Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Dječija piramida hrane

Usvajanje dobrih navika u jedenju za djecu     

Djetinjstvo je period rasta, razvoja i učenja, ali i faza formiranja navika u jedenju koje dijete razvija u društvu      roditelja.  Ova      piramida hrane se može koristiti istovremeno za igru i učenje. Piramidu možete staviti na zid komada, isplanirati meni i odlučiti listu ăza kupovinu sa svojim djetetom.

Raznolikost hrana

Piramidalni proizvodi djetetu osiguravaju važan unos hrane za pravilan razvoj i dobro zdravlje. Potrebno je da je dijeta raznolika, tako da dijete koristi od svih hranjivih tvarida .

Crni kruh nije uvijek zdrav

U podnožju piramide hrane su žitarice, a najvrednije su cijela zrna. Oni su izvor B vitamina, vlakana i vrijednih elemenata u tragovima.

Crni kruh, koji se smatra punim hranjivih tvari, ponekad može biti obojen samo karamelom. Bolje je izbjegavati takve proizvode. U tu je stvar pažljivo pročitajte etiketu proizvoda, ili uvijek kupite od pouzdanih trgovaca.

Za doručak se uvijek odlučite napraviti domaće kaše. Jednostavna omsna kaša je najbolja. Možete koristiti i druge žitarice. Moraju biti integral i ne sadrže druge dodatke. Preko kaše možete dodati svježe rezano voće, bobice, sirovo seje, orahe, začine kao što su papar, cimet, kurkuma, kakao i drugi.

Povrće i voće su od suštinske važnosti u razvoju djece

Voće treba uključiti u dnevni meni. Oni su izvor vitamina. A i C, i kada se konzumiraju ljušturama, izvor su Vlakna i Antioksidansți. Preporučuje se svježe, smrznuto voće ili Osušeno. 

Povrće je neophodan predmet i oni u meniju može se koristiti svježe. Oni, ili kuhano smrznuto. Ne zaboravite dodati malo tahini ili maslinovog ulja u salate. Potentiraće apsorpciju vitamina. A i E.

Zdravi jogurti 

Najbolji mlečni proizvodi su kefir i prirodni jogurti. Odaberite cijele proizvode, bez dodataka i iz verificiranih izvora.

Izbjegavajte proizvode sa voćem ili drugim sastojcima jer su obično dodali šećer. Preko običnog jogurta možete dodati svježe nasjeckano voće i sami, sirovo seje ili ovsna pahulja.

Čokolada umjesto slatkiša

Djeca se ne opire pred slatkišima, ali treba paziti da ostanu samo dodatak obroku i da ga ne zamijene u potpunosti.     

Zdrave alternative slatkim grickalicama mogu biti: tamna čokolada, domaći keksi sa cijelim zrnima pahuljica, Kija pudingi ili voće.

Soci su opasni izvori šećera kako bi djeca utažila žeđ vodom. Kada su na sportskom terenu ili se igraju vani, uvijek im dajte bocu vode. 

Ako se konzumiraju voćni soci, najbolje bi bilo da ih napravimo kod kuće i budemo povezani sa fizičkom aktivnošću. Koristi se u višak, ili tokom večeri, može dovesti do gojenja.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Paradajz punjen rižom i crvenim grahom
Paradajz punjen rižom i crvenim grahom

Novo ruho tradicionalnog jela.

2 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Cheesecake
Cheesecake

Recept za popularni cheesecake.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Ukusan recept za cijelu porodicu.

2 osobe Do 15 min Jednostavno
Pečenica s kremastim špinatom
Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 min Zahtjevno
Dječija piramida hrane

Usvajanje dobrih navika u jedenju za djecu     

Djetinjstvo je period rasta, razvoja i učenja, ali i faza formiranja navika u jedenju koje dijete razvija u društvu      roditelja.  Ova      piramida hrane se može koristiti istovremeno za igru i učenje. Piramidu možete staviti na zid komada, isplanirati meni i odlučiti listu ăza kupovinu sa svojim djetetom.

Raznolikost hrana

Piramidalni proizvodi djetetu osiguravaju važan unos hrane za pravilan razvoj i dobro zdravlje. Potrebno je da je dijeta raznolika, tako da dijete koristi od svih hranjivih tvarida .

Crni kruh nije uvijek zdrav

U podnožju piramide hrane su žitarice, a najvrednije su cijela zrna. Oni su izvor B vitamina, vlakana i vrijednih elemenata u tragovima.

Crni kruh, koji se smatra punim hranjivih tvari, ponekad može biti obojen samo karamelom. Bolje je izbjegavati takve proizvode. U tu je stvar pažljivo pročitajte etiketu proizvoda, ili uvijek kupite od pouzdanih trgovaca.

Za doručak se uvijek odlučite napraviti domaće kaše. Jednostavna omsna kaša je najbolja. Možete koristiti i druge žitarice. Moraju biti integral i ne sadrže druge dodatke. Preko kaše možete dodati svježe rezano voće, bobice, sirovo seje, orahe, začine kao što su papar, cimet, kurkuma, kakao i drugi.

Povrće i voće su od suštinske važnosti u razvoju djece

Voće treba uključiti u dnevni meni. Oni su izvor vitamina. A i C, i kada se konzumiraju ljušturama, izvor su Vlakna i Antioksidansți. Preporučuje se svježe, smrznuto voće ili Osušeno. 

Povrće je neophodan predmet i oni u meniju može se koristiti svježe. Oni, ili kuhano smrznuto. Ne zaboravite dodati malo tahini ili maslinovog ulja u salate. Potentiraće apsorpciju vitamina. A i E.

Zdravi jogurti 

Najbolji mlečni proizvodi su kefir i prirodni jogurti. Odaberite cijele proizvode, bez dodataka i iz verificiranih izvora.

Izbjegavajte proizvode sa voćem ili drugim sastojcima jer su obično dodali šećer. Preko običnog jogurta možete dodati svježe nasjeckano voće i sami, sirovo seje ili ovsna pahulja.

Čokolada umjesto slatkiša

Djeca se ne opire pred slatkišima, ali treba paziti da ostanu samo dodatak obroku i da ga ne zamijene u potpunosti.     

Zdrave alternative slatkim grickalicama mogu biti: tamna čokolada, domaći keksi sa cijelim zrnima pahuljica, Kija pudingi ili voće.

Soci su opasni izvori šećera kako bi djeca utažila žeđ vodom. Kada su na sportskom terenu ili se igraju vani, uvijek im dajte bocu vode. 

Ako se konzumiraju voćni soci, najbolje bi bilo da ih napravimo kod kuće i budemo povezani sa fizičkom aktivnošću. Koristi se u višak, ili tokom večeri, može dovesti do gojenja.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description