Prirodno čišćenje tijela - dvodnevni post za svakoga

Medicinski post

Nedostatak aktivnosti i neuravnotežena prehrana dovode do gomilanja toksina u našim ćelijama. Ti štetni agensi zagađuju naša tijela. Ako ih ne sagorimo, oni mogu biti razlog za mnoge bolesti. Post pomaže u borbi protiv njih. Ima profilaktički efekat, jer omogućava tijelu da se očisti od blokada i od štetnih nepotrebljivih proteina.
Baš kao i kod dužeg posta, postoji strogo ograničenje na hranu. Možete piti samo vodu i biljne čajeve.

Da bi terapija imala efekta, treba je praktikovati sistematski i svaki put treba nastaviti vrijeme posta s niskokaloričnom ishranom.
 

Osnovna pravila

  • Najbolje vrijeme za post je u subotu ili nedjelju  jer to nisu radni dani.
  • Ne biste trebali postaviti alarm za buđenje. Na taj način možete spavati koliko hoćete.
  • Lakše je izdržati post, ako izbjegavate intenzivne fizičke aktivnosti, visoke razine stresa i kulinarska iskušenja. Zato, nemojte premiještati svoj namještaj okolo, nemojte ulaziti u sukobe s vašim najbližima i najdražima, i ne prihvatajte poziv na tetkin rođendan.
  • Kod posta, nemojte pušiti, koristiti vitamine, lijekove protiv bolova ili sedative. Ako uzimate bilo koji lijek redovno, obratite se svom ljekaru, koji će donijeti odluku da li možete postiti.
 

Da li će post pomoći da izgubite na težini?

Ne. Post je samo postupak detoksifikacije i čišćenja tijela. Nakon nekoliko dana dijete izgubimo nekoliko dodatnih kilograma, ali normalno ćemo se vratiti na našu uobičajenu težinu. Nekoliko dana gladovanja može biti dobar početak za promjene u našim prehrambenim navikama. Naš želudac se skuplja i potrebno nam je manje hrane da se osjećamo zadovoljno. 

 
Čak i nakon kratkog razdoblja posta, možemo intenzivnije osjetiti sve vrste okusa, naprimjer kad je nešto slano ili slatko. Možemo početi koristiti manje začina, manje šećera i soli, a to će samo po sebi dovesti do smanjenja težine. Dokazano je od strane ljekara da nakon nekoliko dana posta manje osjećamo glad. Imamo manje želje jesti masna i teška jela. Biramo voće, povrće, jogurte i sokove. Stoga post može biti odličan način za početak prebacivanja na niskokalorične dijete.

Tekućina sedam puta dnevno

  1. Nakon buđenja - čaša vode sa kašikicom Glauberove soli (sol mirabilis) kako biste očistiti probavni trakt.
  2. Nakon jutarnjeg tuširanja - šolja čaja od ružmarina koji će potaknuti vaš krvotok. Ako nemate ružmarina na raspolaganju, možete ga zamijeniti blagim čajem bez šećera.
  3. Prijepodne - 1-2 čaše vode, ili 1-2 šolje biljnog čaja (npr. kamilica ili metvica)
  4. U podne - 1-2 čaše vode
  5. U poslijepodnevnim satima - 1-2 šolje biljnog čaja (može biti kamilica, metvica, ali ne i ružmarin)
  6. U večernjim satima, ali ne kasnije od 19:00 - 1-2 čaše vode
  7. Neposredno prije odlaska na spavanje (između 9 i 10 sati) - šolja čaja od melise ili Valerian čaja (oni imaju sedative i svojstva koja izazivaju pospanost). Čajeve ne treba zaslađivati.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Krem supa od graška s komadićima pršuta

Krem supa od graška s komadićima pršuta

Ukusno i zdravo za cijelu obitelj!

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Baguette s bijelim lukom

Baguette s bijelim lukom

Recept za baguette s bijelim lukom - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Fusilli sa šampinjonima i špinatom

Fusilli sa šampinjonima i špinatom

Aromatično italijansko jelo; jednostavna priprema

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom

Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom

Divno jelo za ljetne dane

2 osobe 15-30 min Zahtjevno
Prirodno čišćenje tijela - dvodnevni post za svakoga
Medicinski post

Nedostatak aktivnosti i neuravnotežena prehrana dovode do gomilanja toksina u našim ćelijama. Ti štetni agensi zagađuju naša tijela. Ako ih ne sagorimo, oni mogu biti razlog za mnoge bolesti. Post pomaže u borbi protiv njih. Ima profilaktički efekat, jer omogućava tijelu da se očisti od blokada i od štetnih nepotrebljivih proteina.
Baš kao i kod dužeg posta, postoji strogo ograničenje na hranu. Možete piti samo vodu i biljne čajeve.

Da bi terapija imala efekta, treba je praktikovati sistematski i svaki put treba nastaviti vrijeme posta s niskokaloričnom ishranom.
 

Osnovna pravila

  • Najbolje vrijeme za post je u subotu ili nedjelju  jer to nisu radni dani.
  • Ne biste trebali postaviti alarm za buđenje. Na taj način možete spavati koliko hoćete.
  • Lakše je izdržati post, ako izbjegavate intenzivne fizičke aktivnosti, visoke razine stresa i kulinarska iskušenja. Zato, nemojte premiještati svoj namještaj okolo, nemojte ulaziti u sukobe s vašim najbližima i najdražima, i ne prihvatajte poziv na tetkin rođendan.
  • Kod posta, nemojte pušiti, koristiti vitamine, lijekove protiv bolova ili sedative. Ako uzimate bilo koji lijek redovno, obratite se svom ljekaru, koji će donijeti odluku da li možete postiti.
 

Da li će post pomoći da izgubite na težini?

Ne. Post je samo postupak detoksifikacije i čišćenja tijela. Nakon nekoliko dana dijete izgubimo nekoliko dodatnih kilograma, ali normalno ćemo se vratiti na našu uobičajenu težinu. Nekoliko dana gladovanja može biti dobar početak za promjene u našim prehrambenim navikama. Naš želudac se skuplja i potrebno nam je manje hrane da se osjećamo zadovoljno. 

 
Čak i nakon kratkog razdoblja posta, možemo intenzivnije osjetiti sve vrste okusa, naprimjer kad je nešto slano ili slatko. Možemo početi koristiti manje začina, manje šećera i soli, a to će samo po sebi dovesti do smanjenja težine. Dokazano je od strane ljekara da nakon nekoliko dana posta manje osjećamo glad. Imamo manje želje jesti masna i teška jela. Biramo voće, povrće, jogurte i sokove. Stoga post može biti odličan način za početak prebacivanja na niskokalorične dijete.

Tekućina sedam puta dnevno

  1. Nakon buđenja - čaša vode sa kašikicom Glauberove soli (sol mirabilis) kako biste očistiti probavni trakt.
  2. Nakon jutarnjeg tuširanja - šolja čaja od ružmarina koji će potaknuti vaš krvotok. Ako nemate ružmarina na raspolaganju, možete ga zamijeniti blagim čajem bez šećera.
  3. Prijepodne - 1-2 čaše vode, ili 1-2 šolje biljnog čaja (npr. kamilica ili metvica)
  4. U podne - 1-2 čaše vode
  5. U poslijepodnevnim satima - 1-2 šolje biljnog čaja (može biti kamilica, metvica, ali ne i ružmarin)
  6. U večernjim satima, ali ne kasnije od 19:00 - 1-2 čaše vode
  7. Neposredno prije odlaska na spavanje (između 9 i 10 sati) - šolja čaja od melise ili Valerian čaja (oni imaju sedative i svojstva koja izazivaju pospanost). Čajeve ne treba zaslađivati.