Vitamin B za smirenje živaca i jačanje metabolizma

Vitamini B grupe veoma su bitni za tijelo. Oni su dio enzima ili ih aktiviraju. Iz tog razloga imaju utjecaj na stanični metabolizam i bazu svih procesa koji se odvijaju u organizmu.

Grupa vitamina B je primarno odgovorna za pravilno funkcioniranje nervnog sistema, i konzekventno – za mentalno zdravlje. Manjak grupe vitamina B može uzrokovati ozbiljne posljedice. Njihovo odsustvo može dovesti do promjena u krvnim žilama, uzrokovati nepravilnosti nervnog sistema i nepravilnosti nivoa holesterola u krvi.

Vitamini iz B grupe nalaze se uglavnom u ječmu i grizu heljde, mesnim iznutricama, tamnom kruhu, bademima, jajima, karfiolu, kupusu, luku, bijelom luku, prokulicama, brokuli, špinatu, grahu i grašku. Treba zapamtiti da je potreba za ovim vitaminima povećana kada jedemo slatkiše i ostale suvišne ugljikohidrate. Alkohol, kafa i crni čaj učinkovito uništavaju vitamin B.

Vitamin B za smirenje živaca i jačanje metabolizma

Poboljšajte svoje raspoloženje jedenjem proizvoda bogatih vitaminom B


Recepti koji bi vas mogli zanimati

Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Ukusan recept za cijelu porodicu.

2 osobe Do 15 min Jednostavno
Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom

Salata s crvenim grahom, jabukom i sirom

Poseban ukus za posebne trenutke s dragim ljudima.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Kukuruzne lepinje sa sosom od kiselog kajmaka i začina

Kukuruzne lepinje sa sosom od kiselog kajmaka i začina

Za samo 45 minuta pripremite ukusno i šareno jelo! Slatki kukuruz i sezonski začini - nevjerovatan okus. Kuhajte s nama!

4 osobe 30-45 min Srednje zahtjevno
Sushi riža

Sushi riža

Recept za sushi rižu – osnovu sushija.

4 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Vitamin B za smirenje živaca i jačanje metabolizma

Vitamini B grupe veoma su bitni za tijelo. Oni su dio enzima ili ih aktiviraju. Iz tog razloga imaju utjecaj na stanični metabolizam i bazu svih procesa koji se odvijaju u organizmu.

Grupa vitamina B je primarno odgovorna za pravilno funkcioniranje nervnog sistema, i konzekventno – za mentalno zdravlje. Manjak grupe vitamina B može uzrokovati ozbiljne posljedice. Njihovo odsustvo može dovesti do promjena u krvnim žilama, uzrokovati nepravilnosti nervnog sistema i nepravilnosti nivoa holesterola u krvi.

Vitamini iz B grupe nalaze se uglavnom u ječmu i grizu heljde, mesnim iznutricama, tamnom kruhu, bademima, jajima, karfiolu, kupusu, luku, bijelom luku, prokulicama, brokuli, špinatu, grahu i grašku. Treba zapamtiti da je potreba za ovim vitaminima povećana kada jedemo slatkiše i ostale suvišne ugljikohidrate. Alkohol, kafa i crni čaj učinkovito uništavaju vitamin B.

Vitamin B za smirenje živaca i jačanje metabolizma

Poboljšajte svoje raspoloženje jedenjem proizvoda bogatih vitaminom B