekse. Sokovi su opasni i tihi snabdjevači šećera - učite djecu da ugase žeđ vodom. Kada se bave sportom na sportskom terenu ili se igraju vani, uvijek im pružite bocu vode.