Vitamin B za smirenje živaca i jačanje metabolizma

Vitamini B grupe veoma su bitni za tijelo. Oni su dio enzima ili ih aktiviraju. Iz tog razloga imaju utjecaj na stanični metabolizam i bazu svih procesa koji se odvijaju u organizmu.

Grupa vitamina B je primarno odgovorna za pravilno funkcioniranje nervnog sistema, i konzekventno – za mentalno zdravlje. Manjak grupe vitamina B može uzrokovati ozbiljne posljedice. Njihovo odsustvo može dovesti do promjena u krvnim žilama, uzrokovati nepravilnosti nervnog sistema i nepravilnosti nivoa holesterola u krvi.

Vitamini iz B grupe nalaze se uglavnom u ječmu i grizu heljde, mesnim iznutricama, tamnom kruhu, bademima, jajima, karfiolu, kupusu, luku, bijelom luku, prokulicama, brokuli, špinatu, grahu i grašku. Treba zapamtiti da je potreba za ovim vitaminima povećana kada jedemo slatkiše i ostale suvišne ugljikohidrate. Alkohol, kafa i crni čaj učinkovito uništavaju vitamin B.

Vitamin B za smirenje živaca i jačanje metabolizma

Poboljšajte svoje raspoloženje jedenjem proizvoda bogatih vitaminom B


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Kolač s povrćem
Kolač s povrćem

Vegetarijanski kolač s povrćem i sirom

10 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom
Zdrava tjestenina sa špinatom i graškom

Vegetarijansko jelo

4 osobe 15-30 min Jednostavno
Zelene mahune s paradajzom i koprom
Zelene mahune s paradajzom i koprom

Izvrstan obrok s bijelim lukom i puno kopra! Lagan za pripremu! Prikladan za predjelo ili glavno jelo.

2 osobe 15-30 min Jednostavno
Korpice s povrćem i umakom od parmezana
Korpice s povrćem i umakom od parmezana

Savršena istančanost ukusa u ovim prekrasnim korpicama, posluženim s toplim, ukusnim umakom od parmezana!

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Vitamin B za smirenje živaca i jačanje metabolizma

Vitamini B grupe veoma su bitni za tijelo. Oni su dio enzima ili ih aktiviraju. Iz tog razloga imaju utjecaj na stanični metabolizam i bazu svih procesa koji se odvijaju u organizmu.

Grupa vitamina B je primarno odgovorna za pravilno funkcioniranje nervnog sistema, i konzekventno – za mentalno zdravlje. Manjak grupe vitamina B može uzrokovati ozbiljne posljedice. Njihovo odsustvo može dovesti do promjena u krvnim žilama, uzrokovati nepravilnosti nervnog sistema i nepravilnosti nivoa holesterola u krvi.

Vitamini iz B grupe nalaze se uglavnom u ječmu i grizu heljde, mesnim iznutricama, tamnom kruhu, bademima, jajima, karfiolu, kupusu, luku, bijelom luku, prokulicama, brokuli, špinatu, grahu i grašku. Treba zapamtiti da je potreba za ovim vitaminima povećana kada jedemo slatkiše i ostale suvišne ugljikohidrate. Alkohol, kafa i crni čaj učinkovito uništavaju vitamin B.

Vitamin B za smirenje živaca i jačanje metabolizma

Poboljšajte svoje raspoloženje jedenjem proizvoda bogatih vitaminom B