Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Tri najzdravije vrste povrća za fitnes entuzijaste

 

Zdravo povrće

Ako se aktivno bavite sportom i težite uravnoteženoj ishrani, definitivno postoje neke namirnice od kojih kao fitnes entuzijasti možete imati višestruke koristi.
Vježba i fitnes su učinkoviti samo u kombinaciji sa uravnoteženom ishranom. Konzumiranjem zdravog povrća i ostalih namirnica pojačat ćete pozitivan efekat sporta na vaše tijelo, ostati energičniji, izgledati mladoliko - i biti sretniji!

 

Ovo su tri vrste najzdravijeg povrća koje može krasiti vaš stol:

  • Luk – možda ćete imati neugodan zadah od njega, ali je nesumnjivo vrlo zdrav. Sadrži obilje vitamina C (više i od narandže), peptide koji pomažu vašem tijelu zadržati kalcij, kao i razne antioksidanate za jačanje imuniteta.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu konzumirati pasulj i slanutke za dodatne proteine​​, dok će drugi u mahunarkama također pronaći i visok iznos vlakana i antioksidanata koji djeluju antikancerogeno i pomažu u očuvanju mladolikog izgleda.
  • Slatki krompir – za razliku od drugog krompira, slatki je pun željeza i vitamina, što je posebno dobro za žene koje se bave sportom. S obzirom na to da je ženama potrebno gotovo dva puta više željeza dnevno nego muškarcima, ovo povrće je odlično kao dodatak ishrani. Muškarcima slatki krompir također daje energiju i, još jednom, pun je vitamina.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Vegetarijansko jelo

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Rolice od patlidžana s povrćem
Rolice od patlidžana s povrćem

Slasno i aromatično jelo za posebne prigode

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Rolovane lazanje sa gljivama i sirom
Rolovane lazanje sa gljivama i sirom

Ako volite lazanje, onda će ovaj recept zauzeti svoje mjesto u vašoj kuhinji. Lazanje rolnice sa gljivama, idealan izbor za večeru sa najmilijima.

2 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Tri najzdravije vrste povrća za fitnes entuzijaste
 

Zdravo povrće

Ako se aktivno bavite sportom i težite uravnoteženoj ishrani, definitivno postoje neke namirnice od kojih kao fitnes entuzijasti možete imati višestruke koristi.
Vježba i fitnes su učinkoviti samo u kombinaciji sa uravnoteženom ishranom. Konzumiranjem zdravog povrća i ostalih namirnica pojačat ćete pozitivan efekat sporta na vaše tijelo, ostati energičniji, izgledati mladoliko - i biti sretniji!

 

Ovo su tri vrste najzdravijeg povrća koje može krasiti vaš stol:

  • Luk – možda ćete imati neugodan zadah od njega, ali je nesumnjivo vrlo zdrav. Sadrži obilje vitamina C (više i od narandže), peptide koji pomažu vašem tijelu zadržati kalcij, kao i razne antioksidanate za jačanje imuniteta.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu konzumirati pasulj i slanutke za dodatne proteine​​, dok će drugi u mahunarkama također pronaći i visok iznos vlakana i antioksidanata koji djeluju antikancerogeno i pomažu u očuvanju mladolikog izgleda.
  • Slatki krompir – za razliku od drugog krompira, slatki je pun željeza i vitamina, što je posebno dobro za žene koje se bave sportom. S obzirom na to da je ženama potrebno gotovo dva puta više željeza dnevno nego muškarcima, ovo povrće je odlično kao dodatak ishrani. Muškarcima slatki krompir također daje energiju i, još jednom, pun je vitamina.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description