Prave vježbe za gubitak težine

Prave vježbe za gubitak težine

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema s viškom kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Stoga toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupovinu sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u udobnosti svog doma uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali to će primijetiti i ljudi oko vas.

Jednostavno i bez dodatnih troškova! Pročitajte opis vježbi za gubitak težine i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI – kotiraju veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na predjelu stomaka.
  • ČUČNJEVI – super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI – Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje stomaka. Radite ih "na prazan želudac", a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Njemačka krompir salata
Njemačka krompir salata

Osnova ovog jela je krompir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, paradajz, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Božićno drvce - pita od špinata
Božićno drvce - pita od špinata

Izvrsno jelo koje će obogatiti vaš božićni stol

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Korpice s povrćem i umakom od parmezana
Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Zelene mahune s paradajzom i koprom
Zelene mahune s paradajzom i koprom

Izvrstan obrok s bijelim lukom i puno kopra! Lagan za pripremu! Prikladan za predjelo ili glavno jelo.

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Prave vježbe za gubitak težine

Prave vježbe za gubitak težine

Sami svoj fitness trener

Negativni trend problema s viškom kilograma postaje sve izraženiji kod odraslih osoba, ali i kod djece. Stoga toplo preporučujemo vježbe koje će vam pomoći da se efikasno nosite s njima i to bez trošenja novca na kupovinu sprava ili na članarinu u teretani (u koju često nećete otići). Tjelovježbom u udobnosti svog doma uočit ćete gubitak kilograma nakon veoma kratkog vremena, ali to će primijetiti i ljudi oko vas.

Jednostavno i bez dodatnih troškova! Pročitajte opis vježbi za gubitak težine i napravite svoj vlastiti fitness program.

  • SKOKOVI – kotiraju veoma visoko na listi kardio vježbi za mršavljenje, a jako su učinkoviti za topljenje suvišnog masnog tkiva na predjelu stomaka.
  • ČUČNJEVI – super vježba za smanjivanje stražnjice i bedara, s ispruženim rukama prema naprijed i pravilnim disanjem. Napravite ovu vježbu barem 60 puta na dan (ako ne možete odmah, do ove brojke dođite postepeno) s pauzom od 1 minute nakon svakih 20 čučnjeva. Poslije nekog vremena možete povećati broj serija.
  • TRBUŠNJACI – Nema bolje vježbe za učvršćivanje i oblikovanje stomaka. Radite ih "na prazan želudac", a svakako će biti najefikasnije ako vježbate ujutro.

Uz dosljednost i pravilan izbor namirnica, postići ćete željene rezultate i uživati u odličnoj formi, vrhunskom zdravlju i velikoj količini energije tokom cijelog dana!