Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Piramida ishrane za djecu

Usvajanje dobrih navika u ishrani

childrens food always consist of multi vataminDjetinjstvo, osim što je period rasta, razvoja i učenja o svijetu koji nas okružuje, ujedno je i faza formiranja djetetovih prehrambenih navika koje nastaju prvenstveno pod utjecajem roditelja. Ova piramida ishrane može se koristiti istovremeno kao dio igre i učenja. Možete postaviti piramide na kuhinjski zid i planirati meni, te zajedno sa svojim djetetom odlučiti o shoping listi.

Pitanje raznolikosti

Proizvodi koji se nalaze u piramidi osiguravaju djetetu unos namirnica važnih za pravilan razvoj i dobro zdravlje. Važno je učiniti ishranu raznolikom svaki dan, tako da dijete svaki dan ima nešto drugo za izabrati.

Povrće i voće su esencijalni

Voće i stopostotni voćni sokovi treba da budu uključeni u dnevni meni. Oni su izvor vitamina A i C, a kada se uzimaju sa korom, izvor su vlakana. Preporučuje se svježe, zamrznuto i sušeno voće. Povrće, s druge strane, neophodan je element jelovnika, ono se može koristiti svježe, kuhano i zamrznuto. Ne zaboravite da dodate malo maslinovog ulja u salatama.

Pravi jogurti

a neterious  food for childrens is the healthy way to start feedingMliječni proizvodi sadrže kalcij koji je veoma važan za pravilan dječiji rast. Najbolji i "najčišći" su kefir, jogurt i vrhnje prirodnog okusa - oni voćni sadrže aditive i više kalorija. Prehrana djece trebala bi sadržavati malomasno ili nemasno mlijeko, iako se mlađoj djeci preporučuje mlijeko s 3,2% mliječne masti. Također je važno naviknuti djecu na konzumiranje sireva koji sadrže manje masti i natrija - tako će se formirati dugočne zdrave prehrambene navike.

Crni hljeb nije uvijek zdrav

Osnova piramide ishrane su žitne pahuljice, a najvrednije su one koje sadrže integralne žitarice. Oni su izvor vitamina B, vlakana i vrijednih mikroelemenata. Crni hljeb koji se u današnje vrijeme smatra punim hranjivih tvari ponekad može biti samo obojen karamelom - bolje je izbjegavati takve proizvode. U ovu grupu spadaju pahuljice za doručak, a najzdraviji oblik je sa žitaricama, ječmom ili raži. Oni će biti lijepa i ukusna komponenta našeg domaćeg muslija, koji se može poslužit s voćem.

Čokolada umjesto slatkiša

healthy food  is necessary for children  growthDjeca su slaba na slatkiše, ali treba biti oprezan kako bi oni ostali samo dodatak obroku, a ne da ga u potpunosti zamijene. Napravite razumne i ukusnije izbore - umjesto teških slatkiša dajte svom djetetu čokoladu, umjesto kolača sa šlagom dajte im kolače od dizanog tijesta ili kekse. Sokovi su opasni i tihi snabdjevači šećera - učite djecu da ugase žeđ vodom. Kada se bave sportom na sportskom terenu ili se igraju vani, uvijek im pružite bocu vode.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Prženi škampi s rezanim šampinjonima
Prženi škampi s rezanim šampinjonima

Spektakularno jelo

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Pureći giros - tradicionalni grčki recept
Pureći giros - tradicionalni grčki recept

Recept za giros otkriven je veoma davno.

2 osobe Više od 45 min Jednostavno
Špinat s jogurtom i kukuruzom
Špinat s jogurtom i kukuruzom

Kuhajte jednostavna i ukusna jela za cijelu porodicu. Novi recepti iz Bonduellea. Kuhajte s nama.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Kineski rezanci s brokulom
Kineski rezanci s brokulom

Kombinacija kineskih rezanaca i brokule s umakom je idealna. Možete ih pripremiti vrlo jednostavno i brzo i osjetiti izvorni kineski okus. Servira se kao glavno jelo ili kao prilog uz meso.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Piramida ishrane za djecu

Usvajanje dobrih navika u ishrani

childrens food always consist of multi vataminDjetinjstvo, osim što je period rasta, razvoja i učenja o svijetu koji nas okružuje, ujedno je i faza formiranja djetetovih prehrambenih navika koje nastaju prvenstveno pod utjecajem roditelja. Ova piramida ishrane može se koristiti istovremeno kao dio igre i učenja. Možete postaviti piramide na kuhinjski zid i planirati meni, te zajedno sa svojim djetetom odlučiti o shoping listi.

Pitanje raznolikosti

Proizvodi koji se nalaze u piramidi osiguravaju djetetu unos namirnica važnih za pravilan razvoj i dobro zdravlje. Važno je učiniti ishranu raznolikom svaki dan, tako da dijete svaki dan ima nešto drugo za izabrati.

Povrće i voće su esencijalni

Voće i stopostotni voćni sokovi treba da budu uključeni u dnevni meni. Oni su izvor vitamina A i C, a kada se uzimaju sa korom, izvor su vlakana. Preporučuje se svježe, zamrznuto i sušeno voće. Povrće, s druge strane, neophodan je element jelovnika, ono se može koristiti svježe, kuhano i zamrznuto. Ne zaboravite da dodate malo maslinovog ulja u salatama.

Pravi jogurti

a neterious  food for childrens is the healthy way to start feedingMliječni proizvodi sadrže kalcij koji je veoma važan za pravilan dječiji rast. Najbolji i "najčišći" su kefir, jogurt i vrhnje prirodnog okusa - oni voćni sadrže aditive i više kalorija. Prehrana djece trebala bi sadržavati malomasno ili nemasno mlijeko, iako se mlađoj djeci preporučuje mlijeko s 3,2% mliječne masti. Također je važno naviknuti djecu na konzumiranje sireva koji sadrže manje masti i natrija - tako će se formirati dugočne zdrave prehrambene navike.

Crni hljeb nije uvijek zdrav

Osnova piramide ishrane su žitne pahuljice, a najvrednije su one koje sadrže integralne žitarice. Oni su izvor vitamina B, vlakana i vrijednih mikroelemenata. Crni hljeb koji se u današnje vrijeme smatra punim hranjivih tvari ponekad može biti samo obojen karamelom - bolje je izbjegavati takve proizvode. U ovu grupu spadaju pahuljice za doručak, a najzdraviji oblik je sa žitaricama, ječmom ili raži. Oni će biti lijepa i ukusna komponenta našeg domaćeg muslija, koji se može poslužit s voćem.

Čokolada umjesto slatkiša

healthy food  is necessary for children  growthDjeca su slaba na slatkiše, ali treba biti oprezan kako bi oni ostali samo dodatak obroku, a ne da ga u potpunosti zamijene. Napravite razumne i ukusnije izbore - umjesto teških slatkiša dajte svom djetetu čokoladu, umjesto kolača sa šlagom dajte im kolače od dizanog tijesta ili kekse. Sokovi su opasni i tihi snabdjevači šećera - učite djecu da ugase žeđ vodom. Kada se bave sportom na sportskom terenu ili se igraju vani, uvijek im pružite bocu vode.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description