Spremni za praznike s citrus dijetom

Bez jo-jo efekta

Ako primijenite dijetu od 1000 kcal za cijeli mjesec, izgubit ćete oko četiri kilograma. Dijeta se smatra najefektivnijom, jer ne dovodi do jo-jo efekta. Osim toga možete podići efekte vježbanjem i primjenom losiona za učvršćivanje. Nemojte riskirati sa bilo kakvim čudesnim dijetama.

Ako izgubite težinu prebrzo, vaša koža neće imati vremena da se prilagodi, a to neće biti zdravo za vas. Predlažemo ukusnu i jednostavnu citrus dijetu. Možete izgubiti od jednog do jednog i po kilograma u samo tri dana, a onda možete računati kalorije i unositi oko 1000-1200 kcal dnevnog unosa kalorija.

Neposredni rezultati citrus dijete će vas motivirati za nastavak dijete. To će uzrokovati smanjenje apetita i pomoći će vam da izbjegnete slatkiše.

Recept za dnevnu porciju citrus salate (može biti spremljena ujutro i ostavljena u frižider): oguliti i nasjeckati 5 narandži i 4 grejpfruta, posuti ih jednom kašikicom tekućeg meda, 5 kašikica limunovog soka i 4 tanko nasjeckana oraha. Pospite peršunom po vrhu.

Citrus

Citrusno voće je vrijedan izvor vitamina, posebno zimi i u proljeće kada domaće voće nije dostupno. Trodnevna citrus dijeta se temelji na ukusnoj salati.
  

Kako izbjeći dobivanje na težini za vrijeme praznika?

  • Ne pržite šarana (to je prilično masna riba), već ga pripremajte u sosu ili ga pecite u aluminijskoj foliji.
  • Nemojte dodavati mast na kupus s gljivama, ne pržite piroge nakon što ste ih skuhali (da biste ih podgrijali samo ih zagrijte iznad pare)
  • Nemojte zalivati haringe uljem, one će biti manje masne ako dodate malo nemasnog krema ili neki umak na bazi jogurta.
  • Zamijenite šećer nekim drugim zaslađivačem u hladnim desertima.
  • Probajte sva jela, ali samo u malim količinama.
  • Ograničite konzumiranje priloga - hljeb i krompir nisu praznična jela.
  • Uzmite samo jednu krišku torte za desert - kolač i torta i voćni kolač i suhi kolačić su previše! 
  • U večernjim satima uzmite šolju zelenog čaja, čaja od metvice ili ekstrakta pelina.
  • Nemojte zaboraviti na vježbanje - šetnja je dobar način da se spale neke kalorije.

Meni

Doručak – 1 šolja čaja mente, citrus salata

Užina – 1 čaša soka od narandže (svježe iscijeđeni ili iz kutije)

Ručak – 1 šolja čaja od metvice, citrus salata

Užina – 1 narandža

Večera -1 šolja čaja metvice, citrus salata

 


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Korpice s povrćem i umakom od parmezana
Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom
Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom

Divno jelo za ljetne dane

2 osobe 15-30 min Zahtjevno
Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom
Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Recept za sushi s kavijarom - jelo s kojim je japanska kuhinja pokorila svijet.

3 osobe 30-45 min Zahtjevno
Krem supa od graška s komadićima pršuta
Krem supa od graška s komadićima pršuta

Ukusno i zdravo za cijelu obitelj!

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Spremni za praznike s citrus dijetom
Bez jo-jo efekta

Ako primijenite dijetu od 1000 kcal za cijeli mjesec, izgubit ćete oko četiri kilograma. Dijeta se smatra najefektivnijom, jer ne dovodi do jo-jo efekta. Osim toga možete podići efekte vježbanjem i primjenom losiona za učvršćivanje. Nemojte riskirati sa bilo kakvim čudesnim dijetama.

Ako izgubite težinu prebrzo, vaša koža neće imati vremena da se prilagodi, a to neće biti zdravo za vas. Predlažemo ukusnu i jednostavnu citrus dijetu. Možete izgubiti od jednog do jednog i po kilograma u samo tri dana, a onda možete računati kalorije i unositi oko 1000-1200 kcal dnevnog unosa kalorija.

Neposredni rezultati citrus dijete će vas motivirati za nastavak dijete. To će uzrokovati smanjenje apetita i pomoći će vam da izbjegnete slatkiše.

Recept za dnevnu porciju citrus salate (može biti spremljena ujutro i ostavljena u frižider): oguliti i nasjeckati 5 narandži i 4 grejpfruta, posuti ih jednom kašikicom tekućeg meda, 5 kašikica limunovog soka i 4 tanko nasjeckana oraha. Pospite peršunom po vrhu.

Citrus

Citrusno voće je vrijedan izvor vitamina, posebno zimi i u proljeće kada domaće voće nije dostupno. Trodnevna citrus dijeta se temelji na ukusnoj salati.
  

Kako izbjeći dobivanje na težini za vrijeme praznika?

  • Ne pržite šarana (to je prilično masna riba), već ga pripremajte u sosu ili ga pecite u aluminijskoj foliji.
  • Nemojte dodavati mast na kupus s gljivama, ne pržite piroge nakon što ste ih skuhali (da biste ih podgrijali samo ih zagrijte iznad pare)
  • Nemojte zalivati haringe uljem, one će biti manje masne ako dodate malo nemasnog krema ili neki umak na bazi jogurta.
  • Zamijenite šećer nekim drugim zaslađivačem u hladnim desertima.
  • Probajte sva jela, ali samo u malim količinama.
  • Ograničite konzumiranje priloga - hljeb i krompir nisu praznična jela.
  • Uzmite samo jednu krišku torte za desert - kolač i torta i voćni kolač i suhi kolačić su previše! 
  • U večernjim satima uzmite šolju zelenog čaja, čaja od metvice ili ekstrakta pelina.
  • Nemojte zaboraviti na vježbanje - šetnja je dobar način da se spale neke kalorije.

Meni

Doručak – 1 šolja čaja mente, citrus salata

Užina – 1 čaša soka od narandže (svježe iscijeđeni ili iz kutije)

Ručak – 1 šolja čaja od metvice, citrus salata

Užina – 1 narandža

Večera -1 šolja čaja metvice, citrus salata