Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Značaj zdrave ishrane

Zdrava ishrana
 
Eksperimentisanje u kuhinji u vidu kuhanja zdravih obroka i iskušavanja novih recepata i unošenja različitosti je zaista sjajno. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim jeste sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijed ten i izražene podočnjake, vrlo je moguće da razlog leži u nedostatku vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku.
 
U današnje vrijeme često nemamo dovoljno vremena da pripremimo zdrav obrok i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavnice što nema baš puno hranjivih tvari. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar u vezi sa povrćem jeste, prema zakonima odvojene ishrane, koji je na vrhu tabele zdravih dijeta, to što se povrće može kombinirati sa svime - mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom.
 
Trebate izbjegavati podgrijavanje, povrće je bolje jesti svježe kao salatu, jer ono na taj način zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati značaj povrća i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Salata s kukuruzom i purećim prsima
Salata s kukuruzom i purećim prsima

Zdravo, ukusno i lagano jelo za ručak ili večeru

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Pečenica s kremastim špinatom
Pečenica s kremastim špinatom

Ukusan recept s puno željeza i vitamina

1 osobe 30-45 min Zahtjevno
Prženi škampi s rezanim šampinjonima
Prženi škampi s rezanim šampinjonima

Spektakularno jelo

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Blagdanska užina od crvenog graha
Blagdanska užina od crvenog graha

Ovo odlično hladno predjelo bit će odlična dekoracija svakom blagdanskom jelu! Poslužite ga sa tortiljama ili svježe.

8 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Značaj zdrave ishrane
Zdrava ishrana
 
Eksperimentisanje u kuhinji u vidu kuhanja zdravih obroka i iskušavanja novih recepata i unošenja različitosti je zaista sjajno. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim jeste sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijed ten i izražene podočnjake, vrlo je moguće da razlog leži u nedostatku vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku.
 
U današnje vrijeme često nemamo dovoljno vremena da pripremimo zdrav obrok i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavnice što nema baš puno hranjivih tvari. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar u vezi sa povrćem jeste, prema zakonima odvojene ishrane, koji je na vrhu tabele zdravih dijeta, to što se povrće može kombinirati sa svime - mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom.
 
Trebate izbjegavati podgrijavanje, povrće je bolje jesti svježe kao salatu, jer ono na taj način zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati značaj povrća i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description