Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Kukuruz – povrće bez glutena

Indijsko zlato, kako neki nazivaju kukuruz, bogat je vitaminima B grupe, kao i vitaminima A, D, E, K, te folnom kiselinom. Također sadrži minerale, kao što su fosfor, kalij, kalcij, magnezij, te selen, a u tragovima kobalt, jod i brom, koji su vrlo vrijedni za ljudski organizam.

Kukuruz - snažan antioksidans

Selen i vitamin E smanjuju rizik od bolesti povezanih s rakom. Selen je sastavni dio enzima koji brani staničnu membranu i crvene krvne stanice od razarajućeg utjecaja slobodnih radikala. To sprečava stvaranje kancerogenih promjena tkiva i organa. Osim toga, selen ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sistema. Kod primjene optimalne doze ovog elementa tijelo u više navrata povećava nivo proizvodnje bijelih krvnih stanica. Osim toga, još jedan vrijedan sastojak kukuruza je lutein - žuta boja iz skupine karotenoida - koji štite makule oka od degeneracije te sadrži antioksidativna svojstva.

Kukuruz za zdravo srce

Kalij sadržan u kukuruzu poboljšava stanje srca. Istraživanja su pokazala da ljudi čija ishrana sadrži veliku količinu tog elementa imaju niži krvni pritisak, te pravilan stepen otkucaja srca. Štaviše, kult konzumiranja kukuruza vodi smanjenju nivoa holesterola. Topljiva vlakna, sadržana u kukuruzu veoma su efikasna u borbi protiv holesterola i pomažu u rješavanju ove štetne masnoće iz tijela.

Ne sadrži gluten

Mnogi ne znaju da je kukuruz siguran za osobe koje se pridržavaju bezglutenske ishrane. Proizvodi kao što su brašno, krupica, pahuljice i ulje mogu se zamijeniti proizvodima na kukuruznoj bazi.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke
Pečeni svinjski kotleti sa salatom od kukuruza, graška i šunke

Pripremite ovaj ukusni odrezak i vaši voljeni će biti oduševljeni!

4 osobe Više od 45 min Zahtjevno
Kolač s povrćem
Kolač s povrćem

Vegetarijanski kolač s povrćem i sirom

10 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Njemačka krompir salata
Njemačka krompir salata

Osnova ovog jela je krompir kojemu se onda dodaju razni sastojci: slanina, luk, paradajz, grašak, jaja, kukuruz ili čak naranče.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Smoothie od kukuruza
Smoothie od kukuruza

Smoothie od kukuruza i banane je idealan za međuobrok.

2 osobe Do 15 min Jednostavno
Kukuruz – povrće bez glutena

Indijsko zlato, kako neki nazivaju kukuruz, bogat je vitaminima B grupe, kao i vitaminima A, D, E, K, te folnom kiselinom. Također sadrži minerale, kao što su fosfor, kalij, kalcij, magnezij, te selen, a u tragovima kobalt, jod i brom, koji su vrlo vrijedni za ljudski organizam.

Kukuruz - snažan antioksidans

Selen i vitamin E smanjuju rizik od bolesti povezanih s rakom. Selen je sastavni dio enzima koji brani staničnu membranu i crvene krvne stanice od razarajućeg utjecaja slobodnih radikala. To sprečava stvaranje kancerogenih promjena tkiva i organa. Osim toga, selen ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sistema. Kod primjene optimalne doze ovog elementa tijelo u više navrata povećava nivo proizvodnje bijelih krvnih stanica. Osim toga, još jedan vrijedan sastojak kukuruza je lutein - žuta boja iz skupine karotenoida - koji štite makule oka od degeneracije te sadrži antioksidativna svojstva.

Kukuruz za zdravo srce

Kalij sadržan u kukuruzu poboljšava stanje srca. Istraživanja su pokazala da ljudi čija ishrana sadrži veliku količinu tog elementa imaju niži krvni pritisak, te pravilan stepen otkucaja srca. Štaviše, kult konzumiranja kukuruza vodi smanjenju nivoa holesterola. Topljiva vlakna, sadržana u kukuruzu veoma su efikasna u borbi protiv holesterola i pomažu u rješavanju ove štetne masnoće iz tijela.

Ne sadrži gluten

Mnogi ne znaju da je kukuruz siguran za osobe koje se pridržavaju bezglutenske ishrane. Proizvodi kao što su brašno, krupica, pahuljice i ulje mogu se zamijeniti proizvodima na kukuruznoj bazi.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description