Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Proljetna dijeta

Proljetna energija

Nakon Božića i praznične euforije osjećamo se teškima, nedostaje nam energije i imamo problema s kožom. Stoga je dobro pokušati s laganom proljetnom dijetom koja će nam omogućiti da se osjećamo bolje u samo sedam dana.

Jedite polako, dugo i pažljivo

Važno je prožvakati svaki zalogaj hrane dugo i dobro, konzumirajući i tečnost. Čim osjetite da vam je želudac popunjen, trebali biste prestati jesti. To će vam sigurno omogućiti da brže utolite glad. Trebali biste nasjeckati povrće na tanke komade malom oštricom; možete koristiti mrkvu, crvenu repu, repu, korabu i rotkvice. Debljom oštricom možete sjeckati tikvice i artičoke. Tanke trake su dobre za kupus, luk, krastavac, kopar i celer. Tikvice, paradajz, paprike i špinat treba sjeckati u tankim kriškama. Ovaj način pripreme povrća omogućit će tijelu da koristi većinu minerala i vitamina sadržanih u njima. 

Dijeta za čišćenje organizma

Ova dijeta nije usmjerena na gubitak težine, nego na čišćenje organizma od toksičnih supstanci. Možete to ponoviti 3-4 puta godišnje. Baza dijete su niski proteini, bogati složenim ugljikohidratima i vlaknima. Morate ograničiti unos masnoća i šećera.

Primjer jelovnika:

Doručak Vaš izbor: fitnes hljeb (3 komada), 40 g integralnog peciva, salata ili kukuruzne pahuljice s isjeckanom jabukom i povrćem. Kafa ili čaj, bez šećera.

Ručak 40 g integralnog peciva i čaša soka od povrća, bez šećera

Večera Salata 

Užina 40 g integralnog peciva i čaša soka od povrća, bez šećera

Kasna večera Vaš izbor: 2 srednja krompira kuhana s korom, mali tanjir salate ili supe od povrća.

Prije spavanja uzmite 40 g integralnog peciva i čašu soka od povrća, bez šećera. Nakon dva dana biste trebali dodati mlijeko i mliječne proizvode (oko 15 g mliječnih proizvoda dnevno) na vaš menu. Za bolje rezultate, trebali biste piti najmanje dvije litre vode dnevno.

Dijeta ne bi trebala trajati duže od sedam dana zbog niskog unosa proteina i zasićenih masti.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Salata u staklenci sa žutim mahunama
Salata u staklenci sa žutim mahunama

Idealan obrok za ured ili piknik

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Pašteta od graška s puterom i mentom
Pašteta od graška s puterom i mentom

Odličan i interesantan ukus.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom
Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Ukusan recept za cijelu porodicu.

2 osobe Do 15 min Jednostavno
Riža s crvenim grahom u umaku
Riža s crvenim grahom u umaku

Brzi obrok s basmati rižom i crvenim grahom u pikantnom umaku od paradajza.

3 osobe 30-45 min Jednostavno
Proljetna dijeta

Proljetna energija

Nakon Božića i praznične euforije osjećamo se teškima, nedostaje nam energije i imamo problema s kožom. Stoga je dobro pokušati s laganom proljetnom dijetom koja će nam omogućiti da se osjećamo bolje u samo sedam dana.

Jedite polako, dugo i pažljivo

Važno je prožvakati svaki zalogaj hrane dugo i dobro, konzumirajući i tečnost. Čim osjetite da vam je želudac popunjen, trebali biste prestati jesti. To će vam sigurno omogućiti da brže utolite glad. Trebali biste nasjeckati povrće na tanke komade malom oštricom; možete koristiti mrkvu, crvenu repu, repu, korabu i rotkvice. Debljom oštricom možete sjeckati tikvice i artičoke. Tanke trake su dobre za kupus, luk, krastavac, kopar i celer. Tikvice, paradajz, paprike i špinat treba sjeckati u tankim kriškama. Ovaj način pripreme povrća omogućit će tijelu da koristi većinu minerala i vitamina sadržanih u njima. 

Dijeta za čišćenje organizma

Ova dijeta nije usmjerena na gubitak težine, nego na čišćenje organizma od toksičnih supstanci. Možete to ponoviti 3-4 puta godišnje. Baza dijete su niski proteini, bogati složenim ugljikohidratima i vlaknima. Morate ograničiti unos masnoća i šećera.

Primjer jelovnika:

Doručak Vaš izbor: fitnes hljeb (3 komada), 40 g integralnog peciva, salata ili kukuruzne pahuljice s isjeckanom jabukom i povrćem. Kafa ili čaj, bez šećera.

Ručak 40 g integralnog peciva i čaša soka od povrća, bez šećera

Večera Salata 

Užina 40 g integralnog peciva i čaša soka od povrća, bez šećera

Kasna večera Vaš izbor: 2 srednja krompira kuhana s korom, mali tanjir salate ili supe od povrća.

Prije spavanja uzmite 40 g integralnog peciva i čašu soka od povrća, bez šećera. Nakon dva dana biste trebali dodati mlijeko i mliječne proizvode (oko 15 g mliječnih proizvoda dnevno) na vaš menu. Za bolje rezultate, trebali biste piti najmanje dvije litre vode dnevno.

Dijeta ne bi trebala trajati duže od sedam dana zbog niskog unosa proteina i zasićenih masti.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description