Vrste makarona

Makaroni od cijelog zrna – pod ovim imenom možete pronaći makarone od brašna s cijelim zrnom i visokim mljevenjem. Mogu biti od pšeničnog brašna (tjestenina smeđe-žute boje) ili raži (tjestenina tamno-smeđe boje).

Tjestenina od pšeničnog brašna cijelog zrna sadrži više vitamina i minerala nego klasična tjestenina.

Rižini rezanci pripremaju se od rižinog brašna. Sastoje se uglavnom od škroba, i to bez glutena i masti. Vrlo su popularni u Aziji, pogotovo u Kini. Mogu se servirati s piletinom, plodovima mora i povrćem. Savršeni su za azijske supe.

Sojini makaroni – na prvi pogled se čine kao da su napravljeni od soje, ali taj trgovački naziv nije tačan. Ustvari, u njihovom sastavu nalazi se uglavnom škrob dobiven iz mung graha. Sadrže oko 10% proteina i bez glutena su. Najbolji su kao dodatak supama, proljetnim rolicama, može ih se servirati sa svinjetinom ili govedinom, kao i sa povrćem.

Kukuruzni makaroni – žuti makaroni koji su napravljeni od kukuruznog brašna. Bogati su vlaknima i vitaminima B, E i A. Isto tako, sadrže magnezij i kalij. Smatraju se veoma zdravom hranom. Odlično idu uz meksičke salate i ukusni su s grahom.

Vrste makarona

Pronađite svoje omiljene makarone.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem

Tjestenina s povrćem idealno je jelo za užinu ili za lakši ručak.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Blagdanska užina od crvenog graha

Blagdanska užina od crvenog graha

Ovo odlično hladno predjelo bit će odlična dekoracija svakom blagdanskom jelu! Poslužite ga sa tortiljama ili svježe.

8 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Pizza "Proljetno povrće"

Pizza "Proljetno povrće"

Recept za svježu pizzu!

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Recept za sushi s kavijarom - jelo s kojim je japanska kuhinja pokorila svijet.

3 osobe 30-45 min Zahtjevno
Vrste makarona

Makaroni od cijelog zrna – pod ovim imenom možete pronaći makarone od brašna s cijelim zrnom i visokim mljevenjem. Mogu biti od pšeničnog brašna (tjestenina smeđe-žute boje) ili raži (tjestenina tamno-smeđe boje).

Tjestenina od pšeničnog brašna cijelog zrna sadrži više vitamina i minerala nego klasična tjestenina.

Rižini rezanci pripremaju se od rižinog brašna. Sastoje se uglavnom od škroba, i to bez glutena i masti. Vrlo su popularni u Aziji, pogotovo u Kini. Mogu se servirati s piletinom, plodovima mora i povrćem. Savršeni su za azijske supe.

Sojini makaroni – na prvi pogled se čine kao da su napravljeni od soje, ali taj trgovački naziv nije tačan. Ustvari, u njihovom sastavu nalazi se uglavnom škrob dobiven iz mung graha. Sadrže oko 10% proteina i bez glutena su. Najbolji su kao dodatak supama, proljetnim rolicama, može ih se servirati sa svinjetinom ili govedinom, kao i sa povrćem.

Kukuruzni makaroni – žuti makaroni koji su napravljeni od kukuruznog brašna. Bogati su vlaknima i vitaminima B, E i A. Isto tako, sadrže magnezij i kalij. Smatraju se veoma zdravom hranom. Odlično idu uz meksičke salate i ukusni su s grahom.

Vrste makarona

Pronađite svoje omiljene makarone.