Tjelesna aktivnost

Tjelesna aktivnost igra važnu ulogu u našim životima, ali nažalost samo se mali broj ljudi redovno bavi nekom vrstom sporta. Međutim, baš svako može pronaći nešto što mu odgovara. Aktivnosti na otvorenom su svakako najdjelotvornije i imaju najviše koristi za zdravstveno stanje organizma, ali ovakav aktivan način provođenja slobodnog vremena bilježi konstantni pad - iako smo svjesni kako manjak tjelesne aktivnosti štetno utječe na naše zdravlje jednako kao i pušenje ili visok nivo holesterola.  

Vježbanje, tjelesna aktivnost i zdravlje

Redovna tjelovježba jeste najučinkovitijii i najjeftiniji način za izbjegavanje raznih bolesti i poboljšanje zdravstvenog stanja u mnogim aspektima:

  • umiruje ubrzani puls
  • umanjuje rizik od pojave kardiovaskularnih bolesti
  • povećava koštanu masu
  • štiti od osteoporoze

Tjelesna aktivnost i mentalno zdravlje

Utjecaj zdravog načina života koji uključuje i tjelesnu aktivnost može se uočiti i na psihološkoj osnovi. Vježbanje umanjuje osjećaj straha, pomaže u borbi protiv depresije, poboljšava kvalitet sna i raspoloženje općenito. Štaviše, fizički napor u grupi je koristan iz više razloga. Vježbanje je također način bijega od svakodnevnih problema, jer nam fokusiranost na trening omogućuje bijeg od sveprisutnog stresa. Zahvaljujući tjelesnoj aktivnosti osigurat ćemo sebi dobro raspoloženje, što također mijenja način na koji gledamo na život.

Vježbanje i dijeta

Tjelesna aktivnost povećava potrošnju kalorija što pomaže u procesu mršavljenja i održavanja idealne tjelesne mase. Redovna tjelovježba pozitivno utječe na probavni sistem, smanjuje želju za hranom i pomaže u topljenju viška tjelesne masti. Vježbajući, nećemo se samo osjećati bolje, već ćemo izbjeći i brojne probleme koje za sobom donosi prekomjerna tjelesna masa.

Dodatna korist

Ako već poboljšanje zdravstvenog stanja nije dovoljno dobar razlog zbog kojeg biste počeli vježbati, možda će način na koji tjelovježba utječe na libido biti bolji argument. Dok se bavimo sportom oslobađaju se hormoni povezani s povećanjem želje za seksom, a osim toga, bavljenje sportom ima odličan utjecaj na naš izgled i privlačnost suprotnom spolu. Dakle, bavite se sportom kako biste ostali zdravi, mladoliki i u formi.

Dobro je isprobati razne oblike tjelovježbe iz široke palete aktivnosti koje se nude, kako biste pronašli oblik vježbanja koji Vam najviše odgovara.

  • Aerobik uključuje ritmičke vježbe usmjerene na povećanje mišićne mase koja povećava potrebu organizma za kisikom.
  • Aqua aerobik odličan je za starije ljude koji žele biti aktivni.
  • Callanetics je vrsta rekreativnog vježbanja koja se može praktikovati i kod kuće.
  • Pilates se sastoji od niza pokreta koji se iznova ponavljaju, a uključuje aktivnost tijela i uma. Odličan je u postizanju tjelesnog sklada, a pogodan je za ljude različite dobi i fizičke spreme.
  • Fitness je oblik treninga koji usklađuje disanje i vježbe podizanja tereta, a uključuje i poseban način ishrane.
  • Jogu treba shvatiti kao metodu kojom se želi usavršiti tijelo i um; to postaje način života.
  • Tai Chi je vrsta tjelovježbe koja se bazira na tradicionalnim kineskim metodama, a veliku pažnju pridaje aktivnoj meditaciji.
  • Fitball je siguran način vježbanja koji povezuje trening i zabavu, a odličan je za starije osobe, trudnice i majke nakon poroda.
  • Step aerobik predstavlja intenzivniji oblik aerobika koji omogućuje sagorijevanje viška kalorija, oslobađanje masnoća i poboljšanje kardiovaskularnih funkcija.
  • Istezanje pomaže u smanjenju mišićne osjetljivosti na bol, čuva nas od povreda i potiče regeneraciju nakon tjelesnog napora.
  • Jogging nije ništa drugo do trčanja smanjenim intenzitetom. Ova popularna tjelesna aktivnost ne zahtijeva posebno mjesto ili pomagala, kao ni izvođenje komplikovanih pokreta.
  • Trbušni ples djelotvorno jača mišiće i učvršćuje tijelo.

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Špinat s jogurtom i kukuruzom

Špinat s jogurtom i kukuruzom

Kuhajte jednostavna i ukusna jela za cijelu porodicu. Novi recepti iz Bonduellea. Kuhajte s nama.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Jelo od graška sa svježim koprom

Jelo od graška sa svježim koprom

Tradicionalno slasno jelo

2 osobe 30-45 min Jednostavno
Puding s kukuruzom, kravljim sirom i umakom od brusnice

Puding s kukuruzom, kravljim sirom i umakom od brusnice

Nevjerovatno ukusan recept!

6 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Pašteta od graška s puterom i mentom

Pašteta od graška s puterom i mentom

Odličan i interesantan ukus.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Tjelesna aktivnost

Tjelesna aktivnost igra važnu ulogu u našim životima, ali nažalost samo se mali broj ljudi redovno bavi nekom vrstom sporta. Međutim, baš svako može pronaći nešto što mu odgovara. Aktivnosti na otvorenom su svakako najdjelotvornije i imaju najviše koristi za zdravstveno stanje organizma, ali ovakav aktivan način provođenja slobodnog vremena bilježi konstantni pad - iako smo svjesni kako manjak tjelesne aktivnosti štetno utječe na naše zdravlje jednako kao i pušenje ili visok nivo holesterola.  

Vježbanje, tjelesna aktivnost i zdravlje

Redovna tjelovježba jeste najučinkovitijii i najjeftiniji način za izbjegavanje raznih bolesti i poboljšanje zdravstvenog stanja u mnogim aspektima:

  • umiruje ubrzani puls
  • umanjuje rizik od pojave kardiovaskularnih bolesti
  • povećava koštanu masu
  • štiti od osteoporoze

Tjelesna aktivnost i mentalno zdravlje

Utjecaj zdravog načina života koji uključuje i tjelesnu aktivnost može se uočiti i na psihološkoj osnovi. Vježbanje umanjuje osjećaj straha, pomaže u borbi protiv depresije, poboljšava kvalitet sna i raspoloženje općenito. Štaviše, fizički napor u grupi je koristan iz više razloga. Vježbanje je također način bijega od svakodnevnih problema, jer nam fokusiranost na trening omogućuje bijeg od sveprisutnog stresa. Zahvaljujući tjelesnoj aktivnosti osigurat ćemo sebi dobro raspoloženje, što također mijenja način na koji gledamo na život.

Vježbanje i dijeta

Tjelesna aktivnost povećava potrošnju kalorija što pomaže u procesu mršavljenja i održavanja idealne tjelesne mase. Redovna tjelovježba pozitivno utječe na probavni sistem, smanjuje želju za hranom i pomaže u topljenju viška tjelesne masti. Vježbajući, nećemo se samo osjećati bolje, već ćemo izbjeći i brojne probleme koje za sobom donosi prekomjerna tjelesna masa.

Dodatna korist

Ako već poboljšanje zdravstvenog stanja nije dovoljno dobar razlog zbog kojeg biste počeli vježbati, možda će način na koji tjelovježba utječe na libido biti bolji argument. Dok se bavimo sportom oslobađaju se hormoni povezani s povećanjem želje za seksom, a osim toga, bavljenje sportom ima odličan utjecaj na naš izgled i privlačnost suprotnom spolu. Dakle, bavite se sportom kako biste ostali zdravi, mladoliki i u formi.

Dobro je isprobati razne oblike tjelovježbe iz široke palete aktivnosti koje se nude, kako biste pronašli oblik vježbanja koji Vam najviše odgovara.

  • Aerobik uključuje ritmičke vježbe usmjerene na povećanje mišićne mase koja povećava potrebu organizma za kisikom.
  • Aqua aerobik odličan je za starije ljude koji žele biti aktivni.
  • Callanetics je vrsta rekreativnog vježbanja koja se može praktikovati i kod kuće.
  • Pilates se sastoji od niza pokreta koji se iznova ponavljaju, a uključuje aktivnost tijela i uma. Odličan je u postizanju tjelesnog sklada, a pogodan je za ljude različite dobi i fizičke spreme.
  • Fitness je oblik treninga koji usklađuje disanje i vježbe podizanja tereta, a uključuje i poseban način ishrane.
  • Jogu treba shvatiti kao metodu kojom se želi usavršiti tijelo i um; to postaje način života.
  • Tai Chi je vrsta tjelovježbe koja se bazira na tradicionalnim kineskim metodama, a veliku pažnju pridaje aktivnoj meditaciji.
  • Fitball je siguran način vježbanja koji povezuje trening i zabavu, a odličan je za starije osobe, trudnice i majke nakon poroda.
  • Step aerobik predstavlja intenzivniji oblik aerobika koji omogućuje sagorijevanje viška kalorija, oslobađanje masnoća i poboljšanje kardiovaskularnih funkcija.
  • Istezanje pomaže u smanjenju mišićne osjetljivosti na bol, čuva nas od povreda i potiče regeneraciju nakon tjelesnog napora.
  • Jogging nije ništa drugo do trčanja smanjenim intenzitetom. Ova popularna tjelesna aktivnost ne zahtijeva posebno mjesto ili pomagala, kao ni izvođenje komplikovanih pokreta.
  • Trbušni ples djelotvorno jača mišiće i učvršćuje tijelo.