Ova web stranica koristi kolačiće. Korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića.

Više informacija

Zdravlje u brojkama

2000 - ovoliko koraka biste trebali napraviti svaki dan kako ne biste dobili na težini. Dvije hiljade koraka znači samo 15 minuta hodanja. Dovoljno je samo da napustite autobus jednu stanicu prije nego što bi trebalo da izađete i da malo brže hodate na putu kući.

100 – trebali biste snabdijevati tijelo sa 100 kalorija manje svaki dan ako želite izgubiti 4-5 kilograma godišnje. A stotinu kalorija nije puno! To je jednako kao npr. nešto malo čipsa, čaša kole ili zdjela pudinga. Dovoljno je da kažete ne ovakvim stvarima.

60 - dodatnih minuta dnevno biste trebali spavati. Dodatni sat sna dnevno povećat će vaše vitalnosti za 25 posto. Nivo vaše koncentracije će rasti, vaše raspoloženje će rasti i bit ćete manje skloni stresu. Ako se ne probudite sami od sebe u jutarnjim satima nego vas budi alarm, to znači da biste trebali imati i dodatni sat sna. Ako se to čini nemogućim tokom sedmice - probajte to uraditi barem vikendom.

24 – ovaj broj trbušnjaka omogućit će vam da zadržite ravan stomak a dodatno će spriječiti nakupljanje prekomjernih kilograma. Samo vježbajte svaki dan!

15 - trebali biste se smijati barem toliko puta dnevno kako biste bili zdravi. Smijeh oksidira vaše tijelo, omogućuje bolju cirkulaciju krvi, čuva vaše srce u dobrom stanju, a smanjuje i nivo hormona stresa. Tijelo reagira na smijeh na isti način na koji reagira na tjelesne aktivnosti. Smijeh aktivira oko 150 različitih mišića. Ukoliko se smijete stotinu puta dnevno, to je kao da ste vježbali aerobik deset minuta.
 
5 - to je najmanji broj čaša vode koji vaše tijelo zahtijeva kako bi pravilno funkcionisalo. Takođe vam je potrebno pet malih obroka dnevno - na taj način ćete održati odgovarajući nivo šećera u krvi, a izbjeći ćete i prejedanje.

2 - trebate ovoliko zdjela voća i povrća dnevno kako bi se učinkovito zaštitili od srčanih bolesti i raka. Voće i povrće omogućuju održavanje odgovarajuće težine.

1 – samo jedna pizza s umakom od paradajza sedmično smanjuje rizik od dobivanja raka. Istraživanja su pokazala da su ljudi koji jedu pizzu češće na većem nivou rizika od dobivanja raka.


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Pureći giros - tradicionalni grčki recept
Pureći giros - tradicionalni grčki recept

Recept za giros otkriven je veoma davno.

2 osobe Više od 45 min Jednostavno
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama
Povrtni kotleti sa špinatom i gljivama

Slasna užina za Vaše goste

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Gulaš od šampinjona s krompirom i currijem
Gulaš od šampinjona s krompirom i currijem

Jelo koje morate probati Savjet: Poslužite s kaduljom i pahuljicama crne soli.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Vegetarijanski chilli sa zelenim i žutim mahunama
Vegetarijanski chilli sa zelenim i žutim mahunama

Pikantni veganski recept pun proteina i izvrsno jelo za nedjeljni ručak

2 osobe 15-30 min Srednje zahtjevno
Zdravlje u brojkama
2000 - ovoliko koraka biste trebali napraviti svaki dan kako ne biste dobili na težini. Dvije hiljade koraka znači samo 15 minuta hodanja. Dovoljno je samo da napustite autobus jednu stanicu prije nego što bi trebalo da izađete i da malo brže hodate na putu kući.

100 – trebali biste snabdijevati tijelo sa 100 kalorija manje svaki dan ako želite izgubiti 4-5 kilograma godišnje. A stotinu kalorija nije puno! To je jednako kao npr. nešto malo čipsa, čaša kole ili zdjela pudinga. Dovoljno je da kažete ne ovakvim stvarima.

60 - dodatnih minuta dnevno biste trebali spavati. Dodatni sat sna dnevno povećat će vaše vitalnosti za 25 posto. Nivo vaše koncentracije će rasti, vaše raspoloženje će rasti i bit ćete manje skloni stresu. Ako se ne probudite sami od sebe u jutarnjim satima nego vas budi alarm, to znači da biste trebali imati i dodatni sat sna. Ako se to čini nemogućim tokom sedmice - probajte to uraditi barem vikendom.

24 – ovaj broj trbušnjaka omogućit će vam da zadržite ravan stomak a dodatno će spriječiti nakupljanje prekomjernih kilograma. Samo vježbajte svaki dan!

15 - trebali biste se smijati barem toliko puta dnevno kako biste bili zdravi. Smijeh oksidira vaše tijelo, omogućuje bolju cirkulaciju krvi, čuva vaše srce u dobrom stanju, a smanjuje i nivo hormona stresa. Tijelo reagira na smijeh na isti način na koji reagira na tjelesne aktivnosti. Smijeh aktivira oko 150 različitih mišića. Ukoliko se smijete stotinu puta dnevno, to je kao da ste vježbali aerobik deset minuta.
 
5 - to je najmanji broj čaša vode koji vaše tijelo zahtijeva kako bi pravilno funkcionisalo. Takođe vam je potrebno pet malih obroka dnevno - na taj način ćete održati odgovarajući nivo šećera u krvi, a izbjeći ćete i prejedanje.

2 - trebate ovoliko zdjela voća i povrća dnevno kako bi se učinkovito zaštitili od srčanih bolesti i raka. Voće i povrće omogućuju održavanje odgovarajuće težine.

1 – samo jedna pizza s umakom od paradajza sedmično smanjuje rizik od dobivanja raka. Istraživanja su pokazala da su ljudi koji jedu pizzu češće na većem nivou rizika od dobivanja raka.

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description