Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Prave vježbe za gubitak težine

Prave vježbe za gubitak težine

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema s viškom kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Stoga toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupovinu sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u udobnosti svog doma uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali to će primijetiti i ljudi oko vas.

Jednostavno i bez dodatnih troškova! Pročitajte opis vježbi za gubitak težine i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI – kotiraju veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na predjelu stomaka.
  • ČUČNJEVI – super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI – Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje stomaka. Radite ih "na prazan želudac", a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kukuruzne lepinje sa sosom od kiselog kajmaka i začina
Kukuruzne lepinje sa sosom od kiselog kajmaka i začina

Za samo 45 minuta pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerovatan okus. Kuhajte s nama!

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Tacosi s crvenim grahom
Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Mljeveni mesni odrezak s graškom
Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mješavina mljevene svinjetine i začinjene govedine, pečena na vrelom ulju.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Zapečena krem supajuha od cvjetače s gljivama
Zapečena krem supajuha od cvjetače s gljivama

Novo ruho starog recepta za supu. Okus kuhanog povrća će sve vaše drage ljude okupiti na večeri.

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Prave vježbe za gubitak težine

Prave vježbe za gubitak težine

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema s viškom kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Stoga toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupovinu sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u udobnosti svog doma uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali to će primijetiti i ljudi oko vas.

Jednostavno i bez dodatnih troškova! Pročitajte opis vježbi za gubitak težine i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI – kotiraju veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na predjelu stomaka.
  • ČUČNJEVI – super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI – Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje stomaka. Radite ih "na prazan želudac", a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description