Zdravo kuhanje može biti vrlo jednostavno

Zdravi sastojci
Nutricionistički princip zdrave zamjene je veoma jednostavan način prehrane - zapravo, možda je i najlakši koji postoji. Temelji se na malim koracima koji pozitivno i dugoročno utječu na zdravlje, a omogućava svima da bez puno muke i odricanja promijene nezdrave prehrambene navike i poboljšaju kvalitet života.

Dakle, što to tzv. zdrava izmjena uopće znači? Vrlo jednostavno, cijeli se princip primjenjuje u dva koraka:

  1. identificiranje nezdravih navika u ishrani, naprimjer - svakodnevno konzumiranje gaziranih pića ili pomfrita;
  2. napuštanje štetnih prehrambenih navika i konzumiranje zdravih sastojaka kao alternative: zamjene gaziranih pića vodom, zamjene pomfrita povrćem itd.

Ovaj "plan" se ponavlja jedanput mjesečno - ili bilo kojem tempom koji vama odgovara. Nemojte pokušati formirati nove prehrambene navike, ako još uvijek imate problema sa prethodnim! Zdrava izmjena je jedinstvena u smislu da pomaže promijeniti nečije prehrambene navike postepeno, jer male izmjene vode do velikih promjena u ponašanju. Upravo zato što je tako lagan princip, uspijeva tamo gdje tradicionalne, najdrastičnije izmjene ne uspijevaju, inspiriše ljude da dosljedno usvajaju dobre prehrambene navike, da jedu zdravo ne samo kako bi izgubili na težini nego i da ostanu zdravi.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Bundeva punjena cijelim šampinjonima
Bundeva punjena cijelim šampinjonima

Izvrsno jelo za Noć vještica

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Sushi riža
Sushi riža

Recept za sushi rižu – osnovu sushija.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Cheesecake
Cheesecake

Recept za popularni cheesecake.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Baguette s bijelim lukom
Baguette s bijelim lukom

Recept za baguette s bijelim lukom - simbol francuske kuhinje.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Zdravo kuhanje može biti vrlo jednostavno
Zdravi sastojci
Nutricionistički princip zdrave zamjene je veoma jednostavan način prehrane - zapravo, možda je i najlakši koji postoji. Temelji se na malim koracima koji pozitivno i dugoročno utječu na zdravlje, a omogućava svima da bez puno muke i odricanja promijene nezdrave prehrambene navike i poboljšaju kvalitet života.

Dakle, što to tzv. zdrava izmjena uopće znači? Vrlo jednostavno, cijeli se princip primjenjuje u dva koraka:

  1. identificiranje nezdravih navika u ishrani, naprimjer - svakodnevno konzumiranje gaziranih pića ili pomfrita;
  2. napuštanje štetnih prehrambenih navika i konzumiranje zdravih sastojaka kao alternative: zamjene gaziranih pića vodom, zamjene pomfrita povrćem itd.

Ovaj "plan" se ponavlja jedanput mjesečno - ili bilo kojem tempom koji vama odgovara. Nemojte pokušati formirati nove prehrambene navike, ako još uvijek imate problema sa prethodnim! Zdrava izmjena je jedinstvena u smislu da pomaže promijeniti nečije prehrambene navike postepeno, jer male izmjene vode do velikih promjena u ponašanju. Upravo zato što je tako lagan princip, uspijeva tamo gdje tradicionalne, najdrastičnije izmjene ne uspijevaju, inspiriše ljude da dosljedno usvajaju dobre prehrambene navike, da jedu zdravo ne samo kako bi izgubili na težini nego i da ostanu zdravi.