Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Značaj zdrave ishrane

Zdrava ishrana
 
Eksperimentisanje u kuhinji u vidu kuhanja zdravih obroka i iskušavanja novih recepata i unošenja različitosti je zaista sjajno. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim jeste sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijed ten i izražene podočnjake, vrlo je moguće da razlog leži u nedostatku vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku.
 
U današnje vrijeme često nemamo dovoljno vremena da pripremimo zdrav obrok i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavnice što nema baš puno hranjivih tvari. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar u vezi sa povrćem jeste, prema zakonima odvojene ishrane, koji je na vrhu tabele zdravih dijeta, to što se povrće može kombinirati sa svime - mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom.
 
Trebate izbjegavati podgrijavanje, povrće je bolje jesti svježe kao salatu, jer ono na taj način zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati značaj povrća i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Sushi riža
Sushi riža

Recept za sushi rižu – osnovu sushija.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Pašteta od graška s puterom i mentom
Pašteta od graška s puterom i mentom

Odličan i interesantan ukus.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Zapečeni krompir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom
Zapečeni krompir sa slaninom punjen mozzarellom i kukuruzom

Savršeno predjelo za porodična okupljanja. Kuhajte ukusna i brza jela uz Bonduelle proizvode.

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Lazanje
Lazanje

Naša kuharica vam donosi ukusan i provjeren recept za lazanje - jedno od najpoznatijih italijanskih jela.

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Značaj zdrave ishrane
Zdrava ishrana
 
Eksperimentisanje u kuhinji u vidu kuhanja zdravih obroka i iskušavanja novih recepata i unošenja različitosti je zaista sjajno. Međutim, ono što čini svaki obrok stvarno značajnim i zdravim jeste sadržaj vitamina i minerala. Ako imate krhke nokte, blijed ten i izražene podočnjake, vrlo je moguće da razlog leži u nedostatku vrijednih hranjivih tvari u vašem obroku.
 
U današnje vrijeme često nemamo dovoljno vremena da pripremimo zdrav obrok i prisiljeni smo uzeti nešto iz prodavnice što nema baš puno hranjivih tvari. Dakle, uvijek dodajte obroku barem jednu vrstu povrća kao dekoraciju. Najbolja stvar u vezi sa povrćem jeste, prema zakonima odvojene ishrane, koji je na vrhu tabele zdravih dijeta, to što se povrće može kombinirati sa svime - mesom, ribom, jajima, mlijekom, tjesteninom.
 
Trebate izbjegavati podgrijavanje, povrće je bolje jesti svježe kao salatu, jer ono na taj način zadržava više hranjivih tvari. Nemojte potcjenjivati značaj povrća i vidjet ćete pozitivan rezultat u vašem tijelu.
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description