Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Piramida ishrane za djecu

Usvajanje dobrih navika u ishrani

Djetinjstvo, osim što je period rasta, razvoja i učenja o svijetu koji nas okružuje, ujedno je i faza formiranja djetetovih prehrambenih navika koje nastaju prvenstveno pod utjecajem roditelja. Ova piramida ishrane može se koristiti istovremeno kao dio igre i učenja. Možete postaviti piramide na kuhinjski zid i planirati meni, te zajedno sa svojim djetetom odlučiti o shoping listi.

Pitanje raznolikosti

Proizvodi koji se nalaze u piramidi osiguravaju djetetu unos namirnica važnih za pravilan razvoj i dobro zdravlje. Važno je učiniti ishranu raznolikom svaki dan, tako da dijete svaki dan ima nešto drugo za izabrati.

Povrće i voće su esencijalni

Voće i stopostotni voćni sokovi treba da budu uključeni u dnevni meni. Oni su izvor vitamina A i C, a kada se uzimaju sa korom, izvor su vlakana. Preporučuje se svježe, zamrznuto i sušeno voće. Povrće, s druge strane, neophodan je element jelovnika, ono se može koristiti svježe, kuhano i zamrznuto. Ne zaboravite da dodate malo maslinovog ulja u salatama.

Pravi jogurti

Mliječni proizvodi sadrže kalcij koji je veoma važan za pravilan dječiji rast. Najbolji i "najčišći" su kefir, jogurt i vrhnje prirodnog okusa - oni voćni sadrže aditive i više kalorija. Prehrana djece trebala bi sadržavati malomasno ili nemasno mlijeko, iako se mlađoj djeci preporučuje mlijeko s 3,2% mliječne masti. Također je važno naviknuti djecu na konzumiranje sireva koji sadrže manje masti i natrija - tako će se formirati dugočne zdrave prehrambene navike.

Crni hljeb nije uvijek zdrav

Osnova piramide ishrane su žitne pahuljice, a najvrednije su one koje sadrže integralne žitarice. Oni su izvor vitamina B, vlakana i vrijednih mikroelemenata. Crni hljeb koji se u današnje vrijeme smatra punim hranjivih tvari ponekad može biti samo obojen karamelom - bolje je izbjegavati takve proizvode. U ovu grupu spadaju pahuljice za doručak, a najzdraviji oblik je sa žitaricama, ječmom ili raži. Oni će biti lijepa i ukusna komponenta našeg domaćeg muslija, koji se može poslužit s voćem.

Čokolada umjesto slatkiša

Djeca su slaba na slatkiše, ali treba biti oprezan kako bi oni ostali samo dodatak obroku, a ne da ga u potpunosti zamijene. Napravite razumne i ukusnije izbore - umjesto teških slatkiša dajte svom djetetu čokoladu, umjesto kolača sa šlagom dajte im kolače od dizanog tijesta ili kekse. Sokovi su opasni i tihi snabdjevači šećera - učite djecu da ugase žeđ vodom. Kada se bave sportom na sportskom terenu ili se igraju vani, uvijek im pružite bocu vode.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Engleski doručak
Engleski doručak

Hranjiv i slastan engleski doručak s crvenim grahom u roštilj umaku

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna
Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj ishrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Žablji bataci dinstani u bijelom vinu
Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Recept za žablje batake - jedan od najpoznatijih specijaliteta francuske kuhinje.

3 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Fusilli sa šampinjonima i špinatom
Fusilli sa šampinjonima i špinatom

Aromatično italijansko jelo; jednostavna priprema

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Piramida ishrane za djecu

Usvajanje dobrih navika u ishrani

Djetinjstvo, osim što je period rasta, razvoja i učenja o svijetu koji nas okružuje, ujedno je i faza formiranja djetetovih prehrambenih navika koje nastaju prvenstveno pod utjecajem roditelja. Ova piramida ishrane može se koristiti istovremeno kao dio igre i učenja. Možete postaviti piramide na kuhinjski zid i planirati meni, te zajedno sa svojim djetetom odlučiti o shoping listi.

Pitanje raznolikosti

Proizvodi koji se nalaze u piramidi osiguravaju djetetu unos namirnica važnih za pravilan razvoj i dobro zdravlje. Važno je učiniti ishranu raznolikom svaki dan, tako da dijete svaki dan ima nešto drugo za izabrati.

Povrće i voće su esencijalni

Voće i stopostotni voćni sokovi treba da budu uključeni u dnevni meni. Oni su izvor vitamina A i C, a kada se uzimaju sa korom, izvor su vlakana. Preporučuje se svježe, zamrznuto i sušeno voće. Povrće, s druge strane, neophodan je element jelovnika, ono se može koristiti svježe, kuhano i zamrznuto. Ne zaboravite da dodate malo maslinovog ulja u salatama.

Pravi jogurti

Mliječni proizvodi sadrže kalcij koji je veoma važan za pravilan dječiji rast. Najbolji i "najčišći" su kefir, jogurt i vrhnje prirodnog okusa - oni voćni sadrže aditive i više kalorija. Prehrana djece trebala bi sadržavati malomasno ili nemasno mlijeko, iako se mlađoj djeci preporučuje mlijeko s 3,2% mliječne masti. Također je važno naviknuti djecu na konzumiranje sireva koji sadrže manje masti i natrija - tako će se formirati dugočne zdrave prehrambene navike.

Crni hljeb nije uvijek zdrav

Osnova piramide ishrane su žitne pahuljice, a najvrednije su one koje sadrže integralne žitarice. Oni su izvor vitamina B, vlakana i vrijednih mikroelemenata. Crni hljeb koji se u današnje vrijeme smatra punim hranjivih tvari ponekad može biti samo obojen karamelom - bolje je izbjegavati takve proizvode. U ovu grupu spadaju pahuljice za doručak, a najzdraviji oblik je sa žitaricama, ječmom ili raži. Oni će biti lijepa i ukusna komponenta našeg domaćeg muslija, koji se može poslužit s voćem.

Čokolada umjesto slatkiša

Djeca su slaba na slatkiše, ali treba biti oprezan kako bi oni ostali samo dodatak obroku, a ne da ga u potpunosti zamijene. Napravite razumne i ukusnije izbore - umjesto teških slatkiša dajte svom djetetu čokoladu, umjesto kolača sa šlagom dajte im kolače od dizanog tijesta ili kekse. Sokovi su opasni i tihi snabdjevači šećera - učite djecu da ugase žeđ vodom. Kada se bave sportom na sportskom terenu ili se igraju vani, uvijek im pružite bocu vode.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description