Zelena dijeta je zdrava dijeta

Zelena boja indikuje postojanje hlorofila, važne boje koja je odgovorna za proizvodnju energije od apsorbiranog sunca. Najvažnije funkcije uključuju:

  • deaktivaciju toksina
  • čišćenje jetre
  • ublažavanje viška šećera u krvi
  • uklanjanje i smanjenje neugodnih mirisa tijela
  • jačanje kardiovaskularnog sistema
  • eliminaciju upalnih stanja

U ljudskom tijelu, hlorofil je snažna pomoć u čišćenju organizma od različitih toksina, pogotovo jetre. Hlorofil štiti stanice od toksičnih sastojaka (uključujući i neke koje izazivaju karcinom), tako da samo manji broj opasnih komponenata uđe u tkivo tijela. Zahvaljujući tome, teški su metali neutralizovani. Hlorofil također ubrzava zacjeljivanje rana i uklanja neugodne mirise, koji su veliki problem za mnoge ljude. Studije su pokazale da hlorofil ima pozitivan učinak na vaskularni sistem i sprečava upale.

Osim hlorofila, zeleno povrće je bogato foličnom kiselinom, klasifikovanom kao vitamin B. Veoma je važan ne samo za dijetu u trudnoći, nego i u svakoj opštoj dijeti. Ona određuje stanične membrane i utječe na naš nervni sistem. Dodatno, ova grupa povrća je bogata vitaminom A, C i E, ima pozitivan učinak na naš imunitet, na prevenciju raka, unapređuje strukturu kože i odgađa starenje. Najcjenjenijim zelenim povrćem smatra se:

  • špinat
  • brokula
  • kelj pupčar
  • šparoge
  • kupus
  • krastavac
  • grašak
  • zelena salata

Recepti koji bi vas mogli zanimati

Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Riža s povrćem, hrskavim parmezanom i lososom

Ukusan recept za cijelu porodicu.

2 osobe Do 15 min Jednostavno
Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mljeveni mesni odrezak s graškom

Mješavina mljevene svinjetine i začinjene govedine, pečena na vrelom ulju.

4 osobe 30-45 min Jednostavno
Blagdanska užina od crvenog graha

Blagdanska užina od crvenog graha

Ovo odlično hladno predjelo bit će odlična dekoracija svakom blagdanskom jelu! Poslužite ga sa tortiljama ili svježe.

8 osobe Više od 45 min Srednje zahtjevno
Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Maki sushi - japansko jelo s rižom, nori algama i kavijarom

Recept za sushi s kavijarom - jelo s kojim je japanska kuhinja pokorila svijet.

3 osobe 30-45 min Zahtjevno
Zelena dijeta je zdrava dijeta

Zelena boja indikuje postojanje hlorofila, važne boje koja je odgovorna za proizvodnju energije od apsorbiranog sunca. Najvažnije funkcije uključuju:

  • deaktivaciju toksina
  • čišćenje jetre
  • ublažavanje viška šećera u krvi
  • uklanjanje i smanjenje neugodnih mirisa tijela
  • jačanje kardiovaskularnog sistema
  • eliminaciju upalnih stanja

U ljudskom tijelu, hlorofil je snažna pomoć u čišćenju organizma od različitih toksina, pogotovo jetre. Hlorofil štiti stanice od toksičnih sastojaka (uključujući i neke koje izazivaju karcinom), tako da samo manji broj opasnih komponenata uđe u tkivo tijela. Zahvaljujući tome, teški su metali neutralizovani. Hlorofil također ubrzava zacjeljivanje rana i uklanja neugodne mirise, koji su veliki problem za mnoge ljude. Studije su pokazale da hlorofil ima pozitivan učinak na vaskularni sistem i sprečava upale.

Osim hlorofila, zeleno povrće je bogato foličnom kiselinom, klasifikovanom kao vitamin B. Veoma je važan ne samo za dijetu u trudnoći, nego i u svakoj opštoj dijeti. Ona određuje stanične membrane i utječe na naš nervni sistem. Dodatno, ova grupa povrća je bogata vitaminom A, C i E, ima pozitivan učinak na naš imunitet, na prevenciju raka, unapređuje strukturu kože i odgađa starenje. Najcjenjenijim zelenim povrćem smatra se:

  • špinat
  • brokula
  • kelj pupčar
  • šparoge
  • kupus
  • krastavac
  • grašak
  • zelena salata