Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Voće i povrće za svježi ljetni izgled

 

Ljetni izgled

Vlakna i vitamini su korisni za vaš organizam, kožu te koncentraciju. Najbolje je imati 5 laganih obroka dnevno. Započnite jutro s voćem ili sokom za vitalizaciju i žitaricama za dobru probavu. Uzmite jogurt kao rani obrok ali pokušajte odabrati prirodni, ili onaj sa dodatim voćem.

Za ručak odaberite nešto s povrćem, dodajte ga kao ukras na meso sa roštilja ili ribu. Dijeta ne bi trebala biti izgladnjivanje, radi se o planiranju i pažljivom odabiru onoga što jedete: odaberite namirnice koje sadrže manje masti, ali su u isto vrijeme i hranjive. Slobodno eksperimentirajte s različitim jelima i uživajte u dijeti!

Jedite sirovo voće za kasnu užinu, izbjegavajte jesti banane u ovo doba dana jer sadrže više šećera, najbolje je da odaberete narandže, grejp ili limun. Za večeru, uzmite salatu od povrća: jednostavno isjeckajte kupus, luk, mrkvu, dodajte malo začina i imate lagani obrok. Nemojte jesti nakon šest sati poslijepodne!


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni!

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta
Meksička tortilja s umakom od grčkog jogurta

Zakuska je gotova za 15 minuta!

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom
Prženi šaran s hrskavim povrćem i kukuruznom lepinjom

Naučite kako pripremiti šarana na potpuno nov način. Pročitajte više i počnite kuhati. Okus će iznenaditi vas i vašu porodicu.

4 osobe 30-45 min Zahtjevno
Sushi riža
Sushi riža

Recept za sushi rižu – osnovu sushija.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Voće i povrće za svježi ljetni izgled
 

Ljetni izgled

Vlakna i vitamini su korisni za vaš organizam, kožu te koncentraciju. Najbolje je imati 5 laganih obroka dnevno. Započnite jutro s voćem ili sokom za vitalizaciju i žitaricama za dobru probavu. Uzmite jogurt kao rani obrok ali pokušajte odabrati prirodni, ili onaj sa dodatim voćem.

Za ručak odaberite nešto s povrćem, dodajte ga kao ukras na meso sa roštilja ili ribu. Dijeta ne bi trebala biti izgladnjivanje, radi se o planiranju i pažljivom odabiru onoga što jedete: odaberite namirnice koje sadrže manje masti, ali su u isto vrijeme i hranjive. Slobodno eksperimentirajte s različitim jelima i uživajte u dijeti!

Jedite sirovo voće za kasnu užinu, izbjegavajte jesti banane u ovo doba dana jer sadrže više šećera, najbolje je da odaberete narandže, grejp ili limun. Za večeru, uzmite salatu od povrća: jednostavno isjeckajte kupus, luk, mrkvu, dodajte malo začina i imate lagani obrok. Nemojte jesti nakon šest sati poslijepodne!

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description