Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Vrste makarona

Makaroni od cijelog zrna – pod ovim imenom možete pronaći makarone od brašna s cijelim zrnom i visokim mljevenjem. Mogu biti od pšeničnog brašna (tjestenina smeđe-žute boje) ili raži (tjestenina tamno-smeđe boje).

Tjestenina od pšeničnog brašna cijelog zrna sadrži više vitamina i minerala nego klasična tjestenina.

Rižini rezanci pripremaju se od rižinog brašna. Sastoje se uglavnom od škroba, i to bez glutena i masti. Vrlo su popularni u Aziji, pogotovo u Kini. Mogu se servirati s piletinom, plodovima mora i povrćem. Savršeni su za azijske supe.

Sojini makaroni – na prvi pogled se čine kao da su napravljeni od soje, ali taj trgovački naziv nije tačan. Ustvari, u njihovom sastavu nalazi se uglavnom škrob dobiven iz mung graha. Sadrže oko 10% proteina i bez glutena su. Najbolji su kao dodatak supama, proljetnim rolicama, može ih se servirati sa svinjetinom ili govedinom, kao i sa povrćem.

Kukuruzni makaroni – žuti makaroni koji su napravljeni od kukuruznog brašna. Bogati su vlaknima i vitaminima B, E i A. Isto tako, sadrže magnezij i kalij. Smatraju se veoma zdravom hranom. Odlično idu uz meksičke salate i ukusni su s grahom.

Vrste makarona

Pronađite svoje omiljene makarone.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Vegetarijansko jelo

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Korpice s povrćem i umakom od parmezana
Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Blagdanska užina od crvenog graha
Blagdanska užina od crvenog graha

Ovo odlično hladno predjelo bit će odlična dekoracija svakom blagdanskom jelu! Poslužite ga sa tortiljama ili svježe.

8 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Puding s kukuruzom, kravljim sirom i umakom od brusnice
Puding s kukuruzom, kravljim sirom i umakom od brusnice

Nevjerovatno ukusan recept!

6 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Vrste makarona

Makaroni od cijelog zrna – pod ovim imenom možete pronaći makarone od brašna s cijelim zrnom i visokim mljevenjem. Mogu biti od pšeničnog brašna (tjestenina smeđe-žute boje) ili raži (tjestenina tamno-smeđe boje).

Tjestenina od pšeničnog brašna cijelog zrna sadrži više vitamina i minerala nego klasična tjestenina.

Rižini rezanci pripremaju se od rižinog brašna. Sastoje se uglavnom od škroba, i to bez glutena i masti. Vrlo su popularni u Aziji, pogotovo u Kini. Mogu se servirati s piletinom, plodovima mora i povrćem. Savršeni su za azijske supe.

Sojini makaroni – na prvi pogled se čine kao da su napravljeni od soje, ali taj trgovački naziv nije tačan. Ustvari, u njihovom sastavu nalazi se uglavnom škrob dobiven iz mung graha. Sadrže oko 10% proteina i bez glutena su. Najbolji su kao dodatak supama, proljetnim rolicama, može ih se servirati sa svinjetinom ili govedinom, kao i sa povrćem.

Kukuruzni makaroni – žuti makaroni koji su napravljeni od kukuruznog brašna. Bogati su vlaknima i vitaminima B, E i A. Isto tako, sadrže magnezij i kalij. Smatraju se veoma zdravom hranom. Odlično idu uz meksičke salate i ukusni su s grahom.

Vrste makarona

Pronađite svoje omiljene makarone.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description