Prave vježbe za gubitak težine

Prave vježbe za gubitak težine

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema s viškom kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Stoga toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupovinu sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u udobnosti svog doma uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali to će primijetiti i ljudi oko vas.

Jednostavno i bez dodatnih troškova! Pročitajte opis vježbi za gubitak težine i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI – kotiraju veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na predjelu stomaka.
  • ČUČNJEVI – super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI – Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje stomaka. Radite ih "na prazan želudac", a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kineski rezanci s brokulom

Kineski rezanci s brokulom

Kombinacija kineskih rezanaca i brokule s umakom je idealna. Možete ih pripremiti vrlo jednostavno i brzo i osjetiti izvorni kineski okus. Servira se kao glavno jelo ili kao prilog uz meso.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Lazanje

Lazanje

Naša kuharica vam donosi ukusan i provjeren recept za lazanje - jedno od najpoznatijih italijanskih jela.

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Vegetarijansko jelo

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Pureća prsa u sosu od kukuruza sa sirom

Pureća prsa u sosu od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe Do 15 min Srednje zahtjevno
Prave vježbe za gubitak težine

Prave vježbe za gubitak težine

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema s viškom kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Stoga toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupovinu sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u udobnosti svog doma uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali to će primijetiti i ljudi oko vas.

Jednostavno i bez dodatnih troškova! Pročitajte opis vježbi za gubitak težine i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI – kotiraju veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na predjelu stomaka.
  • ČUČNJEVI – super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI – Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje stomaka. Radite ih "na prazan želudac", a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!