Potcijenjeni vitamin C

Vitamin C je najpopularniji vitamin za jačanje imuniteta, te koji se generalno smatra lijekom za prehladu. Zato je prijeko potreban dio kućne apoteke za jesenske i zimske bolesti. Njegovim redovnim unošenjem u organizam smanjuje se rizik od prehlada, pogotovo za ljude koji treniraju ili imaju teške fizičke napore.

Vitamin C očvršćuje krvne žile te sprečava nastajanje manjih modrica, krvarenja, te krvarenja iz desni. Isto tako, potiče oksidaciju lošeg holesterola i time dovodi do smanjenja patoloških aterosklerotskih lezija. Manjak vitamina C u tijelu može dovesti do slabljenja kapilara, kao i do anemije, jer ovaj sastojak omogućuje bolju apsorpciju željeza.

Među izvorima vitamina C prvo mjesto zauzimaju ukršteno povrće i bobice, sljedeći po redu je krompir, treći – žuto i zeleno povrće i voće, te četvrta preostala grupa povrća i voća u koju spadaju jagode i maline. U namirnicama životinjskog porijekla ima jako malo vitamina C.

Podcijenjeni vitamin C

Pobrinite se da vaša prehrana bude bogata vitaminom C

 


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Puding s mesom i povrćem iz pećnice

Bonduelle recept za najistančanije ukuse.

6 osobe 15-30 min Jednostavno
Kremasta tjestenina s graškom i šparogama

Kremasta tjestenina s graškom i šparogama

Ako volite slasnu tjesteninu ovaj recept je izvrstan odabir! Jednostavan je za pripremu i htjet ćete još jednu porciju!

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Potcijenjeni vitamin C

Vitamin C je najpopularniji vitamin za jačanje imuniteta, te koji se generalno smatra lijekom za prehladu. Zato je prijeko potreban dio kućne apoteke za jesenske i zimske bolesti. Njegovim redovnim unošenjem u organizam smanjuje se rizik od prehlada, pogotovo za ljude koji treniraju ili imaju teške fizičke napore.

Vitamin C očvršćuje krvne žile te sprečava nastajanje manjih modrica, krvarenja, te krvarenja iz desni. Isto tako, potiče oksidaciju lošeg holesterola i time dovodi do smanjenja patoloških aterosklerotskih lezija. Manjak vitamina C u tijelu može dovesti do slabljenja kapilara, kao i do anemije, jer ovaj sastojak omogućuje bolju apsorpciju željeza.

Među izvorima vitamina C prvo mjesto zauzimaju ukršteno povrće i bobice, sljedeći po redu je krompir, treći – žuto i zeleno povrće i voće, te četvrta preostala grupa povrća i voća u koju spadaju jagode i maline. U namirnicama životinjskog porijekla ima jako malo vitamina C.

Podcijenjeni vitamin C

Pobrinite se da vaša prehrana bude bogata vitaminom C