Jedite šareno

Boja povrća i voća je povezana sa određenim supstancama koje utječu ne samo na boju proizvoda nego i njegova zdrava svojstva. Raznolikost konzumiranog voća i povrća opskrbljuje naše tijelo raznim vrijednim hranjivim tvarima.

Primjena 'šarenog tanjira' se fokusira na pripremu hranjivih jela i omogućava interesantan i ukusan pogled na vaše tanjire. Uvijek treba da bude mjesta za sljedeće komponente:

Crvena je boja vitalnosti, pomaže pri emocionalnim problemima, liječi tromost i umor. Crvena boja znači „obilje minerala". Njen nedostatak u ishrani može rezultirati anemijom ili vrtoglavicom.

Narandžasta je boja optimizma, liječi tugu i potiče na promjene. Njen nedostatak znači konstipaciju i ukočenost zglobova.

Zelena potiče fizičku otpornost, čisti i detoksikuje tijelo uz gubitak težine te sprečava napade panike. Zelena boja je prirodno bogata vitaminima i mineralima. Dodatno, ima pozitivan utjecaj na naš imunološki sistem, sprečava pojavu raka, unapređuje strukturu naše kože i odgađa starenje.

Ljubičasta je najmanje popularna boja u svakodnevnoj ishrani. Donosi mir, opušta, poboljšava koncentraciju i pomaže u stimulisanju mozga. Jedenjem ljubičaste hrane opuštate svoje tijelo i duh, pa time sprečavate i mogućnost infarkta. 

Jedite šareno

Složite šareni tanjir za vaše prijatelje u skladu sa principima zdrave ishrane.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Recept za sushi s kavijarom - jelo s kojim je japanska kuhinja pokorila svijet.

3 osobe 30-45 min Zahtjevno
Meksička salata s kus-kusom

Meksička salata s kus-kusom

Hranjiva i slasna salata

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Žablji bataci dinstani u bijelom vinu

Recept za žablje batake - jedan od najpoznatijih specijaliteta francuske kuhinje.

3 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Vegetarijansko jelo

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Jedite šareno

Boja povrća i voća je povezana sa određenim supstancama koje utječu ne samo na boju proizvoda nego i njegova zdrava svojstva. Raznolikost konzumiranog voća i povrća opskrbljuje naše tijelo raznim vrijednim hranjivim tvarima.

Primjena 'šarenog tanjira' se fokusira na pripremu hranjivih jela i omogućava interesantan i ukusan pogled na vaše tanjire. Uvijek treba da bude mjesta za sljedeće komponente:

Crvena je boja vitalnosti, pomaže pri emocionalnim problemima, liječi tromost i umor. Crvena boja znači „obilje minerala". Njen nedostatak u ishrani može rezultirati anemijom ili vrtoglavicom.

Narandžasta je boja optimizma, liječi tugu i potiče na promjene. Njen nedostatak znači konstipaciju i ukočenost zglobova.

Zelena potiče fizičku otpornost, čisti i detoksikuje tijelo uz gubitak težine te sprečava napade panike. Zelena boja je prirodno bogata vitaminima i mineralima. Dodatno, ima pozitivan utjecaj na naš imunološki sistem, sprečava pojavu raka, unapređuje strukturu naše kože i odgađa starenje.

Ljubičasta je najmanje popularna boja u svakodnevnoj ishrani. Donosi mir, opušta, poboljšava koncentraciju i pomaže u stimulisanju mozga. Jedenjem ljubičaste hrane opuštate svoje tijelo i duh, pa time sprečavate i mogućnost infarkta. 

Jedite šareno

Složite šareni tanjir za vaše prijatelje u skladu sa principima zdrave ishrane.