Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Tradicionalno kuhanje

Kuhanje uključuje zagrijavanje hrane u kipućoj vodi na 90-100º C. Ovaj proces dovodi do smekšavanja tkiva i otapanja nutrijenata u obrađenom proizvodu. Procjenjuje se da tradicionalno kuhanje uzrokuje gubitak vitamina i minerala od 40%, a kada je riječ o vitaminu C, gubici mogu biti i do 70% sadržaja u proizvodu. Kako bi gubitak nutritivne vrijednosti bio što je moguće niži, trebali biste stavljati proizvode direktno u kipuću vodu. Također je važno da vrijeme kuhanja bude što kraće. Dakle, zagrijte vodu do tačke vrenja, pa nastavite proces kuhanja pod poklopcem. 

Secrets of cooking and steaming

Kuhanje na pari

Kuhanje na pari jedan je od najjednostavnijih i najzdravijih načina pripreme vaše hrane. Ovaj proces se sastoji od podvrgavanja hrane tretmanom pare. Proizvodi ne bi trebali biti uronjeni u vodu jer će tako zadržati veći dio svoje prirodne arome, čvrstoće i boje, i što je najvažnije, bez gubitka vrijednih hranjivih tvari. Jela pripremljena na ovaj način ne zahtijevaju dodatne začine. Uz hranu kuhanu na pari u potpunosti možemo odustati od upotrebe soli. Jela pripremljena na ovaj način imaju manje kalorija i lako su probavljiva. Još jedna prednost kuhanja na pari je ušteda energije i vremena jer ne zahtijeva takav nadzor kao tradicionalno kuhanje. Ova metoda ne zahtijeva posebnu opremu, a to je još jedna prednost. Jednostavan lonac s debelim dnom unutar kojeg možete smjestiti korpu je i više nego dovoljan. 


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Naučite kako pripremiti šarana na potpuno nov način. Pročitajte više i počnite kuhati. Okus će iznenaditi vas i vašu porodicu.

4 osobe 30-45 min Zahtjevno
Blagdanska užina od crvenog graha

Blagdanska užina od crvenog graha

Ovo odlično hladno predjelo bit će odlična dekoracija svakom blagdanskom jelu! Poslužite ga sa tortiljama ili svježe.

8 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Quiche sa slatkim graškom

Quiche sa slatkim graškom

Ukusan i hranjiv recept.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Tiramisu - italijanski desert sa mascarpone sirom

Tiramisu - italijanski desert sa mascarpone sirom

Recept za tiramisu - ovo je idealan desert za ručak. Tradicionalno se služi hladan sa espressom.

4 osobe Više od 45 min Jednostavno
Tajne kuhanja i kuhanja na pari

Tradicionalno kuhanje

Kuhanje uključuje zagrijavanje hrane u kipućoj vodi na 90-100º C. Ovaj proces dovodi do smekšavanja tkiva i otapanja nutrijenata u obrađenom proizvodu. Procjenjuje se da tradicionalno kuhanje uzrokuje gubitak vitamina i minerala od 40%, a kada je riječ o vitaminu C, gubici mogu biti i do 70% sadržaja u proizvodu. Kako bi gubitak nutritivne vrijednosti bio što je moguće niži, trebali biste stavljati proizvode direktno u kipuću vodu. Također je važno da vrijeme kuhanja bude što kraće. Dakle, zagrijte vodu do tačke vrenja, pa nastavite proces kuhanja pod poklopcem. 

Secrets of cooking and steaming

Kuhanje na pari

Kuhanje na pari jedan je od najjednostavnijih i najzdravijih načina pripreme vaše hrane. Ovaj proces se sastoji od podvrgavanja hrane tretmanom pare. Proizvodi ne bi trebali biti uronjeni u vodu jer će tako zadržati veći dio svoje prirodne arome, čvrstoće i boje, i što je najvažnije, bez gubitka vrijednih hranjivih tvari. Jela pripremljena na ovaj način ne zahtijevaju dodatne začine. Uz hranu kuhanu na pari u potpunosti možemo odustati od upotrebe soli. Jela pripremljena na ovaj način imaju manje kalorija i lako su probavljiva. Još jedna prednost kuhanja na pari je ušteda energije i vremena jer ne zahtijeva takav nadzor kao tradicionalno kuhanje. Ova metoda ne zahtijeva posebnu opremu, a to je još jedna prednost. Jednostavan lonac s debelim dnom unutar kojeg možete smjestiti korpu je i više nego dovoljan.