Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Tradicionalno kuhanje

Kuhanje uključuje zagrijavanje hrane u kipućoj vodi na 90-100º C. Ovaj proces dovodi do smekšavanja tkiva i otapanja nutrijenata u obrađenom proizvodu. Procjenjuje se da tradicionalno kuhanje uzrokuje gubitak vitamina i minerala od 40%, a kada je riječ o vitaminu C, gubici mogu biti i do 70% sadržaja u proizvodu. Kako bi gubitak nutritivne vrijednosti bio što je moguće niži, trebali biste stavljati proizvode direktno u kipuću vodu. Također je važno da vrijeme kuhanja bude što kraće. Dakle, zagrijte vodu do tačke vrenja, pa nastavite proces kuhanja pod poklopcem. 

Secrets of cooking and steaming

Kuhanje na pari

Kuhanje na pari jedan je od najjednostavnijih i najzdravijih načina pripreme vaše hrane. Ovaj proces se sastoji od podvrgavanja hrane tretmanom pare. Proizvodi ne bi trebali biti uronjeni u vodu jer će tako zadržati veći dio svoje prirodne arome, čvrstoće i boje, i što je najvažnije, bez gubitka vrijednih hranjivih tvari. Jela pripremljena na ovaj način ne zahtijevaju dodatne začine. Uz hranu kuhanu na pari u potpunosti možemo odustati od upotrebe soli. Jela pripremljena na ovaj način imaju manje kalorija i lako su probavljiva. Još jedna prednost kuhanja na pari je ušteda energije i vremena jer ne zahtijeva takav nadzor kao tradicionalno kuhanje. Ova metoda ne zahtijeva posebnu opremu, a to je još jedna prednost. Jednostavan lonac s debelim dnom unutar kojeg možete smjestiti korpu je i više nego dovoljan. 


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta

Zakuska je gotova za 15 minuta!

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Juha og graha s dimljenom svinjskom koljenicom i mrkvom
Juha og graha s dimljenom svinjskom koljenicom i mrkvom

Slasna tradicionalna juha

6 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Njemačka krompir salata
Njemačka krompir salata

Osnova ovog jela je krompir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, paradajz, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Žablji bataci dinstani u bijelom vinu
Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Recept za žablje batake - jedan od najpoznatijih specijaliteta francuske kuhinje.

3 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Tradicionalno kuhanje

Kuhanje uključuje zagrijavanje hrane u kipućoj vodi na 90-100º C. Ovaj proces dovodi do smekšavanja tkiva i otapanja nutrijenata u obrađenom proizvodu. Procjenjuje se da tradicionalno kuhanje uzrokuje gubitak vitamina i minerala od 40%, a kada je riječ o vitaminu C, gubici mogu biti i do 70% sadržaja u proizvodu. Kako bi gubitak nutritivne vrijednosti bio što je moguće niži, trebali biste stavljati proizvode direktno u kipuću vodu. Također je važno da vrijeme kuhanja bude što kraće. Dakle, zagrijte vodu do tačke vrenja, pa nastavite proces kuhanja pod poklopcem. 

Secrets of cooking and steaming

Kuhanje na pari

Kuhanje na pari jedan je od najjednostavnijih i najzdravijih načina pripreme vaše hrane. Ovaj proces se sastoji od podvrgavanja hrane tretmanom pare. Proizvodi ne bi trebali biti uronjeni u vodu jer će tako zadržati veći dio svoje prirodne arome, čvrstoće i boje, i što je najvažnije, bez gubitka vrijednih hranjivih tvari. Jela pripremljena na ovaj način ne zahtijevaju dodatne začine. Uz hranu kuhanu na pari u potpunosti možemo odustati od upotrebe soli. Jela pripremljena na ovaj način imaju manje kalorija i lako su probavljiva. Još jedna prednost kuhanja na pari je ušteda energije i vremena jer ne zahtijeva takav nadzor kao tradicionalno kuhanje. Ova metoda ne zahtijeva posebnu opremu, a to je još jedna prednost. Jednostavan lonac s debelim dnom unutar kojeg možete smjestiti korpu je i više nego dovoljan. 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description