Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Prednosti i mane dijete s povrćem

Dijeta s povrćem

 
Ono čega se mnogi ljudi boje kada započinju dijetu je trajno odricanje nekih od svojih omiljenih jela. Istina je da prebacivanjem sa jedne na drugu dijetu ne morate odbaciti vaš redovni jelovnik preko noći. Osim toga, nagla promjena režima ishrane može dovesti do još ozbiljnijih posljedica od pridržavanja svakodnevne ishrane na koju smo navikli. Prilično se često govori o ishrani na bazi voća i povrća, kao ishrani koja je najzdravija i zato najpoželjnija zamjena za meso u ishrani.
Zasigurno, u mnogo čemu jeste, ali ako želite izgledati dobro i osjećati se dobro, zapamtite i primijenite sljedeće savjete.
 

Omiljeno jelo

Najvažnije pravilo je da ne trebate odustati od svojih omiljenih jela odmah, nego početi postepeno dodavati zdravije sastojke na svoj dnevni jelovnik.
Naprimjer, možete kupiti sokovnik i piti čašu nekog zelenog soka svaki dan. Postepeno možete dodavati više salate uz ručak i večeru. Držite se ovih strategija barem nekoliko sedmica i pokušajte pratiti vaše fizičko stanje. Ako je potrebno, posavjetujte se sa doktorom. Prvo treba da razlučite da li je sve uredu s vašim tijelom prije nego što pređete na sljedeću fazu i u potpunosti se prebacite na dijetu s povrćem.
 
 

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Nabujak od povrća
Nabujak od povrća

Ukusno jelo obogaćeno okusom miješanog povrća i sira. Izvrsno za ručak ili večeru!

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna
Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj ishrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Rolice od patlidžana s povrćem
Rolice od patlidžana s povrćem

Slasno i aromatično jelo za posebne prigode

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Engleski doručak
Engleski doručak

Hranjiv i slastan engleski doručak s crvenim grahom u roštilj umaku

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Prednosti i mane dijete s povrćem

Dijeta s povrćem

 
Ono čega se mnogi ljudi boje kada započinju dijetu je trajno odricanje nekih od svojih omiljenih jela. Istina je da prebacivanjem sa jedne na drugu dijetu ne morate odbaciti vaš redovni jelovnik preko noći. Osim toga, nagla promjena režima ishrane može dovesti do još ozbiljnijih posljedica od pridržavanja svakodnevne ishrane na koju smo navikli. Prilično se često govori o ishrani na bazi voća i povrća, kao ishrani koja je najzdravija i zato najpoželjnija zamjena za meso u ishrani.
Zasigurno, u mnogo čemu jeste, ali ako želite izgledati dobro i osjećati se dobro, zapamtite i primijenite sljedeće savjete.
 

Omiljeno jelo

Najvažnije pravilo je da ne trebate odustati od svojih omiljenih jela odmah, nego početi postepeno dodavati zdravije sastojke na svoj dnevni jelovnik.
Naprimjer, možete kupiti sokovnik i piti čašu nekog zelenog soka svaki dan. Postepeno možete dodavati više salate uz ručak i večeru. Držite se ovih strategija barem nekoliko sedmica i pokušajte pratiti vaše fizičko stanje. Ako je potrebno, posavjetujte se sa doktorom. Prvo treba da razlučite da li je sve uredu s vašim tijelom prije nego što pređete na sljedeću fazu i u potpunosti se prebacite na dijetu s povrćem.
 
 
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description