Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Spremni za praznike s citrus dijetom

Bez jo-jo efekta

Ako primijenite dijetu od 1000 kcal za cijeli mjesec, izgubit ćete oko četiri kilograma. Dijeta se smatra najefektivnijom, jer ne dovodi do jo-jo efekta. Osim toga možete podići efekte vježbanjem i primjenom losiona za učvršćivanje. Nemojte riskirati sa bilo kakvim čudesnim dijetama.

Dijete za mršavljanje mogu loše utjecati na vaše tijelo. Ako izgubite težinu prebrzo, vaša koža neće imati vremena da se prilagodi, a to neće biti zdravo za vas. Kako smršati, a da vaš organizam ne doživi brzu promjenu? Predlažemo ukusnu i jednostavnu citrus dijetu. Možete izgubiti od jednog do jednog i po kilograma u samo tri dana, a onda možete računati kalorije i unositi oko 1000-1200 kcal dnevnog unosa kalorija.

Neposredni rezultati citrus dijete će vas motivirati za nastavak dijete. To će uzrokovati smanjenje apetita i pomoći će vam da izbjegnete slatkiše.

Recept za dnevnu porciju dijetalne citrus salate (može biti spremljena ujutro i ostavljena u frižider): oguliti i nasjeckati 5 narandži i 4 grejpfruta, posuti ih jednom kašikicom tekućeg meda, 5 kašikica limunovog soka i 4 tanko nasjeckana oraha. Pospite peršunom po vrhu.

Citrus

Citrusno voće je vrijedan izvor vitamina, posebno zimi i u proljeće kada domaće voće nije dostupno. Trodnevna citrus dijeta se temelji na ukusnoj salati i pripada dijetama bez ugljikohidrata.

Kako izbjeći dobivanje na težini za vrijeme praznika?

  • Ne pržite šarana (to je prilično masna riba), već ga pripremajte u sosu ili ga pecite u aluminijskoj foliji.
  • Nemojte dodavati mast na kupus s gljivama, ne pržite piroge nakon što ste ih skuhali (da biste ih podgrijali samo ih zagrijte iznad pare)
  • Nemojte zalivati haringe uljem, one će biti manje masne ako dodate malo nemasnog krema ili neki umak na bazi jogurta.
  • Zamijenite šećer nekim drugim zaslađivačem u hladnim desertima.
  • Probajte sva jela, ali samo u malim količinama.
  • Ograničite konzumiranje priloga - hljeb i krompir nisu praznična jela.
  • Uzmite samo jednu krišku torte za desert - kolač i torta i voćni kolač i suhi kolačić su previše! 
  • U večernjim satima uzmite šolju zelenog čaja, čaja od metvice ili ekstrakta pelina.
  • Nemojte zaboraviti na vježbanje - šetnja je dobar način da se spale neke kalorije.

Meni – dijeta bez ugljikohidrata

Doručak – 1 šolja čaja mente, citrus salata

Užina – 1 čaša soka od narandže (svježe iscijeđeni ili iz kutije)

Ručak – 1 šolja čaja od metvice, citrus salata

Užina – 1 narandža

Večera -1 šolja čaja metvice, citrus salata


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Gulaš s grahom i kobasicama
Gulaš s grahom i kobasicama

Izvrsno jelo, ukusno i hranjivo

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Jelo od graška sa svježim koprom
Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Zapečena krem supajuha od cvjetače s gljivama
Zapečena krem supajuha od cvjetače s gljivama

Novo ruho starog recepta za supu. Okus kuhanog povrća će sve vaše drage ljude okupiti na večeri.

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Pizza "Proljetno povrće"
Pizza "Proljetno povrće"

Recept za svježu pizzu!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Spremni za praznike s citrus dijetom

Bez jo-jo efekta

Ako primijenite dijetu od 1000 kcal za cijeli mjesec, izgubit ćete oko četiri kilograma. Dijeta se smatra najefektivnijom, jer ne dovodi do jo-jo efekta. Osim toga možete podići efekte vježbanjem i primjenom losiona za učvršćivanje. Nemojte riskirati sa bilo kakvim čudesnim dijetama.

Dijete za mršavljanje mogu loše utjecati na vaše tijelo. Ako izgubite težinu prebrzo, vaša koža neće imati vremena da se prilagodi, a to neće biti zdravo za vas. Kako smršati, a da vaš organizam ne doživi brzu promjenu? Predlažemo ukusnu i jednostavnu citrus dijetu. Možete izgubiti od jednog do jednog i po kilograma u samo tri dana, a onda možete računati kalorije i unositi oko 1000-1200 kcal dnevnog unosa kalorija.

Neposredni rezultati citrus dijete će vas motivirati za nastavak dijete. To će uzrokovati smanjenje apetita i pomoći će vam da izbjegnete slatkiše.

Recept za dnevnu porciju dijetalne citrus salate (može biti spremljena ujutro i ostavljena u frižider): oguliti i nasjeckati 5 narandži i 4 grejpfruta, posuti ih jednom kašikicom tekućeg meda, 5 kašikica limunovog soka i 4 tanko nasjeckana oraha. Pospite peršunom po vrhu.

Citrus

Citrusno voće je vrijedan izvor vitamina, posebno zimi i u proljeće kada domaće voće nije dostupno. Trodnevna citrus dijeta se temelji na ukusnoj salati i pripada dijetama bez ugljikohidrata.

Kako izbjeći dobivanje na težini za vrijeme praznika?

  • Ne pržite šarana (to je prilično masna riba), već ga pripremajte u sosu ili ga pecite u aluminijskoj foliji.
  • Nemojte dodavati mast na kupus s gljivama, ne pržite piroge nakon što ste ih skuhali (da biste ih podgrijali samo ih zagrijte iznad pare)
  • Nemojte zalivati haringe uljem, one će biti manje masne ako dodate malo nemasnog krema ili neki umak na bazi jogurta.
  • Zamijenite šećer nekim drugim zaslađivačem u hladnim desertima.
  • Probajte sva jela, ali samo u malim količinama.
  • Ograničite konzumiranje priloga - hljeb i krompir nisu praznična jela.
  • Uzmite samo jednu krišku torte za desert - kolač i torta i voćni kolač i suhi kolačić su previše! 
  • U večernjim satima uzmite šolju zelenog čaja, čaja od metvice ili ekstrakta pelina.
  • Nemojte zaboraviti na vježbanje - šetnja je dobar način da se spale neke kalorije.

Meni – dijeta bez ugljikohidrata

Doručak – 1 šolja čaja mente, citrus salata

Užina – 1 čaša soka od narandže (svježe iscijeđeni ili iz kutije)

Ručak – 1 šolja čaja od metvice, citrus salata

Užina – 1 narandža

Večera -1 šolja čaja metvice, citrus salata

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description