Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Zdravstvene prednosti pijenja kave

Kao i svaka druga hrana, kava može koristiti tijelu, ali može uzrokovati i nelagodu. Smatra se izvorom magnezija, vitamina B2 ali i mnogih drugih tvari s pozitivnim djelovanjem poput antioksidansa. Međutim, također možemo osjetiti nuspojave kao što su peckanje, nesanica, tjeskoba, diuretski učinak i usporavanje apsorpcije hranjivih tvari. Dobra kontrola količine i promatranje tjelesnih reakcija osnovni su alati kada je u pitanju pronalaženje ravnoteže između prednosti i mana.

Prednosti konzumacije kave

I obična i kava bez kofeina dobri su izvori antioksidansa. Nastaju kad se grah prži. Pomažu u borbi protiv slobodnih radikala i oksidativnog stresa u tijelu. Njihove prednosti su brojne: bori se protiv raka, usporava proces starenja, pomaže cirkulaciju krvi, ublažava depresiju, sprječava nastanak žučnih kamenaca, smanjuje rizik od neuro degenerativnih bolesti poput Parkinsonove i Alzheimerove bolesti, te rizik od razvoja dijabetesa tipa 2.

Kava također poboljšava koncentraciju i pruža dobrobit.

Također je vrijedno napomenuti da redovita konzumacija kave, iako u početku može potaknuti crijevnu peristaltiku, a time i tranzit, dugoročno može dovesti do lijenosti uključenih mišića i suprotnog učinka zatvora.

Kako piti kavu

Vrlo je važno uzeti u obzir kako serviramo našu kavu. Blago zaslađena kava će pretežno donijeti dobrobit.

Kava poslužena s mlijekom ili vrhnjem i zaslađena bit će prepuna mnogo kalorija i zasićenih masnoća tako da će pozitivni učinci biti potpuno uskraćeni ili čak prevladani.

Najbolje je izbjegavati napitke ili proizvode s kofeinom nakon podneva kako biste izbjegli smanjenje kvalitete sna.                                     

Tko ne mora piti kavu

Osobe koje razvijaju aritmije ili imaju visok krvni tlak trebaju izbjegavati konzumaciju kave ili proizvoda s kofeinom. Međutim, kava bez kofeina može se konzumirati.

Trudnice bi trebale ograničiti konzumaciju kave na jednu šalicu dnevno.




Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni losos s mahunama
Pečeni losos s mahunama

Zdrava i ukusna kombinacija zelenih i žutih mahuna s lososom i pesto umakom! Idealno jelo za laganu večeru!

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Quiche sa špinatom i sirom
Quiche sa špinatom i sirom

Moderno jelo u kojem špinat vodi glavnu riječ

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Losos na žaru sa slatkim kukuruzom
Losos na žaru sa slatkim kukuruzom

Spektakularno jelo u kojem ćete uživati!

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Božićno drvce - pita od špinata
Božićno drvce - pita od špinata

Izvrsno jelo koje će obogatiti vaš božićni stol

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Zdravstvene prednosti pijenja kave

Kao i svaka druga hrana, kava može koristiti tijelu, ali može uzrokovati i nelagodu. Smatra se izvorom magnezija, vitamina B2 ali i mnogih drugih tvari s pozitivnim djelovanjem poput antioksidansa. Međutim, također možemo osjetiti nuspojave kao što su peckanje, nesanica, tjeskoba, diuretski učinak i usporavanje apsorpcije hranjivih tvari. Dobra kontrola količine i promatranje tjelesnih reakcija osnovni su alati kada je u pitanju pronalaženje ravnoteže između prednosti i mana.

Prednosti konzumacije kave

I obična i kava bez kofeina dobri su izvori antioksidansa. Nastaju kad se grah prži. Pomažu u borbi protiv slobodnih radikala i oksidativnog stresa u tijelu. Njihove prednosti su brojne: bori se protiv raka, usporava proces starenja, pomaže cirkulaciju krvi, ublažava depresiju, sprječava nastanak žučnih kamenaca, smanjuje rizik od neuro degenerativnih bolesti poput Parkinsonove i Alzheimerove bolesti, te rizik od razvoja dijabetesa tipa 2.

Kava također poboljšava koncentraciju i pruža dobrobit.

Također je vrijedno napomenuti da redovita konzumacija kave, iako u početku može potaknuti crijevnu peristaltiku, a time i tranzit, dugoročno može dovesti do lijenosti uključenih mišića i suprotnog učinka zatvora.

Kako piti kavu

Vrlo je važno uzeti u obzir kako serviramo našu kavu. Blago zaslađena kava će pretežno donijeti dobrobit.

Kava poslužena s mlijekom ili vrhnjem i zaslađena bit će prepuna mnogo kalorija i zasićenih masnoća tako da će pozitivni učinci biti potpuno uskraćeni ili čak prevladani.

Najbolje je izbjegavati napitke ili proizvode s kofeinom nakon podneva kako biste izbjegli smanjenje kvalitete sna.                                     

Tko ne mora piti kavu

Osobe koje razvijaju aritmije ili imaju visok krvni tlak trebaju izbjegavati konzumaciju kave ili proizvoda s kofeinom. Međutim, kava bez kofeina može se konzumirati.

Trudnice bi trebale ograničiti konzumaciju kave na jednu šalicu dnevno.



Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description