Tri najzdravije vrste povrća za fitnes entuzijaste

 

Zdravo povrće

Ako se aktivno bavite sportom i težite uravnoteženoj ishrani, definitivno postoje neke namirnice od kojih kao fitnes entuzijasti možete imati višestruke koristi.
Vježba i fitnes su učinkoviti samo u kombinaciji sa uravnoteženom ishranom. Konzumiranjem zdravog povrća i ostalih namirnica pojačat ćete pozitivan efekat sporta na vaše tijelo, ostati energičniji, izgledati mladoliko - i biti sretniji!

 

Ovo su tri vrste najzdravijeg povrća koje može krasiti vaš stol:

  • Luk – možda ćete imati neugodan zadah od njega, ali je nesumnjivo vrlo zdrav. Sadrži obilje vitamina C (više i od narandže), peptide koji pomažu vašem tijelu zadržati kalcij, kao i razne antioksidanate za jačanje imuniteta.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu konzumirati pasulj i slanutke za dodatne proteine​​, dok će drugi u mahunarkama također pronaći i visok iznos vlakana i antioksidanata koji djeluju antikancerogeno i pomažu u očuvanju mladolikog izgleda.
  • Slatki krompir – za razliku od drugog krompira, slatki je pun željeza i vitamina, što je posebno dobro za žene koje se bave sportom. S obzirom na to da je ženama potrebno gotovo dva puta više željeza dnevno nego muškarcima, ovo povrće je odlično kao dodatak ishrani. Muškarcima slatki krompir također daje energiju i, još jednom, pun je vitamina.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Rižoto - italijansko jelo s rižom i povrćem

Recept za rižoto u italijanskom stilu. Ideju i namirnice za ovo odlično jelo s rižom u Italiju je vjerovatno donio Marco Polo iz Kine.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Bundeva punjena cijelim šampinjonima

Bundeva punjena cijelim šampinjonima

Izvrsno jelo za Noć vještica

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Tacosi s crvenim grahom

Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Pureća prsa u sosu od kukuruza sa sirom

Pureća prsa u sosu od kukuruza sa sirom

Ukusna i zdrava hrana - brzo i jednostavno. Pripremite savršenu večeru za vaše najdraže.

4 osobe Do 15 min Srednje zahtjevno
Tri najzdravije vrste povrća za fitnes entuzijaste
 

Zdravo povrće

Ako se aktivno bavite sportom i težite uravnoteženoj ishrani, definitivno postoje neke namirnice od kojih kao fitnes entuzijasti možete imati višestruke koristi.
Vježba i fitnes su učinkoviti samo u kombinaciji sa uravnoteženom ishranom. Konzumiranjem zdravog povrća i ostalih namirnica pojačat ćete pozitivan efekat sporta na vaše tijelo, ostati energičniji, izgledati mladoliko - i biti sretniji!

 

Ovo su tri vrste najzdravijeg povrća koje može krasiti vaš stol:

  • Luk – možda ćete imati neugodan zadah od njega, ali je nesumnjivo vrlo zdrav. Sadrži obilje vitamina C (više i od narandže), peptide koji pomažu vašem tijelu zadržati kalcij, kao i razne antioksidanate za jačanje imuniteta.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu konzumirati pasulj i slanutke za dodatne proteine​​, dok će drugi u mahunarkama također pronaći i visok iznos vlakana i antioksidanata koji djeluju antikancerogeno i pomažu u očuvanju mladolikog izgleda.
  • Slatki krompir – za razliku od drugog krompira, slatki je pun željeza i vitamina, što je posebno dobro za žene koje se bave sportom. S obzirom na to da je ženama potrebno gotovo dva puta više željeza dnevno nego muškarcima, ovo povrće je odlično kao dodatak ishrani. Muškarcima slatki krompir također daje energiju i, još jednom, pun je vitamina.