Grašak - loptice pune zdravlja

Grašak ne samo da je vrlo hranjiv, već je i pun korisnih sastojaka za naše tijelo. Ova vrsta povrća daje uglavnom puno proteina i ugljikohidrata. Grašak je također vrijedan izvor vitamina B i vitamina C, D, E i K. Također sadrži mnoge važne zdrave mineralne soli, kao što su natrij, kalij, kalcij, fosfor, željezo, bakar, kobalt, jod i magnezij.

Zdrave kosti

Vitamin K sadržan u grašku igra vrlo važnu ulogu u apsorpciji kalcija. To znači da bez obzira koliko kalcija bude uneseno u tijelo, ako nema vitamina K u njemu, mi ćemo i dalje osjećati posljedice njegovog nedostatka, što može rezultirati smanjenom količinom minerala u kostima i na kraju, osteoporozom.

Bogat izvor antioksidansa

Grašak je bogat antioksidansima i protuupalnim tvarima, koje nas štite od raka. Sadrži, između ostalog, hlorofilin (izvedenica zelene boje hlorofila), koji se veže na kancerogene spojeve i sprečava njihovu apsorpciju. Grašak obiluje vitaminima A, E i C – antioksidansima koji "pomlađuju" naš venski sistem. Oni smanjuju nivo holesterola pohranjenog u našim venama i tako smanjuju izglede za razvoj bolesti srca ili ateroskleroze. Osim toga, vitamin C aktivira imunološki sistem, koji stimuliše rast i učinkovitost imunoloških stanica i drugih bijelih krvnih stanica koje se bore protiv bakterija i virusa.

Mentalno zdravlje

Folna kiselina koja se nalazi u zelenom grašku ima veliki utjecaj na naše mentalno stanje i raspoloženje. Ona utječe na metabolizam nervnih stanica, njihov rast i regeneraciju. Nedostatak ovog nutrijenta u tijelu može dovesti do poremećaja u radu mozga i pogoršanja kognitivnih funkcija, što se često manifestuje pogoršanjem pamćenja ili problema s učenjem i pažnjom. Deficit folne kiseline također je čest uzrok anksioznih poremećaja, agresivnosti i hiperaktivnosti, a često je povezan s depresijom.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Pureća prsa punjena kukuruzom i sosom od peršuna

Fantastičan okus i zanimljiva aroma. Dodajte zdrava jela vašoj ishrani - ovo će biti vaš savršeni recept. Počnite kuhati s nama!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Špinat s jogurtom i kukuruzom

Špinat s jogurtom i kukuruzom

Kuhajte jednostavna i ukusna jela za cijelu porodicu. Novi recepti iz Bonduellea. Kuhajte s nama.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Blagdanska užina od crvenog graha

Blagdanska užina od crvenog graha

Ovo odlično hladno predjelo bit će odlična dekoracija svakom blagdanskom jelu! Poslužite ga sa tortiljama ili svježe.

8 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Grašak - loptice pune zdravlja

Grašak ne samo da je vrlo hranjiv, već je i pun korisnih sastojaka za naše tijelo. Ova vrsta povrća daje uglavnom puno proteina i ugljikohidrata. Grašak je također vrijedan izvor vitamina B i vitamina C, D, E i K. Također sadrži mnoge važne zdrave mineralne soli, kao što su natrij, kalij, kalcij, fosfor, željezo, bakar, kobalt, jod i magnezij.

Zdrave kosti

Vitamin K sadržan u grašku igra vrlo važnu ulogu u apsorpciji kalcija. To znači da bez obzira koliko kalcija bude uneseno u tijelo, ako nema vitamina K u njemu, mi ćemo i dalje osjećati posljedice njegovog nedostatka, što može rezultirati smanjenom količinom minerala u kostima i na kraju, osteoporozom.

Bogat izvor antioksidansa

Grašak je bogat antioksidansima i protuupalnim tvarima, koje nas štite od raka. Sadrži, između ostalog, hlorofilin (izvedenica zelene boje hlorofila), koji se veže na kancerogene spojeve i sprečava njihovu apsorpciju. Grašak obiluje vitaminima A, E i C – antioksidansima koji "pomlađuju" naš venski sistem. Oni smanjuju nivo holesterola pohranjenog u našim venama i tako smanjuju izglede za razvoj bolesti srca ili ateroskleroze. Osim toga, vitamin C aktivira imunološki sistem, koji stimuliše rast i učinkovitost imunoloških stanica i drugih bijelih krvnih stanica koje se bore protiv bakterija i virusa.

Mentalno zdravlje

Folna kiselina koja se nalazi u zelenom grašku ima veliki utjecaj na naše mentalno stanje i raspoloženje. Ona utječe na metabolizam nervnih stanica, njihov rast i regeneraciju. Nedostatak ovog nutrijenta u tijelu može dovesti do poremećaja u radu mozga i pogoršanja kognitivnih funkcija, što se često manifestuje pogoršanjem pamćenja ili problema s učenjem i pažnjom. Deficit folne kiseline također je čest uzrok anksioznih poremećaja, agresivnosti i hiperaktivnosti, a često je povezan s depresijom.