Vegetarijanska ishrana

Vegetarijanstvo danas

Proteklih se godina vegetarijanstvo razvilo iz marginalnog pokreta u općeprihvaćen način ishrane i stil života. Vegetarijanska ishrana se temelji na izbjegavanju konzumacije mesa u bilo kojem obliku. Namirnice koje nas tada snabdijevaju neophodnim proteinima su: sirevi, jaja, žitarice, brašno od cjelovitog zrna i mahunarke.

Mršavljenje

Svaka dijeta vodi ka gubitku kilograma, posebno u početku, ali prebacivanje na vegetarijanski način ishrane garantuje konstantan gubitak kilograma pod uvjetom da se ovakvog načina ishrane strogo pridržavate. U posljednja dva desetljeća je došlo do velikog napretka u naučnim istraživanjima na području ishrane te načina liječenja i sprečavanja bolesti određenom ishranom. Jedino što biste trebali jeste izabrati način ishrane. 

Jelovnik

Doručak Malomasni jogurt, zdjelica pahuljica od cjelovitih žitarica, sok narandže, biljna tinktura ili dva tosta s niskokaloričnom marmeladom, čaša soka (npr. mješavina mrkve, jabuke i narandže).

Ručak Špageti sa špinatom ili vegetarijanski rižoto i čaša soka od narandže, salata s vinaigrette prelivom.

Večera Tost hljeba od cjelovitih žitarica i avokado, sjeckani luk, paradajz, limunov sok, biljni čaj ili salata od kukuruza i graška sa šoljicom biljnog čaja.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Cheesecake
Cheesecake

Recept za popularni cheesecake.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Kukuruzne lepinje sa sosom od kiselog kajmaka i začina
Kukuruzne lepinje sa sosom od kiselog kajmaka i začina

Za samo 45 minuta pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerovatan okus. Kuhajte s nama!

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom
Muffin s brokulom i chorizo kobasicom

Slasni muffini za svaku prigodu.

2 osobe 30-45 min Zahtjevno
Tacosi s crvenim grahom
Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Vegetarijanska ishrana

Vegetarijanstvo danas

Proteklih se godina vegetarijanstvo razvilo iz marginalnog pokreta u općeprihvaćen način ishrane i stil života. Vegetarijanska ishrana se temelji na izbjegavanju konzumacije mesa u bilo kojem obliku. Namirnice koje nas tada snabdijevaju neophodnim proteinima su: sirevi, jaja, žitarice, brašno od cjelovitog zrna i mahunarke.

Mršavljenje

Svaka dijeta vodi ka gubitku kilograma, posebno u početku, ali prebacivanje na vegetarijanski način ishrane garantuje konstantan gubitak kilograma pod uvjetom da se ovakvog načina ishrane strogo pridržavate. U posljednja dva desetljeća je došlo do velikog napretka u naučnim istraživanjima na području ishrane te načina liječenja i sprečavanja bolesti određenom ishranom. Jedino što biste trebali jeste izabrati način ishrane. 

Jelovnik

Doručak Malomasni jogurt, zdjelica pahuljica od cjelovitih žitarica, sok narandže, biljna tinktura ili dva tosta s niskokaloričnom marmeladom, čaša soka (npr. mješavina mrkve, jabuke i narandže).

Ručak Špageti sa špinatom ili vegetarijanski rižoto i čaša soka od narandže, salata s vinaigrette prelivom.

Večera Tost hljeba od cjelovitih žitarica i avokado, sjeckani luk, paradajz, limunov sok, biljni čaj ili salata od kukuruza i graška sa šoljicom biljnog čaja.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description