Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Voće i povrće za svježi ljetni izgled

 

Ljetni izgled

Vlakna i vitamini su korisni za vaš organizam, kožu te koncentraciju. Najbolje je imati 5 laganih obroka dnevno. Započnite jutro s voćem ili sokom za vitalizaciju i žitaricama za dobru probavu. Uzmite jogurt kao rani obrok ali pokušajte odabrati prirodni, ili onaj sa dodatim voćem.

Za ručak odaberite nešto s povrćem, dodajte ga kao ukras na meso sa roštilja ili ribu. Dijeta ne bi trebala biti izgladnjivanje, radi se o planiranju i pažljivom odabiru onoga što jedete: odaberite namirnice koje sadrže manje masti, ali su u isto vrijeme i hranjive. Slobodno eksperimentirajte s različitim jelima i uživajte u dijeti!

Jedite sirovo voće za kasnu užinu, izbjegavajte jesti banane u ovo doba dana jer sadrže više šećera, najbolje je da odaberete narandže, grejp ili limun. Za večeru, uzmite salatu od povrća: jednostavno isjeckajte kupus, luk, mrkvu, dodajte malo začina i imate lagani obrok. Nemojte jesti nakon šest sati poslijepodne!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Lazanje
Lazanje

Naša kuharica vam donosi ukusan i provjeren recept za lazanje - jedno od najpoznatijih italijanskih jela.

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Adana kebab sa kiselim krastavcima
Adana kebab sa kiselim krastavcima

Ovaj turski recept, pripremljen na rumunski način sa mljevenom ovčetinom i govedinom, dobra je alternativa tradicionalnom mljevenom mesu sa roštilja.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom

Poseban ukus za posebne trenutke s dragim ljudima.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Vegetarijansko jelo

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Voće i povrće za svježi ljetni izgled
 

Ljetni izgled

Vlakna i vitamini su korisni za vaš organizam, kožu te koncentraciju. Najbolje je imati 5 laganih obroka dnevno. Započnite jutro s voćem ili sokom za vitalizaciju i žitaricama za dobru probavu. Uzmite jogurt kao rani obrok ali pokušajte odabrati prirodni, ili onaj sa dodatim voćem.

Za ručak odaberite nešto s povrćem, dodajte ga kao ukras na meso sa roštilja ili ribu. Dijeta ne bi trebala biti izgladnjivanje, radi se o planiranju i pažljivom odabiru onoga što jedete: odaberite namirnice koje sadrže manje masti, ali su u isto vrijeme i hranjive. Slobodno eksperimentirajte s različitim jelima i uživajte u dijeti!

Jedite sirovo voće za kasnu užinu, izbjegavajte jesti banane u ovo doba dana jer sadrže više šećera, najbolje je da odaberete narandže, grejp ili limun. Za večeru, uzmite salatu od povrća: jednostavno isjeckajte kupus, luk, mrkvu, dodajte malo začina i imate lagani obrok. Nemojte jesti nakon šest sati poslijepodne!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description