Kukuruz – povrće bez glutena

Indijsko zlato, kako neki nazivaju kukuruz, bogat je vitaminima B grupe, kao i vitaminima A, D, E, K, te folnom kiselinom. Također sadrži minerale, kao što su fosfor, kalij, kalcij, magnezij, te selen, a u tragovima kobalt, jod i brom, koji su vrlo vrijedni za ljudski organizam.

Kukuruz - snažan antioksidans

Selen i vitamin E smanjuju rizik od bolesti povezanih s rakom. Selen je sastavni dio enzima koji brani staničnu membranu i crvene krvne stanice od razarajućeg utjecaja slobodnih radikala. To sprečava stvaranje kancerogenih promjena tkiva i organa. Osim toga, selen ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sistema. Kod primjene optimalne doze ovog elementa tijelo u više navrata povećava nivo proizvodnje bijelih krvnih stanica. Osim toga, još jedan vrijedan sastojak kukuruza je lutein - žuta boja iz skupine karotenoida - koji štite makule oka od degeneracije te sadrži antioksidativna svojstva.

Kukuruz za zdravo srce

Kalij sadržan u kukuruzu poboljšava stanje srca. Istraživanja su pokazala da ljudi čija ishrana sadrži veliku količinu tog elementa imaju niži krvni pritisak, te pravilan stepen otkucaja srca. Štaviše, kult konzumiranja kukuruza vodi smanjenju nivoa holesterola. Topljiva vlakna, sadržana u kukuruzu veoma su efikasna u borbi protiv holesterola i pomažu u rješavanju ove štetne masnoće iz tijela.

Ne sadrži gluten

Mnogi ne znaju da je kukuruz siguran za osobe koje se pridržavaju bezglutenske ishrane. Proizvodi kao što su brašno, krupica, pahuljice i ulje mogu se zamijeniti proizvodima na kukuruznoj bazi.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Recept za sushi s kavijarom - jelo s kojim je japanska kuhinja pokorila svijet.

3 osobe 30-45 min Zahtjevno
Kukuruzne lepinje sa sosom od kiselog kajmaka i začina

Kukuruzne lepinje sa sosom od kiselog kajmaka i začina

Za samo 45 minuta pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerovatan okus. Kuhajte s nama!

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom

Salata s goveđim rezancima i bijelim grahom

Divno jelo za ljetne dane

2 osobe 15-30 min Zahtjevno
Tacosi s crvenim grahom

Tacosi s crvenim grahom

Uz ovo šareno jelo ćete imati osjećaj kao da ste na odmoru u Meksiku.

2 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Kukuruz – povrće bez glutena

Indijsko zlato, kako neki nazivaju kukuruz, bogat je vitaminima B grupe, kao i vitaminima A, D, E, K, te folnom kiselinom. Također sadrži minerale, kao što su fosfor, kalij, kalcij, magnezij, te selen, a u tragovima kobalt, jod i brom, koji su vrlo vrijedni za ljudski organizam.

Kukuruz - snažan antioksidans

Selen i vitamin E smanjuju rizik od bolesti povezanih s rakom. Selen je sastavni dio enzima koji brani staničnu membranu i crvene krvne stanice od razarajućeg utjecaja slobodnih radikala. To sprečava stvaranje kancerogenih promjena tkiva i organa. Osim toga, selen ima važnu ulogu u jačanju imunološkog sistema. Kod primjene optimalne doze ovog elementa tijelo u više navrata povećava nivo proizvodnje bijelih krvnih stanica. Osim toga, još jedan vrijedan sastojak kukuruza je lutein - žuta boja iz skupine karotenoida - koji štite makule oka od degeneracije te sadrži antioksidativna svojstva.

Kukuruz za zdravo srce

Kalij sadržan u kukuruzu poboljšava stanje srca. Istraživanja su pokazala da ljudi čija ishrana sadrži veliku količinu tog elementa imaju niži krvni pritisak, te pravilan stepen otkucaja srca. Štaviše, kult konzumiranja kukuruza vodi smanjenju nivoa holesterola. Topljiva vlakna, sadržana u kukuruzu veoma su efikasna u borbi protiv holesterola i pomažu u rješavanju ove štetne masnoće iz tijela.

Ne sadrži gluten

Mnogi ne znaju da je kukuruz siguran za osobe koje se pridržavaju bezglutenske ishrane. Proizvodi kao što su brašno, krupica, pahuljice i ulje mogu se zamijeniti proizvodima na kukuruznoj bazi.