Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Značaj zdrave ishrane

Zdrava ishrana
 
Eksperimentisanje u kuhinji u vidu kuhanja zdravih obroka i iskušavanja novih recepata i unošenja različitosti je zaista sjajno. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim jeste sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijed ten i izražene podočnjake, vrlo je moguće da razlog leži u nedostatku vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku.
 
U današnje vrijeme često nemamo dovoljno vremena da pripremimo zdrav obrok i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavnice što nema baš puno hranjivih tvari. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar u vezi sa povrćem jeste, prema zakonima odvojene ishrane, koji je na vrhu tabele zdravih dijeta, to što se povrće može kombinirati sa svime - mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom.
 
Trebate izbjegavati podgrijavanje, povrće je bolje jesti svježe kao salatu, jer ono na taj način zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati značaj povrća i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečena cvjetača s prženim svinjskim vratom
Pečena cvjetača s prženim svinjskim vratom

Jednostavan i slastan recept

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Rižoto sa šampinjonima, sušenim paradajzom i rukolom
Rižoto sa šampinjonima, sušenim paradajzom i rukolom

Slasno i lagano jelo - svježi rižoto sa šampinjonima.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Adana kebab sa kiselim krastavcima
Adana kebab sa kiselim krastavcima

Ovaj turski recept, pripremljen na rumunski način sa mljevenom ovčetinom i govedinom, dobra je alternativa tradicionalnom mljevenom mesu sa roštilja.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Ratatouille – specijalitet od povrća iz Nice
Ratatouille – specijalitet od povrća iz Nice

Recept za Ratatouille, svjetski poznato jelo od povrća, ukusne i zdrave francuske kuhinje.

4 osobe Više od 45 min Jednostavno
Značaj zdrave ishrane
Zdrava ishrana
 
Eksperimentisanje u kuhinji u vidu kuhanja zdravih obroka i iskušavanja novih recepata i unošenja različitosti je zaista sjajno. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim jeste sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijed ten i izražene podočnjake, vrlo je moguće da razlog leži u nedostatku vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku.
 
U današnje vrijeme često nemamo dovoljno vremena da pripremimo zdrav obrok i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavnice što nema baš puno hranjivih tvari. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar u vezi sa povrćem jeste, prema zakonima odvojene ishrane, koji je na vrhu tabele zdravih dijeta, to što se povrće može kombinirati sa svime - mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom.
 
Trebate izbjegavati podgrijavanje, povrće je bolje jesti svježe kao salatu, jer ono na taj način zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati značaj povrća i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description